Ja heel maf maar ik ben er toch heel blij om dat ze dat doorhadquote:Op woensdag 10 november 2010 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maf he, dat ze dat snappenwel tof
quote:
Iddquote:
Jij bent je eigen hond al.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik mis de honden niet echt moet ik zeggen.
quote:
Het uitlaten niet inderdaadquote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef HeatWave het volgende:
Een Setter?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef Nouk84 het volgende:
[ afbeelding ]
Honden?![]()
'Zoiets' hadden wij.![]()
De rest eigenlijk ook nietquote:
Oh, ik wil echt heel graag een hondquote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef HeatWave het volgende:
Kruising tussen een Gordon Setter en Duitse Herderquote:
Je geeft zelf al antwoord schatquote:Op woensdag 10 november 2010 13:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is er mis metAlmere
? Behalve dat het bestaat dan uiteraard.
Zo ben ik!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
Ik had een naamtopic vanochtend.Dat ik dat heb moeten missen.
Jammer.
ja ik ook, vind het uitlaten juist heerlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik wil echt heel graag een hond
Ja, ik zie dat 't plaatje een Gordon is.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kruising tussen een Gordon Setter en Duitse HerderGeen simpele setter, waar het plaatje wel van is.
Ik zie het.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ben ik!![]()
Het was wel een heel gezellig topic.
Ik ookquote:Op woensdag 10 november 2010 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ook, vind het uitlaten juist heerlijk
En toch heb ik liever kruisingen. Raszuiver zijn vaak te ver doorgefokt en gevoelig voor allerlei kwalen.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zie dat 't plaatje een Gordon is.Leuke kruizing, al heb ik het liefst raszuivere honden.
Ja heerlijk als je je een beetje verslaapt voor werk en dan die hond nog uit moet latenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
ja ik ook, vind het uitlaten juist heerlijk
hond van mn voormalig schoonouders luisterde naar niemand zo goed als naar mijquote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ookEn het opvoeden, spelen, knuffelen
Ik niet, want dan wordt er vaak veel teveel geld voor gevraagdquote:Op woensdag 10 november 2010 13:28 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik zie dat 't plaatje een Gordon is.Leuke kruizing, al heb ik het liefst raszuivere honden.
Ja preciesquote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef rival het volgende:
Ja heerlijk als je je een beetje verslaapt voor werk en dan die hond nog uit moet laten
of gewoon wanneer het kutweer is
Als je ze bij een goede fokker vandaan haalt nietquote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch heb ik liever kruisingen. Raszuiver zijn vaak te ver doorgefokt en gevoelig voor allerlei kwalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |