Dan is het idd prima nieuwsquote:Op woensdag 10 november 2010 12:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het sindsdien niet meer gehad, dus ik vind het wel best zo. Als de scan gewoon helemaal goed is, dan is er ook weinig van te zeggen.
Redden we dat?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
woei, 900, we zijn er bijna
op naar de 1000 voor de jaarwisseling!
Was dat vorig jaar ook niet zoiets met 500?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
1000e openen op 31-12-2010 om 23:59:59
Jij bent de wiki, niet ik.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was dat vorig jaar ook niet zoiets met 500?
Heej, editterquote:Op woensdag 10 november 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[SC] 506 - Failend LOGend het jaar uit
Ik was ook laat weg volgens mij toenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
Oh god, er was ook echt een heuse 'party' in de SC die avond
Oh er zijn vast prima redenen te bedenken om 's avonds lekker achter je PC te gaan zitten. Maar ik weet 't niet, ik vind het toch altijd enigszins sneu overkomenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was ook laat weg volgens mij toen
En ik heb nog geen idee wat ik dit jaar ga doen, misschien gewoon slapen
Ach, als je er niks mee hebt... (maar dan moet je het eigenlijk ook niet in een topic roepenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh er zijn vast prima redenen te bedenken om 's avonds lekker achter je PC te gaan zitten. Maar ik weet 't niet, ik vind het toch altijd enigszins sneu overkomenVan die mensen die dan binnen de minuut 'HAPPY NEWYEAR!!' roepen of topics openen. Dan denk ik echt "Is er geen familie of vrienden waar je een toast mee doet of de avond mee viert"
meh, even met de laptop op schoot een postje aanklikken dat al klaarstond is iets anders dan de hele avond autistje spelenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh er zijn vast prima redenen te bedenken om 's avonds lekker achter je PC te gaan zitten. Maar ik weet 't niet, ik vind het toch altijd enigszins sneu overkomenVan die mensen die dan binnen de minuut 'HAPPY NEWYEAR!!' roepen of topics openen. Dan denk ik echt "Is er geen familie of vrienden waar je een toast mee doet of de avond mee viert"
Das ook wel zo natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 12:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, als je er niks mee hebt... (maar dan moet je het eigenlijk ook niet in een topic roepen) Ik kijk wel wat ik dit jaar doe, misschien bij een vriendin maar die hebben vooral "stelletjes-vrienden" dus dan sta je om 0.00 zo sneu alleen
Want je zat niet de hele avond in dat topic natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 12:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh, even met de laptop op schoot een postje aanklikken dat al klaarstond is iets anders dan de hele avond autistje spelen
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 10 november 2010 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Heppie Noejeeeeeer alvast![]()
Want daar heb ik nieuwjaarsnacht geen tijd voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |