Mijn zoon was 6 zag hij een man met 4 teckels lopen, zegt ie keihard. Kijk mama worstjes met pootjes.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hadden twee ruwharige teckels, middenklasse
De Britse koningin heeft een aantal van die hondenquote:
Sommige teckels zijn idd zo dik dat ze net worsten op pootjes zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon was 6 zag hij een man met 4 teckels lopen, zegt ie keihard. Kijk mama worstjes met pootjes.
Vond die man niet zo leuk
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:04 schreef Godtje het volgende:
Ik wil een..............
Choc lab
[ afbeelding ]
Bloedhond
[ afbeelding ]
Deense Dog
[ afbeelding ]
En een rottweiler
[ afbeelding ]
Op de lab na, mooie keuzesquote:Op woensdag 10 november 2010 13:04 schreef Godtje het volgende:
Ik wil een..............
Choc lab
[ afbeelding ]
Bloedhond
[ afbeelding ]
Deense Dog
[ afbeelding ]
En een rottweiler
[ afbeelding ]
Labjes zijn top!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de lab na, mooie keuzes
Ik wil graag een Mastino, een Mastif en een Staff. Maar stiekem ook een Fila en een Pitbull. Ze zijn allemaal zó mooi en lief
Geweldige hondenquote:
Sja... Ik snap wat mensen er helemaal geweldig aan vinden, maar het is mijn type hond nietquote:
Haha, zit je bij je stage?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:06 schreef littledrummergirl het volgende:
die deense pup
al die foto's laden duurt fokking lang op mn telefoon trws
Die zijn helemaal kapot gefokt vaakquote:Op woensdag 10 november 2010 13:09 schreef littledrummergirl het volgende:
vind ridgebacks er ook altijd gaaf uitzienmaar die hebben niet zo'n tof karakter als molossers
Ik heb nu een vuilnisbakkie. Lab - Sharpei. Kan er geen hond bijnemen, vindt ze niet leuk.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geweldige hondenOnze buren hebben hun oude Sting net een paar maandjes geleden laten inslapen, maar wat een schoolvoorbeeld van een toffe hond
nee nog nietquote:
Aparte kruizingquote:Op woensdag 10 november 2010 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu een vuilnisbakkie. Lab - Sharpei. Kan er geen hond bijnemen, vindt ze niet leuk.
das sneuquote:Op woensdag 10 november 2010 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zijn helemaal kapot gefokt vaak
Mensen hier in de straat hebben een herder, het dier kan door de slechte heupen niet eens normaal lopen en het is een dier van 8 maand... Kan je nagaan.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das sneu
oude lijn herders zijn ook mooizonder zon gekke kromme rug
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aparte kruizingHeb je een foto?
Sharpei's vind ik ook gaaf, maar die huid is echt een nadeel geworden.
Die heeft qua uiterlijk helemaal niks weg van een Sharpei, op de oren naquote:
Ze heeft sinds 2 jaar eindelijk vel teveel.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heeft qua uiterlijk helemaal niks weg van een Sharpei, op de oren naWel een leuk dier, lekker stoer
Oh, op de foto lijkt dat niet zoquote:Op woensdag 10 november 2010 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft sinds 2 jaar eindelijk vel teveel.
Nee klopt. Ze heeft geen rimpels. Het is sowieso een raar beestquote:
Je leven redden?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee klopt. Ze heeft geen rimpels. Het is sowieso een raar beest![]()
Maar o zo lief (voor mij) en ik heb haar flink verwent en verpest![]()
Mag ook wel ook bij hondjes die je leven redden
Ze maakte me 's nachts wakker, normaal als ik dan mn slaapkamerdeur open deed sprong ze op bed en ging daar liggen slapen. Dit keer liep ze terug de woonkamer in. Gelukkig vond ik dat op dat late tijdstip heel vreemd en ik liep achter haar aan. Lag er een verlengsnoer naast de krantenbak waar de vonken uitsprongen. Meteen stroom eraf gehaald, kranten waren al aan het smeulen, die in de douche gegooid en nat gemaakt. Verlengsnoer weggegooid.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze maakte me 's nachts wakker, normaal als ik dan mn slaapkamerdeur open deed sprong ze op bed en ging daar liggen slapen. Dit keer liep ze terug de woonkamer in. Gelukkig vond ik dat op dat late tijdstip heel vreemd en ik liep achter haar aan. Lag er een verlengsnoer naast de krantenbak waar de vonken uitsprongen. Meteen stroom eraf gehaald, kranten waren al aan het smeulen, die in de douche gegooid en nat gemaakt. Verlengsnoer weggegooid.
Geweldige hondquote:Op woensdag 10 november 2010 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze maakte me 's nachts wakker, normaal als ik dan mn slaapkamerdeur open deed sprong ze op bed en ging daar liggen slapen. Dit keer liep ze terug de woonkamer in. Gelukkig vond ik dat op dat late tijdstip heel vreemd en ik liep achter haar aan. Lag er een verlengsnoer naast de krantenbak waar de vonken uitsprongen. Meteen stroom eraf gehaald, kranten waren al aan het smeulen, die in de douche gegooid en nat gemaakt. Verlengsnoer weggegooid.
maf he, dat ze dat snappenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja heel maf maar ik ben er toch heel blij om dat ze dat doorhadquote:Op woensdag 10 november 2010 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maf he, dat ze dat snappenwel tof
quote:
Iddquote:
Jij bent je eigen hond al.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik mis de honden niet echt moet ik zeggen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |