quote:
aah okee handigquote:Op woensdag 10 november 2010 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niets specifieks. Eet gewoon zo veel mogelijk gezond. De dietist heeft gewoon een soort van basismenu gemaakt waarmee ik kan varieren.
Succesquote:
Neeeeequote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef Panda72 het volgende:
Met een jus d'orange en een bocado geluncht![]()
[ afbeelding ]
Werksequote:
Panda, wat eet jij toch vaak snacks tussen de middagquote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik weet het Marijke het is zeer slecht maar ik kan het niet latenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Werkse![]()
[..]
Panda, wat eet jij toch vaak snacks tussen de middag
Doe het dan 1 keer in de week, is het een speciaal momentquote:Op woensdag 10 november 2010 12:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik weet het Marijke het is zeer slecht maar ik kan het niet laten
Sorryquote:Op woensdag 10 november 2010 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op je UI skills, dat andere hoeven we hier niet te bespreken
Lekker genieten van je leventje, lekker doen dusquote:Op woensdag 10 november 2010 12:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik weet het Marijke het is zeer slecht maar ik kan het niet laten
Hihi ik vroeg mij eigenlijk al af wanneer het op ging vallen.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe het dan 1 keer in de week, is het een speciaal moment![]()
Maar je mag het natuurlijk helemaal zelf weten![]()
Het viel me gewoon op
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
weet ik maar Marijke heeft natuurlijk wel gelijk.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:47 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Lekker genieten van je leventje, lekker doen dus
flesquote:
laters ferrariquote:Op woensdag 10 november 2010 12:49 schreef pgrferrari het volgende:
FF douchen, naar tandarts en verjaardag van mijn tante.
Tuurlijk, dat ga ik niet ontkennenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
weet ik maar Marijke heeft natuurlijk wel gelijk.
Why?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:51 schreef Ferb het volgende:
Zit nu in de wachtkamer van t ziekenhuis
Jaar geleden mijn lies gescheurd, paar maanden fysio,hielp niet dus nu naar t ziekenhuisquote:
Ik had natuurlijk ook niet eerlijk kunnen zijn en hier niet vertellen dat ik bijna elke dag wel snack. Maar ja ik houd niet zo van jokkenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:51 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat ga ik niet ontkennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |