abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88547443
vorige deel

De dreumesen

18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
pi_88547630
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:09 schreef huuphuup het volgende:
Ik wilde wel bij de intocht gaan kijken maar het ziet er naar uit dat we niet kunnen dan.
De buren hier huren met zn allen altijd een sinterklaas maar ik weet nog niet helemaal wat we daarmee doen. Op zich is het heel leuk enzo maar t is wel zo'n gebeuren waarbij kind dan bij sint op schoot moet en zulks. Ze is niet altijd zo gezellig met vreemden zeg maar :') dus ik weet nog niet of ik het nodig vindt om dat op te zoeken, misschien handiger als we eea wat beter uit kunnen leggen ofzo.
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:13 schreef oeke het volgende:
Niels, wat ben je toch een scheetje. Heerlijk!

En Sorbootje, wat lief, Doei! O+

En Buurvrouw, hate to say it, maar mijn opvoeding was als hoe jij het nu aanpakt met je kinderen, en toen ik op kamers ging heb ik me ongans gevroten. Tot een paar jaar geleden zelfs. Avondeten met zakken chips en ontbijten met zakken drop.
Ik was zo'n gelukkige twintiger die alles kon eten zonder ook maar een grammetje vet extra.
Dat is nu wel anders. :'(

Volgens mij slaat er niemand door in een te gezond of te ongezond eetpatroon hier. Tenzij nadenken over wat je erin schuift al doorslaan is. :{

Wij gaan wel naar de intocht, vorig jaar ook geweest en Ko vond het machtig mooi!
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:44 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier hoop ik wel naar de intocht te gaan, maar dat komt omdat ik de sinterklaas persoonlijk ken. Ik heb hem al tijden niet meer gezien, de laatste keer was ik zwanger. Maar ik beschouw hem nog steeds als een goede vriend en zou hem graag kennis laten maken met Annicka. :)

En we gaan naar het sinterklaasfeest van opa's werk, omdat ik weet dat hij zijn kleindochter wil showen... :D
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:45 schreef Chan het volgende:
Niels O+ kiekeboe :D

Ik wil eigenlijk wel even naar de intocht, er is hier vlak bij een maar die dag kan ik niet.. Een week eerder is het in de stad, maar dat vind ik eigenlijk weer te druk. Nog even verder twijfelen dus.
pi_88547634
Oh Chan die bij jou in de stad, is dat de 13e toevallig?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88547681
Nee de 20ste Huup. En hier in t kleinere winkelcentrumpje is het de 27ste.
pi_88547682
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:44 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier hoop ik wel naar de intocht te gaan, maar dat komt omdat ik de sinterklaas persoonlijk ken. Ik heb hem al tijden niet meer gezien, de laatste keer was ik zwanger. Maar ik beschouw hem nog steeds als een goede vriend en zou hem graag kennis laten maken met Annicka. :)

En we gaan naar het sinterklaasfeest van opa's werk, omdat ik weet dat hij zijn kleindochter wil showen... :D
ken jij sinterklaas persoonlijk?? *O* wauw O+ :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 10 november 2010 @ 10:57:56 #6
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88547761
quote:
Op woensdag 10 november 2010 09:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou ja, met de binnenkomer "gewauwel" maak je wel een negatieve statement, zou je kunnen zeggen :')

Ik zie de zendingsdrang niet, maar kennelijk is voeding een onderwerp waar niet gewoon over gepraat kan worden.
Geneuzel.
En praten is niet hetzelfde als neuzelen. En een vraag stellen is ook niet hetzelfde als een statement maken.
Dat je de zendingsdrang niet ziet is ook de kern van mjjn laatste statement geloof ik?

Sinterklaas komt bij ons de 2e op de creche. Ik heb ons niet ingeschreven voor de verschillende feesten van ons werk. Het wordt allemaal wat veel dan. 5 dec komt ie wel bij ons thuis! Hoop ik. Als we lief zijn...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 10 november 2010 @ 10:58:12 #7
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88547770
Ja, ik ken hem persoonlijk. :D :P
*fluistert* Hij is rechercheur bij de politie. :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88547784
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:55 schreef Chan het volgende:
Nee de 20ste Huup. En hier in t kleinere winkelcentrumpje is het de 27ste.
ah ok jammer :D
B. moet met 2 japanners op sleeptouw de 13e, had wel leuk geweest op zich zo'n intocht haha :D

Hier ook de 20e idd en dan is de verjaardag ook van een neefje, begint vanaf 1 uur en t is in Utrecht dus we moeten bijtijds weg hier. Wel jammer, misschien gaan we toch even kijken en dan een pietsje later naar die verjaardag.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88547826
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:37 schreef Twinkly het volgende:
Isabeau! O+ Ik blijf maar aan het "wow"-en over jouw taalontwikkeling!! "Doei" en "hoi" _O_

Heej! Niels "zegt" "kiekeboe" tegen jullie hoorrrr :P ;)
Hihi en Doeg! en Dagdag! en Hallo! Ze is nogal van het groeten :)

Isabeau zegt kiekeboe terug Niels! (wat is Niels toch een prachtig joch!)

pi_88547849
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:57 schreef Memmel het volgende:

[..]

Geneuzel.
En praten is niet hetzelfde als neuzelen. En een vraag stellen is ook niet hetzelfde als een statement maken.
Dat je de zendingsdrang niet ziet is ook de kern van mjjn laatste statement geloof ik?
zullen we het inmiddels maar gewoon stoppen? Ik heb er wel een beetje genoeg van en weet nu wel dat ik een rigide moeder ben die straks een kind aflevert dat hartstikke moddervet wordt, omdat ze nu ze nog geen anderhalf is niet al leert dat er ook snoepjes zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88547877
O+ mijn dochter was vanmorgen visje visje te zingen O+ maar accu van de camera is leeg dus kon het niet filmen :(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88547885
Isabeau O+ dat snoetje O+

Ik vind trouwens die trui die Niels aan heeft hem zo leuk staan, Twinkly O+
pi_88547903
Oh ja jammer wel dan huup!

Isabeau :D Ook al aan het kiekeboe spelen O+ Wat een schitterend meisje is het toch :)
pi_88547955
Wat een leuk filmpje, Isabeau! En ik vind haar haartjes zo grappig! Het lijkt net coupe soleil. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 10 november 2010 @ 11:06:28 #15
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88547997
GWS kent de Sint? Mag ik je aanraken?

Sint weet alleen niet zo goed wat hij Morris moet geven. Toch lastiger als tweede kindje. Zoveel is al gegeven. Wat doen jullie?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88548020
Ik heb nog geen flauw idee Mems, ik heb nog neit echt gekeken naar kadootjes..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88548033
Ik heb begrepen dat het zaterdag heel erg gaat regenen en dan komt bij ons de Sint. Ik denk niet dat ik Isabeau daar een plezier mee doe.

Ik vind die trui van Niels ook briljant leuk.
  woensdag 10 november 2010 @ 11:08:53 #18
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88548069
quote:
Op woensdag 10 november 2010 11:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

zullen we het inmiddels maar gewoon stoppen? Ik heb er wel een beetje genoeg van en weet nu wel dat ik een rigide moeder ben die straks een kind aflevert dat hartstikke moddervet wordt, omdat ze nu ze nog geen anderhalf is niet al leert dat er ook snoepjes zijn.
Heel jammer dat je zo dichtklapt als de andere kant van de zaak eens belicht wordt. Het leven is niet zwart/ wit. Nog zo'n les die je je kind als van jongs af aan mee moet geven.
pi_88548179

Zo, onder deze streep geen naar gediscussieer meer.
pi_88548205
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:08 schreef Memmel het volgende:

[..]

Heel jammer dat je zo dichtklapt als de andere kant van de zaak eens belicht wordt. Het leven is niet zwart/ wit. Nog zo'n les die je je kind als van jongs af aan mee moet geven.
Heel jammer dat je vindt dat je persoonlijk moet worden.

Ik klap niet dicht, ik vind de manier waarop de andere kant wordt belicht niet erg prettig gedaan in dit geval.

Ik sta altijd open voor andere meningen, wat niet wil zeggen dat ik de mijne moet bijstellen, maar het is nog altijd de toon die de muziek maakt.

en nogmaals: ik voel me niet genoodzaakt om hier dmv lijstjes en voorbeelden aan te gaan geven dat ik niet rigide ben.
pi_88548248
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:12 schreef Sorbootje het volgende:

Zo, onder deze streep geen naar gediscussieer meer.
volgens mij is een forum daar ook voor hoor..
tis niet altijd maar rozegeur en maneschijn en het altijd maar met elkaar eens zijn.. zou wat zijn zeg al de hele wereld het alleen maar met elkaar eens was...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_88548264
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:06 schreef Memmel het volgende:
GWS kent de Sint? Mag ik je aanraken?

Sint weet alleen niet zo goed wat hij Morris moet geven. Toch lastiger als tweede kindje. Zoveel is al gegeven. Wat doen jullie?
Geen idee! :o
dekbedovertrek anders misschien ofzo? Wel een beetje suf :P maar ik neem aan dat hij niet onder Anna's roze dekbedjes slaapt zeg maar :D

Wat had je in gedachten qua prijs enzo grofweg? Misschien is zo'n soort auto-speelkleed een optie? Bij Ikea hebben ze ook zoiets dacht ik. Of een O+ speelhuisje/tentje O+

t is hier ietwat offtopic maar ik vind het nú al lastig voor straks, met 2 meiden. Op een bepaald moment heb je alles wel zo'n beetje :') misschien wordt het makkelijker als ze allebei hun eigen interesses gaan ontwikkelen en de een blij wordt van poppen en de ander van tekenen ofzoiets.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88548283
Sjonge, die kriepkip van mij heeft honger vanmorgen. Sinds zes uur heeft hij 200 cc pap, twee boterhammen pindakaas, een cracker, een stuk onbijtkoek, en een krentenbol op. En een beker diksap. Ik schat hem nu op 90cm en een iets van 11,5 kg.

Wij gaan wel bij de intocht kijken. Haske leuk. M. is ook druk aan t oefenen, zegt 'Oppeklaas' ipv Sinterklaas.
pi_88548292
oh! ik ruik alweer poep!
t is dat nou, gaan we nu 2 keer per dag poepen? :o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88548310
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:15 schreef bodpa09 het volgende:
Sjonge, die kriepkip van mij heeft honger vanmorgen. Sinds zes uur heeft hij 200 cc pap, twee boterhammen pindakaas, een cracker, een stuk onbijtkoek, en een krentenbol op. En een beker diksap. Ik schat hem nu op 90cm en een iets van 11,5 kg.
_O- lekker ding ben je ook
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')