Dan is het idd prima nieuwsquote:Op woensdag 10 november 2010 12:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het sindsdien niet meer gehad, dus ik vind het wel best zo. Als de scan gewoon helemaal goed is, dan is er ook weinig van te zeggen.
Redden we dat?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
woei, 900, we zijn er bijna
op naar de 1000 voor de jaarwisseling!
Was dat vorig jaar ook niet zoiets met 500?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
1000e openen op 31-12-2010 om 23:59:59
Jij bent de wiki, niet ik.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was dat vorig jaar ook niet zoiets met 500?
Heej, editterquote:Op woensdag 10 november 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[SC] 506 - Failend LOGend het jaar uit
Ik was ook laat weg volgens mij toenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
Oh god, er was ook echt een heuse 'party' in de SC die avond
Oh er zijn vast prima redenen te bedenken om 's avonds lekker achter je PC te gaan zitten. Maar ik weet 't niet, ik vind het toch altijd enigszins sneu overkomenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was ook laat weg volgens mij toen
En ik heb nog geen idee wat ik dit jaar ga doen, misschien gewoon slapen
Ach, als je er niks mee hebt... (maar dan moet je het eigenlijk ook niet in een topic roepenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh er zijn vast prima redenen te bedenken om 's avonds lekker achter je PC te gaan zitten. Maar ik weet 't niet, ik vind het toch altijd enigszins sneu overkomenVan die mensen die dan binnen de minuut 'HAPPY NEWYEAR!!' roepen of topics openen. Dan denk ik echt "Is er geen familie of vrienden waar je een toast mee doet of de avond mee viert"
meh, even met de laptop op schoot een postje aanklikken dat al klaarstond is iets anders dan de hele avond autistje spelenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh er zijn vast prima redenen te bedenken om 's avonds lekker achter je PC te gaan zitten. Maar ik weet 't niet, ik vind het toch altijd enigszins sneu overkomenVan die mensen die dan binnen de minuut 'HAPPY NEWYEAR!!' roepen of topics openen. Dan denk ik echt "Is er geen familie of vrienden waar je een toast mee doet of de avond mee viert"
Das ook wel zo natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 12:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, als je er niks mee hebt... (maar dan moet je het eigenlijk ook niet in een topic roepen) Ik kijk wel wat ik dit jaar doe, misschien bij een vriendin maar die hebben vooral "stelletjes-vrienden" dus dan sta je om 0.00 zo sneu alleen
Want je zat niet de hele avond in dat topic natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 12:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh, even met de laptop op schoot een postje aanklikken dat al klaarstond is iets anders dan de hele avond autistje spelen
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 10 november 2010 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Heppie Noejeeeeeer alvast![]()
Want daar heb ik nieuwjaarsnacht geen tijd voor
valt wel mee toch, ik geloof vier posts ofzoquote:Op woensdag 10 november 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want je zat niet de hele avond in dat topic natuurlijk![]()
Nou ja goed, het maakt ook niet uit verder
Nou dat dusquote:Op woensdag 10 november 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook wel zo natuurlijkBij ons thuis werd het vroeger ook nooit echt groots gevierd, maar toch altijd wel ooms en tantes over de vloer of naar hun toe. En dan ga je toch niet achter de PC zitten
Maar tegenwoordig is een postje ook weer zo geplaatst vanaf mobiel ofzo natuurlijk.
Maar zelf ben ik eigenlijk altijd wel naar een feestje toe ofzo
En idd als je met allemaal stelletjes bent en jij alleen dan is dat ook weer zo confronterend misschienDus wat ik al zei; er zijn vast genoeg redenen om gewoon lekker thuis te blijven en als je alleen bent pak je dan al snel de laptop erbij natuurlijk
Gewoon ff 20 minuten in foetushouding gaan liggen huilen om 00:00, dan post je ook pas wat om 00:20 en lijkt het net alsof je heel druk was met handjes schuddenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou dat dusAls je dan toch alleen bent, waarom dan geen FOK! (hoewel ik dat nu niet meer durf door jou
)
Met veel tiepvauten enzo, dan denken we ook nog dat je het straalbezopen gezellig hebtquote:Op woensdag 10 november 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon ff 20 minuten in foetushouding aan liggen huilen om 00:00, dan post je ook pas wat om 00:20 en lijkt het net alsof je heel druk was met handjes schudden
Daar heb je goed over nagedacht, ervaring mee?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon ff 20 minuten in foetushouding aan liggen huilen om 00:00, dan post je ook pas wat om 00:20 en lijkt het net alsof je heel druk was met handjes schudden
Computer says noquote:Op woensdag 10 november 2010 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
valt wel mee toch, ik geloof vier posts ofzo
M'n vaste zaterdagavond routine, gewoon heel de avond huilen dat niemand met me op stap wil en dan om 02u hier extra veeel spelfaouten makenn zodat het likt alsof ik bwn weze stapponquote:Op woensdag 10 november 2010 12:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar heb je goed over nagedacht, ervaring mee?
