Een vrouw dacht ik.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:14 schreef plesner het volgende:
was nummer 13 een man of een vrouw? moeilijk te bepalen lol
De truck is dat je het niet moet beredeneren. Je onderbewustzijn heeft het al lang uitgevonden aan de hand van spiersamentrekkingen die je bewust helemaal niet volgt.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:00 schreef Maisnon het volgende:
16en van 1 wist ik het niet helemaal zeker maar ging ik het beredeneren
en toen had ik het fout
Maar bij veel klopt wel dat je als ze echt lachen, je hun tandvlees ziet en anders nietnouja, die uitleg die er op het eind bijstaat is nóg iets duidelijker
in de test 10 van de 20 personenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:13 schreef Premium_Quality het volgende:
Hoe vaak doen mensen dan eigenlijk nep-lachen?
Natuurlijk wel, als mensen een grap maken wordt er ook meestal nep gelachen.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:14 schreef anufri het volgende:
[..]
in de test 10 van de 20 personen
ik hoop niet dat dat in het echte leven ook zo is
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:15 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, als mensen een grap maken wordt er ook meestal nep gelachen.
Inderdaad. Al die mensen die van lachend te snel naar neutraal gingen heb ik als fake gedaan. Het leek me totaal geen natuurlijke overgang.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:36 schreef Rotte-Aardappel het volgende:
Ze zijn toch allemaal fake, want ze zitten allemaal in een studio voor dezelfde camera. Daarbij vind ik dat ze wel erg snel een neutraal gezicht krijgen voor iemand die moest lachen.
Klopt ja. Ik heb er 15 uit 20 goed en juist bij die vijf die ik fout heb, heb ik ook het langst na zitten denken.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
De truck is dat je het niet moet beredeneren. Je onderbewustzijn heeft het al lang uitgevonden aan de hand van spiersamentrekkingen die je bewust helemaal niet volgt.
En dat.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Inderdaad. Al die mensen die van lachend te snel naar neutraal gingen heb ik als fake gedaan. Het leek me totaal geen natuurlijke overgang.
Bij een recente QI (de Britse) hadden ze een stukje over dat mensen niet hun ogen kunnen laten lachen. Dat gebeurt -volgens hun- volstrekt onvrijwillig en is dus dé manier om te zien of de lach gemeend is of niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:27 schreef This-is-it het volgende:
You got 19 out of 20 correct
Woow nooit gedacht
Alleen zo'n vrouw had ik fout
Maar toch baal ik dat ik ze niet allemaal goed heb:S
Je ziet het aan de oog uitstraling,
als iemand echt lacht heeft die guitig hoofd,
Stem? Fuck, zat er geluid bij?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:35 schreef fs180 het volgende:
12. Klopt dus prima, ik let op namelijk totaal niet op gezichtsuitdrukkingen, maar op details in woorden en stem..
Nee.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stem? Fuck, zat er geluid bij?
Hij bedoelt, neem ik aan, dat hij 'in real life' op details in woorden en stem let en niet op de precieze gezichtsuitdrukkingen van mensen, wat zou verklaren waarom hij in deze test zoveel fout heeft.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
20/20 goed want ik ben de master of fakersquote:Op woensdag 10 november 2010 11:06 schreef Keep_Walking het volgende:
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/mind/surveys/smiles/
Een test waar je 20 videos krijgt te zien van mensen die glimlachen en je moet raden wie het meent en wie aan het faken is.
Ik had 17 van de 20 goed.
En jullie?
Ik weet het niet, maar ik kan me zo voorstellen dat ze degenen die echt lachen niet weten dat dat het doel was. Misschien moesten ze heel serieus in de camera kijken en maakt iemand hen aan het lachen, waarna ze hun gezicht weer snel in de plooi doen omdat dat de opdracht was. Maar ja... dan nog weet je eigenlijk niet of ze oprecht om dat grapje moesten lachen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:06 schreef emss het volgende:
Ze lachen allemaal op commando, hoe weet je dan of ie echt of nep is?
Of hebben ze iedereen een beetje gephotoshopped.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik kan me zo voorstellen dat ze degenen die echt lachen niet weten dat dat het doel was. Misschien moesten ze heel serieus in de camera kijken en maakt iemand hen aan het lachen, waarna ze hun gezicht weer snel in de plooi doen omdat dat de opdracht was. Maar ja... dan nog weet je eigenlijk niet of ze oprecht om dat grapje moesten lachen.
19, niet heel moeilijk. Gewoon op de ogen letten. Ik had alleen die chinese fout. Daar is dat nl wat lastigerquote:Op woensdag 10 november 2010 11:06 schreef Keep_Walking het volgende:
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/mind/surveys/smiles/
Een test waar je 20 videos krijgt te zien van mensen die glimlachen en je moet raden wie het meent en wie aan het faken is.
En jullie?
Ik ookquote:
vond jij een van de eerste ook niet op Raj lijken?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ik ook.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:06 schreef Keep_Walking het volgende:
En jullie?
Ik had dus minder dan 10quote:Op maandag 15 november 2010 02:34 schreef tjoptjop het volgende:
Wat een volk hebben ze opgenomen zeg
Ik had er overigens 16 goed,
Zou mooi zijn als BBC ook de gegevens publiceert. Als ik dit topic mag geloven dan is het dus zeer duidelijk te herkennen. Ben benieuwd of dat dus echt zo is, of dat iedereen met een score <10 nbiet post
Had je nog beter kunnen gokkenquote:Op maandag 15 november 2010 13:10 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ik had dus minder dan 10
Ik wou dat ik gezichten kon lezen (heb een officiële diagnose Asperger).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |