abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88554883
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Gebruik je hem wel eens? Ik vind dat het brood zo snel oud smaakt, en ik vind het eigenlijk alleen lekker als het vers is. Ook invriezen bevalt me niet goed.
Elk weekend :Y . En ik vries wel in. Maar ik heb niet zo'n kritische smaak of verfijnd, of hoe zeg je dat :') .
pi_88554890
Mijn schoonvader heeft ook een broodbakmachine. Was er destijds lyrisch over. En wat ik toen al zei tegen hem gebeurde ook: twee keer gebruikt en het ding staat in de kast.

Mijn moeder heeft wel zoveel restjes stof :Y Maar ik denk dat Seb dat kleed niks aan zal vinden, die laat zich niet op een kleedje zetten met zijn auto's :P Ik wil wel iets van een opberzak maken voor kleine speelgoedjes.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88554913
Och, lekker kneden is ook gewoon fijn om te doen hoor Miss. Ik voel me altijd helemaal oer als ik brood maak. En dan zo'n mooie inkeping op het brood...hmmm

Echt ik hoop zo dat ik mijn kook- en bakenthousiasme over kan brengen op Isabeau

(bakken we een Isabreaudje)
  woensdag 10 november 2010 @ 14:07:43 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88554954
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:04 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Echt te gaaf! :Y O+
Maar dan moet je gewoon heel veel restjes stof hebben liggen, dan is het wel te doen. Je moet niet om die reden gaan kopen zeg maar.
Die krijtjes zijn briljant! :o _O_ Echt een superidee zeg! Kan idd met van alles gedaan worden! :Y _O_
pi_88554965
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:06 schreef Sorbootje het volgende:
Och, lekker kneden is ook gewoon fijn om te doen hoor Miss. Ik voel me altijd helemaal oer als ik brood maak. En dan zo'n mooie inkeping op het brood...hmmm

Echt ik hoop zo dat ik mijn kook- en bakenthousiasme over kan brengen op Isabeau

(bakken we een Isabreaudje)
Mijn dochter vind niks leuker dan cakejes bakken (volgens omaomaomaoma's recept uiteraard), en waarom? Omdat ze dan zelf de eieren kapot mag meppen en erin gooien :+ .
pi_88554979
quote:
17s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:04 schreef Claudia_x het volgende:
Kunnen we niet een keer een kookworkshop bij jou thuis doen, Sorbo?
Dat durf ik helemaal niet. Gewoon lekker komen eten :D
  woensdag 10 november 2010 @ 14:10:15 #132
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88555046
Als ik die site van Jill zie, wil ik het liefst per direct mijn baan opzeggen en heel de dag met Morris en Anna gaan freubelen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88555051
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:07 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Die krijtjes zijn briljant! :o _O_ Echt een superidee zeg! Kan idd met van alles gedaan worden! :Y _O_
:D quote/edit :+ :P

ja ze had ook ooit ergens een post waarin ze dat met restjes krijtjes had gedaan, van die frutjes die eigenlijk te klein zijn geworden. En dan in zijn ster-vormige ijsblokjesdinges gieten. Bij ikea hebben ze die oa.
Ik vond het zo'n leuk idee <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88555086
quote:
17s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:08 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Dat durf ik helemaal niet. Gewoon lekker komen eten :D
Dat beschouw ik als een uitnodiging. *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88555092
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:10 schreef Memmel het volgende:
Als ik die site van Jill zie, wil ik het liefst per direct mijn baan opzeggen en heel de dag met Morris en Anna gaan freubelen!
erg hè?
en dan maak ik weer iets en ben ik weer hop terug in de realiteit. :D

net als met van die kung-fu films ofzo, of tomb-raiderfilms. Ik voel me altijd heel flexibel en sportief na zo'n film. Maar als je dan opstaat van de bank is t weer voorbij :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88555164
Dat lijkt me echt zo leuk, samen koken of bakken. Vanaf welke leeftijd kun je ze iets mee laten doen en kunnen ze dat ook leuk vinden?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88555185
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:13 schreef miss_sly het volgende:
Dat lijkt me echt zo leuk, samen koken of bakken. Vanaf welke leeftijd kun je ze iets mee laten doen en kunnen ze dat ook leuk vinden?
Mijn dochter doet bijna alles al zelf met cakejes bakken en die is 2,5 jaar oud.
pi_88555272
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Mijn dochter doet bijna alles al zelf met cakejes bakken en die is 2,5 jaar oud.
Ow, volgend jaar winter dus *O*
Dat duurt nog lang -O-
pi_88555369
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat duurt nog lang -O-
De enige manier om ervoor te zorgen dat ze met 2,5 jaar bjna alles zelf kunnen, is al vroeg beginnen met oefenen :P .
pi_88555386
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat duurt nog lang -O-
Je kan het nu ook doen met haar, maar ik weet niet of je daar erg blij van gaat worden :+
Seb kookt soms mee, die staat dan op een stoel en krijgt een pannetje met water op het aanrecht en een pollepel O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88555407
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

De enige manier om ervoor te zorgen dat ze met 2,5 jaar bjna alles zelf kunnen, is al vroeg beginnen met oefenen :P .
hehe, ja, maar hoe pak je zoiets aan dan?
Ik bedoel: ik hoef haar nu nog niet met eieren aan de slag te laten gaan, denk ik, dat wordt een enorme puinhoop :D Hoe laat je ze in het begin helpen?
pi_88555426
Je bent welkom hoor Claudia!

Miss, ik denk dat je snel genoeg merkt of ze interesse heeft en of ze al echt iets kan doen. Kleintjes kunnen al apetrots zijn als ze een schep meel in de kom mogen doen oid.
pi_88555430
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:18 schreef Estrys het volgende:

[..]

Je kan het nu ook doen met haar, maar ik weet niet of je daar erg blij van gaat worden :+
Seb kookt soms mee, die staat dan op een stoel en krijgt een pannetje met water op het aanrecht en een pollepel O+
Dat spelen met echt water is hier echt het favoriete spel van mijn dochter. En als ik spaghetti overheb, krijgt ze ook altijd wat om mee te spelen ^O^
pi_88555493
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:19 schreef Sorbootje het volgende:
Miss, ik denk dat je snel genoeg merkt of ze interesse heeft en of ze al echt iets kan doen. Kleintjes kunnen al apetrots zijn als ze een schep meel in de kom mogen doen oid.
Ja, precies. Ik laat Ivan bijvoorbeeld zijn bordjes uit de vaatwasser pakken, was in de wasmand gooien, dat soort dingen. Aim low, zeg maar. :+ En Senna kan natuurlijk al veel meer.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88555501
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

hehe, ja, maar hoe pak je zoiets aan dan?
Ik bedoel: ik hoef haar nu nog niet met eieren aan de slag te laten gaan, denk ik, dat wordt een enorme puinhoop :D Hoe laat je ze in het begin helpen?
1: Alles wat je in maatbeker hebt afgemeten door haar in de kom laten doen.
2: Samen de mixer vasthouden.
3: Samen in de cakebakjes doen.
4: samen de eieren klutsen.

En dan langzaam dingetjes door haar laten doen. Maar een romelte wordt het nogsteeds hoor, dus daar moet je wel een beetje tegenkunnen :X .
pi_88555535
Amélie zit meestal op de grond in de keuken met een bakje met iets. Ene keer cherrytomaatjes, andere keer komkommer ofzo.

In t bakje, eruit, er weer in, bakje ondersteboven, weer in het bakje, hapje voor Amélie, hapje voor het keukenkastje, enz enz :D
ik vind het wel gezellig. Als ze ietsjes groter is dan misschien een keer koekjes bakken.

Of bananenflappen net als Yppy en Anna :D O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88555759
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, precies. Ik laat Ivan bijvoorbeeld zijn bordjes uit de vaatwasser pakken, was in de wasmand gooien, dat soort dingen. Aim low, zeg maar. :+ En Senna kan natuurlijk al veel meer.
Ze denkt de tafel mee, haalt placemets enzo, heel schattig O+
Maar ik zal eens een regenachtige zaterdagmiddag (die komen er nu vast aan, helaas) lekker met haar wat gaan bakken ofzo :Y
  woensdag 10 november 2010 @ 14:28:07 #148
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88555762
Oh, Beisan helpt me hier al regelmatig, aardappels schillen bijvoorbeeld, mag zij de aardappels in het vergiet leggen. Serieuze taak, en gaat heel goed. Ze kan met maken van cakes ook heel goed even roeren, rozijntjes erin doen, ze mag ook rozijntjes proeven en hoe nuttelozer haar inbreng is, deste interessanter ze het vindt :) Ook mag ze het lichtje van de oven aandoen, ook een belangrijke taak.

Ik liet vroeger, toen ik nog een substituut mama was voor kinderen van mijn vriendin, een 2 jarige altijd tomaat snijden. Nu was het mesje een smeermesje voor peuters, en de tomaat was moes, hij was er altijd reuze trots op. Hij was toen net 2 denk ik.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88555790
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

1: Alles wat je in maatbeker hebt afgemeten door haar in de kom laten doen.
2: Samen de mixer vasthouden.
3: Samen in de cakebakjes doen.
4: samen de eieren klutsen.

En dan langzaam dingetjes door haar laten doen. Maar een romelte wordt het nogsteeds hoor, dus daar moet je wel een beetje tegenkunnen :X .
Ow, rommel maak ik me niet druk om, hoor, daar kan ik prima tegen.

*Handleiding opslaat :P
pi_88555811
Het hendeltje van het espressoapparaat (daaristieweer Groofs) overhalen is ook serious business!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')