En die avond met greys en ml?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
M'n vaste zaterdagavond routine, gewoon heel de avond huilen dat niemand met me op stap wil en dan om 02u hier extra veeel spelfaouten makenn zodat het likt alsof ik bwn weze stappon
Nee dat was echt, maar toen was ik zo door het dolle dat ik eindelijk eens buiten kwam dat ik gewoon mezelf meteen klem zoop.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En die avond met greys en ml?ook nep?
Natuurlijk niet, niemand heeft haar ooit gezien toch? En geen foto'squote:Op woensdag 10 november 2010 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je uberhaupt wel een vriendin Ll?
Bestaat DVJ eiks wel?
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat was echt, maar toen was ik zo door het dolle dat ik eindelijk eens buiten kwam dat ik gewoon mezelf meteen klem zoop.
Niet liegen, je hebt ooit een gala-foto gepostquote:Natuurlijk niet, niemand heeft haar ooit gezien toch? En geen foto's
Ohja, dat was gewoon zo'n lamme studente daar, die wilde wel met me op de foto voor een biertjequote:Op woensdag 10 november 2010 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet liegen, je hebt ooit een gala-foto gepost
Ja ja, en toen ze ooit meepostte even in V&A toen had je snel een kloon gemaakt?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohja, dat was gewoon zo'n lamme studente daar, die wilde wel met me op de foto voor een biertje
Het maakt niet uit zeg je, maar enkele posts er boven vel je wel weer even een oordeel dat het sneu isquote:Op woensdag 10 november 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want je zat niet de hele avond in dat topic natuurlijk![]()
Nou ja goed, het maakt ook niet uit verder
Ik zeg dat ik dat vind ja, das verder geen oordeel hoor, maar gewoon mijn mening. En ik zei ook nog eens dat er ongetwijfeld genoeg redenen zijn om gewoon lekker thuis te blijven. Dus trek die lange tenen eens in.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het maakt niet uit zeg je, maar enkele posts er boven vel je wel weer even een oordeel dat het sneu isAnyway, dat moet jij weten. Ik heb ook flink zitten posten met Oud en Nieuw geloof ik. Simpelweg omdat ik er verder geen reet aan deed/vierde en lekker thuis bleef bij de beestjes met het vuurwerk. Daar is weinig sneu aan hoor, verder
Ik heb héérlijk heel de avond autistje gespeeld die avondquote:Op woensdag 10 november 2010 12:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh, even met de laptop op schoot een postje aanklikken dat al klaarstond is iets anders dan de hele avond autistje spelen
Ja dat kan natuurlijk ook gewoon nietquote:Op woensdag 10 november 2010 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Slim Ll![]()
Al zeiden Tombo en ik afgelopen zaterdag nog tegen elkaar dat we het best raar vonden dat jij een knappe en buitengewoon slimme vriendin hebt weten te strikken.
Maar nu komt de aap uit de mouw
Daar ga je weerquote:Op woensdag 10 november 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik dat vind ja, das verder geen oordeel hoor, maar gewoon mijn mening. En ik zei ook nog eens dat er ongetwijfeld genoeg redenen zijn om gewoon lekker thuis te blijven. Dus trek die lange tenen eens in.
ik zie ook net dat ik iets meer gepost heb dan dat ik me herinnerdequote:Op woensdag 10 november 2010 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb héérlijk heel de avond autistje gespeeld die avond
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Slim Ll![]()
Al zeiden Tombo en ik afgelopen zaterdag nog tegen elkaar dat we het best raar vonden dat jij een knappe en buitengewoon slimme vriendin hebt weten te strikken.
Maar nu komt de aap uit de mouw
mijn reden dat jaar was omdat al mijn vrienden me eerder dat jaar in de steek hadden gelatenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik dat vind ja, das verder geen oordeel hoor, maar gewoon mijn mening. En ik zei ook nog eens dat er ongetwijfeld genoeg redenen zijn om gewoon lekker thuis te blijven. Dus trek die lange tenen eens in.
Nou niet Jantje Onschuld gaan spelen he?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut?Heb IK dat gezegd?
Het ging in de auto alleen maar over rode dingen toch?
Rode dingen icm Ll?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou niet Jantje Onschuld gaan spelen he?![]()
Rode dingen i.c.m. Ll ging het om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |