nou zie ik hetquote:
dat ook volg je een speciaal dieet ofzo?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PreciesEn het is echt gezonder ook
Mijn allerliefste caafjesquote:
Hard voor weinigquote:Op woensdag 10 november 2010 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Toek
Ja, hier alles wel okeeBij jou dan?
Nee, niets specifieks. Eet gewoon zo veel mogelijk gezond. De dietist heeft gewoon een soort van basismenu gemaakt waarmee ik kan varieren.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat ook volg je een speciaal dieet ofzo?
Hard voor weinig? Hard werken voor weinig geld?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hard voor weinigen ondertussen een pastasalade (al 2de bakje haha) op eten.
ja dat ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hard voor weinig? Hard werken voor weinig geld?
en gezond. Collega laat steeds meer op mijn eetpatroon.quote:En lekker
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja dat ja.
[..]
en gezond. Collega laat steeds meer op mijn eetpatroon.
Ehm, iemand anders laten halen?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:19 schreef PeZu het volgende:
wiskundig probleem, hoe kun je norrit halen als de winkel 5minuten weg is en je om de 5 minuten op de wc moet zijn?
iedereen werkt behalve mijn pa maar die bel ik niet voor norrit hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n collega
[..]
Ehm, iemand anders laten halen?Of gewoon niet en even kijken of het in de loop van de dag beter gaat?
Hier een zin speciaal voor jou.quote:
Ja ik ben goed in bed, ik weet hetquote:Op woensdag 10 november 2010 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG OMG OMG OMG pgrferrari!!!!!
Ik dus tot half 6quote:Op woensdag 10 november 2010 12:28 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Same here. Ach nog maar tot half 4
Da's wel sip... Ik zou het wel willen doen voor je, maar je woont te ver wegquote:Op woensdag 10 november 2010 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
iedereen werkt behalve mijn pa maar die bel ik niet voor norrit hoor![]()
dan eet ik wel als een malle droge crackers en toastjes en nu kan ik dus niet naar fysio
Ik doelde eigenlijk op je UI skills, dat andere hoeven we hier niet te besprekenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja ik ben goed in bed, ik weet het
Okeequote:Op woensdag 10 november 2010 12:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee, Mamauela is van mij en blijft bij mij.
sorry!
met wat slapen? plassen?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja ik ben goed in bed, ik weet het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |