Het uitlaten niet inderdaadquote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik mis de honden niet echt moet ik zeggen.
Een Setter?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef Nouk84 het volgende:
[ afbeelding ]
Honden?![]()
'Zoiets' hadden wij.![]()
De rest eigenlijk ook nietquote:
Oh, ik wil echt heel graag een hondquote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik mis de honden niet echt moet ik zeggen.
Kruising tussen een Gordon Setter en Duitse Herderquote:
Je geeft zelf al antwoord schatquote:Op woensdag 10 november 2010 13:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is er mis metAlmere
? Behalve dat het bestaat dan uiteraard.
Zo ben ik!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
Ik had een naamtopic vanochtend.Dat ik dat heb moeten missen.
Jammer.
ja ik ook, vind het uitlaten juist heerlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik wil echt heel graag een hond
Ja, ik zie dat 't plaatje een Gordon is.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kruising tussen een Gordon Setter en Duitse HerderGeen simpele setter, waar het plaatje wel van is.
Ik zie het.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ben ik!![]()
Het was wel een heel gezellig topic.
Ik ookquote:Op woensdag 10 november 2010 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ook, vind het uitlaten juist heerlijk
En toch heb ik liever kruisingen. Raszuiver zijn vaak te ver doorgefokt en gevoelig voor allerlei kwalen.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zie dat 't plaatje een Gordon is.Leuke kruizing, al heb ik het liefst raszuivere honden.
Ja heerlijk als je je een beetje verslaapt voor werk en dan die hond nog uit moet latenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
ja ik ook, vind het uitlaten juist heerlijk
hond van mn voormalig schoonouders luisterde naar niemand zo goed als naar mijquote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ookEn het opvoeden, spelen, knuffelen
Ik niet, want dan wordt er vaak veel teveel geld voor gevraagdquote:Op woensdag 10 november 2010 13:28 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik zie dat 't plaatje een Gordon is.Leuke kruizing, al heb ik het liefst raszuivere honden.
Ja preciesquote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef rival het volgende:
Ja heerlijk als je je een beetje verslaapt voor werk en dan die hond nog uit moet laten
of gewoon wanneer het kutweer is
Als je ze bij een goede fokker vandaan haalt nietquote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch heb ik liever kruisingen. Raszuiver zijn vaak te ver doorgefokt en gevoelig voor allerlei kwalen.
dat weegt voor mij niet op tegen alle lange wandelingen in het park, bos of aan het strandquote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ja heerlijk als je je een beetje verslaapt voor werk en dan die hond nog uit moet laten
of gewoon wanneer het kutweer is
Misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar heb je ooit DAG in DAG uit een hond uit moeten laten?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
dat weegt voor mij niet op tegen alle lange wandelingen in het park, bos of aan het strand
Bij bepaalde rassen moet je perse een raszuivere hebbenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik niet, want dan wordt er vaak veel teveel geld voor gevraagd
Ik wil het mn hondje niet aandoen om 2 uur in de auto te zitten om naar het strand te gaanquote:Op woensdag 10 november 2010 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat weegt voor mij niet op tegen alle lange wandelingen in het park, bos of aan het strand
Ja true.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij bepaalde rassen moet je perse een raszuivere hebbenEn terecht.
Ik zou ook geen nee zeggen tegen een vuilnisbakkie hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja true.
Maar toch ben ik echt dolblij met mijn kliko
ik zie hier geen noodzaak voor een hondquote:Op woensdag 10 november 2010 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jup incl pups die nog zindelijk moesten worden... Keer of tien per dag naar buitenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar heb je ooit DAG in DAG uit een hond uit moeten laten?
Mijn hond ging anders blaffen tegen mensen die in het bos waren zonder hond.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie hier geen noodzaak voor een hond
maakt het een stuk gezelligerquote:Op woensdag 10 november 2010 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie hier geen noodzaak voor een hond
In de puppytijd vond ik het ook nog geweldig, nam der overal heen, was altijd buiten met der. Maar na 2 jaar begint het wel te vervelen als ik weer niet een dag weg kon of telkens 's middags tussendoor naar huis moest komen.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jup incl pups die nog zindelijk moesten worden... Keer of tien per dag naar buiten
de onze ( n flinke molosser) ging plat op zn buik,.. Afwachtend wat voor vreselijk engs er op m af zou komen. En als er niks kwam sjokte ie teleurgestelf achter ons aan..quote:Op woensdag 10 november 2010 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn hond ging anders blaffen tegen mensen die in het bos waren zonder hond.
Daar heb ik geen hond voor nodig.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zoek een vriendquote:Op woensdag 10 november 2010 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maakt het een stuk gezelligerdan doe je t sneller denk ik
kan de bank plat en de klep open blijven?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:39 schreef Under_Score het volgende:
zou een billy in een ford Ka passen? hmmm...
Ikea? Neequote:Op woensdag 10 november 2010 13:39 schreef Under_Score het volgende:
ja, maar dan moet ik we ff een touw regelen.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan de bank plat en de klep open blijven?
wijf.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:39 schreef Under_Score het volgende:
Jaquote:Op woensdag 10 november 2010 13:39 schreef Under_Score het volgende:
dan wel eentje die balletjes ophaalt die ik in het water gooiquote:
op de website staan de maten van de verpakkingenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:41 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja, maar dan moet ik we ff een touw regelen.
hmm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |