Elk weekendquote:Op woensdag 10 november 2010 14:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gebruik je hem wel eens? Ik vind dat het brood zo snel oud smaakt, en ik vind het eigenlijk alleen lekker als het vers is. Ook invriezen bevalt me niet goed.
Die krijtjes zijn briljant!quote:Op woensdag 10 november 2010 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt te gaaf!![]()
![]()
Maar dan moet je gewoon heel veel restjes stof hebben liggen, dan is het wel te doen. Je moet niet om die reden gaan kopen zeg maar.
Mijn dochter vind niks leuker dan cakejes bakken (volgens omaomaomaoma's recept uiteraard), en waarom? Omdat ze dan zelf de eieren kapot mag meppen en erin gooienquote:Op woensdag 10 november 2010 14:06 schreef Sorbootje het volgende:
Och, lekker kneden is ook gewoon fijn om te doen hoor Miss. Ik voel me altijd helemaal oer als ik brood maak. En dan zo'n mooie inkeping op het brood...hmmm
Echt ik hoop zo dat ik mijn kook- en bakenthousiasme over kan brengen op Isabeau
(bakken we een Isabreaudje)
Dat durf ik helemaal niet. Gewoon lekker komen etenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:04 schreef Claudia_x het volgende:
Kunnen we niet een keer een kookworkshop bij jou thuis doen, Sorbo?
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die krijtjes zijn briljant!![]()
Echt een superidee zeg! Kan idd met van alles gedaan worden!
![]()
Dat beschouw ik als een uitnodiging.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:08 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dat durf ik helemaal niet. Gewoon lekker komen eten
erg hè?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:10 schreef Memmel het volgende:
Als ik die site van Jill zie, wil ik het liefst per direct mijn baan opzeggen en heel de dag met Morris en Anna gaan freubelen!
Mijn dochter doet bijna alles al zelf met cakejes bakken en die is 2,5 jaar oud.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:13 schreef miss_sly het volgende:
Dat lijkt me echt zo leuk, samen koken of bakken. Vanaf welke leeftijd kun je ze iets mee laten doen en kunnen ze dat ook leuk vinden?
Ow, volgend jaar winter dusquote:Op woensdag 10 november 2010 14:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Mijn dochter doet bijna alles al zelf met cakejes bakken en die is 2,5 jaar oud.
De enige manier om ervoor te zorgen dat ze met 2,5 jaar bjna alles zelf kunnen, is al vroeg beginnen met oefenenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, volgend jaar winter dus
Dat duurt nog lang
Je kan het nu ook doen met haar, maar ik weet niet of je daar erg blij van gaat wordenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, volgend jaar winter dus
Dat duurt nog lang
hehe, ja, maar hoe pak je zoiets aan dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
De enige manier om ervoor te zorgen dat ze met 2,5 jaar bjna alles zelf kunnen, is al vroeg beginnen met oefenen.
Dat spelen met echt water is hier echt het favoriete spel van mijn dochter. En als ik spaghetti overheb, krijgt ze ook altijd wat om mee te spelenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:18 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je kan het nu ook doen met haar, maar ik weet niet of je daar erg blij van gaat worden![]()
Seb kookt soms mee, die staat dan op een stoel en krijgt een pannetje met water op het aanrecht en een pollepel
Ja, precies. Ik laat Ivan bijvoorbeeld zijn bordjes uit de vaatwasser pakken, was in de wasmand gooien, dat soort dingen. Aim low, zeg maar.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:19 schreef Sorbootje het volgende:
Miss, ik denk dat je snel genoeg merkt of ze interesse heeft en of ze al echt iets kan doen. Kleintjes kunnen al apetrots zijn als ze een schep meel in de kom mogen doen oid.
1: Alles wat je in maatbeker hebt afgemeten door haar in de kom laten doen.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
hehe, ja, maar hoe pak je zoiets aan dan?
Ik bedoel: ik hoef haar nu nog niet met eieren aan de slag te laten gaan, denk ik, dat wordt een enorme puinhoopHoe laat je ze in het begin helpen?
Ze denkt de tafel mee, haalt placemets enzo, heel schattigquote:Op woensdag 10 november 2010 14:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik laat Ivan bijvoorbeeld zijn bordjes uit de vaatwasser pakken, was in de wasmand gooien, dat soort dingen. Aim low, zeg maar.En Senna kan natuurlijk al veel meer.
Ow, rommel maak ik me niet druk om, hoor, daar kan ik prima tegen.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
1: Alles wat je in maatbeker hebt afgemeten door haar in de kom laten doen.
2: Samen de mixer vasthouden.
3: Samen in de cakebakjes doen.
4: samen de eieren klutsen.
En dan langzaam dingetjes door haar laten doen. Maar een romelte wordt het nogsteeds hoor, dus daar moet je wel een beetje tegenkunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |