Ow wat liefquote:Op woensdag 10 november 2010 09:34 schreef Sorbootje het volgende:
Jee... ik ga een hele nacht slapen en ik kom terug...gaat het nog steeds over hetzelfde onderwerp. Ik heb er niet echt meer iets aan toe te voegen.
Moest gisteravond zo lachen om mijn smurfje. Ik bracht haar naar bed en toen ik de kamer verliet zwaaide ze en riep ze DOEI!
En nu is DOEI helemaal hip.
Ze heeft vandaag DOEI geroepen tegen haar bedje, tegen haar papa, tegen de poezen en tegen mij. En dan dat zwaaiende handje erbij
Komt die verdraaide krentenbol weer aan. Dat was ik en Senna was 8 maanden en we hadden andere afspraken. Klaar met die krentenbol, please.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:07 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, bij mijn oudste was ik ook zo'n rijstewafel freak.tot ik merkte dat hij al op de peuterzaal zijn vriendjes uitzocht op snoepjespotentie.Tuurlijk geef je gezonde voeding, tuurlijk ga je niet gelijk handen vol snoep uitdelen.
Maar van de rel raken van een verdwaalde krentebol of een glaasje sinaasappelsap? Ik bedoel, als het nou cola was... Ik denk dat je met dat hele strikte, nee mijn kind mág dat niet ook al bij jonge kinderen verboden vruchten maakt.
Door het zo nu en dan toe te staan, er samen van te genieten, gaat de angel er een beetje uit. Uiteraard is de basisvoeding gewoon gezond. Maar de extra's moet je je kinderen óók leren.
Het lijkt hier soms wel een wedstrijd "meest verantwoorde ouder"en dat voelt soms erg denigrerend. Iedereen heeft het allerbeste met zijn kind voor. Sommigen zijn slecht geinformeerd. En elkaar informeren is goed. Maar op de rem staan bij doorslaan ook.
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:34 schreef Sorbootje het volgende:
Jee... ik ga een hele nacht slapen en ik kom terug...gaat het nog steeds over hetzelfde onderwerp. Ik heb er niet echt meer iets aan toe te voegen.
Moest gisteravond zo lachen om mijn smurfje. Ik bracht haar naar bed en toen ik de kamer verliet zwaaide ze en riep ze DOEI!
En nu is DOEI helemaal hip.
Ze heeft vandaag DOEI geroepen tegen haar bedje, tegen haar papa, tegen de poezen en tegen mij. En dan dat zwaaiende handje erbij
Ik niet, maar Anna vond het toen ze 1 was wel erg leuk om te zien. Ik weet niet hoe Morris erop zou reageren.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:44 schreef Estrys het volgende:
Gaan er nog mensen met hun dreumessen naar een sinterklaasintocht? Ik zit nog te twijfelen. Hij snapt er niks van maar ja, het is wel weer leuk met andere kindjes en zo. En een beetje bonding met onze nieuwe woonplaats, leek me ook niet weg.
Nou ja, met de binnenkomer "gewauwel" maak je wel een negatieve statement, zou je kunnen zeggenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:48 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ik niet, maar Anna vond het toen ze 1 was wel erg leuk om te zien. Ik weet niet hoe Morris erop zou reageren.
Ik doe het nu niet omdat Anna anders echt niet meer ophoudt met zeuren over waar Klaasje zich op dat moment van de dag bevindt.
En Miss_Sly, het gaat niet om jouw krentenbol specifiek. Zie de krentenbol maar als symbool voor de hele discussie.
En ik heb niemand veroordeeld over het al dan niet gezond voeden van de kinderen. Ik heb me alleen bijzonder gestoord aan de zendingsdrang die er steeds van uit gaat.
Als ik hier steeds maar weer zou komen verkondigen hoe geweldig het was toen Morris zijn eerste frikandel speciaal naar binnen schoof en dat ik nooooit had verwacht dat ie daar zó van zou genieten, zouden anderen ook gek worden van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |