abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88555861
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:29 schreef Sorbootje het volgende:
Het hendeltje van het espressoapparaat (daaristieweer Groofs) overhalen is ook serious business!
Mijn dochter kan ook met de senseo een kopje koffie voor me zetten, geheel zelfstandig :Y (met een strenge en wakende moeder aan haar zjde uiteraard ;) ).

Ik ben even wat kind-kook-foto-s aan het uploaden... :P
pi_88555874
Oh ja leuk Groofs!
pi_88555926
Leuk groofs O+

Ja, ik zal Senna ook eens op knopjes gaan laten drukken, idd! En we moeten even naar de Ikea om zo'n trapkrukje te halen. Mijn ouders hebben dat, en dat is echt ideaal!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88556013
... en weer weg...

[ Bericht 97% gewijzigd door groofskendezoveelste op 10-11-2010 21:07:05 ]
pi_88556101
Groofs O+ ik ga ervan rammelen....dat Senna maar gauw nog ietsje groter mag worden O+
  woensdag 10 november 2010 @ 14:41:17 #156
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88556155
Miss, cakejes of koekjes decoreren was hier favoriet. Anna was volgens mij anderhalf toen ze de taart voor haar vader voorzag van allerhande strooisels.

Aardappels wassen is ook leuk

Huup, flexibel en gespierd na een vechtfilm. Wahaha.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88556181
Geweldige foto's, Groofsken! Ik vind vooral die vierde leuk, heerlijk zootje!

Arme Ssserpente.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88556209
Wat is er met Sserpente?
pi_88556236
Ssserptente? Waar? Mis ik iets?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 10 november 2010 @ 14:44:52 #160
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88556285
Ik kan de foto's nu niet zien, Groofsken, dus ik hoop dat ze er nog staan als ik vanavond thuis kom.

Bram heeft mij eergisteren geholpen met koken, hij zat op mijn rug in de MeiTai, en heeft me het pakje aardappelpuree e.d. aangegeven. Ik vond het heel gezellig, binnenkort maar eens laten helpen met cakejes versieren.
pi_88556305
Ssserpente kan toch slecht tegen troep?
pi_88556321
Ow haha, op die manier :D

Ja, klopt, die kan daar niet zo goed tegen, geloof ik :D
pi_88556332
Er lag alleen maar wat meel op de grond. Echt, twee minuten stofzuigen en je zag er niks meer van O-) .
pi_88556366
En R. ligt er ook zo vrolijk bij. Ze hebben echt contact met elkaar, bijzonder om te zien.
pi_88556393
quote:
17s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:47 schreef Claudia_x het volgende:
En R. ligt er ook zo vrolijk bij. Ze hebben echt contact met elkaar, bijzonder om te zien.
Nog even Claudia, nog even. O+
pi_88556408
o, dan moet Ssserpente hier nu even niet binnenwandelen, is verstandig.
pi_88556456
Zo lief die foto's!
pi_88556554
Ik krijg zelf ook weer zin om wat te koken/ bakken met haar.
  woensdag 10 november 2010 @ 15:03:16 #169
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88556989
Awww wat een lieve foto's !!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88557129
Groof O+ O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88557236
Ik weet het al, we krijgen zondag bezoek met drie kinderen, dus dan gaan we maar eens zandkoekjes bakken ^O^ (met de kindjes, niet voor de kindjes). En dan zelf poppetjes maken enzo :Y . Dat heb ik nog niet met S gedaan.
pi_88557462
Voor de voedingskenners hier, kan ik suiker in een bakrecept gewoon vervangen door witte basterdsuiker? Voor cakejes gebruik ik altijd witte basterdsuiker, dus dat heb ik al in huis.
pi_88558158
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Voor de voedingskenners hier, kan ik suiker in een bakrecept gewoon vervangen door witte basterdsuiker? Voor cakejes gebruik ik altijd witte basterdsuiker, dus dat heb ik al in huis.
Ja hoor, volgens mij kan dat prima!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_88558197
Die pizza vind ik trouwens een heel goed idee!
We hebben laatst voor het eerst pizza op, en Senna vond dat wel wat, geloof ik. Ze roept tenminste regelmatig 'pita' als we gaan eten :D
pi_88558571
Oh Groof wat heerlijk O+
Ik kan niet wachten om met Rienk koekjes te bakken. Dat kan ik me nog zo goed van toen ik klein was herinneren, met mijn moeder cakes en koekjes bakken :Y) (en dan vooral het deeg uitslikken :9~ )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 10 november 2010 @ 15:50:31 #176
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88558895
Groof, kan prima, is zelfs nog fijner dan kristalsuiker
  woensdag 10 november 2010 @ 16:02:04 #177
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88559319
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik wist er ook niet van, heb er indertijd een klein onderzoek naar gepleegd en mefke heeft gelijk: het is een fabeltje dat banaan verstoppend werkt. Net als andere fruitsoorten zitten er vezels in en vezels zijn oké! Er is wel een reden om mate te houden met banaan, want banaan staat redelijk hoog op de glycemische index voor een fruitsoort.
Lees dadelijk bij, maar wat fijn dat we Claudia hebben die alles uitzoekt! _O_ Maar Jorja heeft graag een banaantje, dus dan krijgt ze er gewoon weer 1x per week een. (Wil er eigenlijk een sport van maken om iedere dag een andere fruitsoort te gaan geven)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88559417
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:02 schreef Jeetjejom het volgende:

[..]

Lees dadelijk bij, maar wat fijn dat we Claudia hebben die alles uitzoekt! _O_ Maar Jorja heeft graag een banaantje, dus dan krijgt ze er gewoon weer 1x per week een. (Wil er eigenlijk een sport van maken om iedere dag een andere fruitsoort te gaan geven)
Wat ik vaak doe is een schaaltje maken met bijvorobeeld 3 soorten fruit. Fruit kun je (in een plasatic zakje op de fruitschaal) best een paar dagen bewaren. Senna is ook gek op banaan, maar iedere dag een hele vind ik ook wat veel, dus doe ik vaak ene halve of 1/3 banaan en dan iets van een mandarijn en een stuk peer, of wat frambozen of druiven of appel of mango of wat dan ook. Zo'n schaaltje geniet ze dan ook echt van :Y
  woensdag 10 november 2010 @ 16:08:10 #179
238474 Jeetjejom
pi_88559525
Die foto's!!!! O+ O+ O+ O+

En Miss_sly, ik merk dat Jorja dol is op dingen die ze zelf geheel op kan eten, zoals mandarijntjes, rode bessen, aardbeien en druiven. Gewoon het principe dat ze ons niet nodig heeft om ze in stukken te snijden (dat wij de mandarijn schillen, weet ze volgens mij niet. Mandarijntjes zijn voor Jorja gewoon zonder schil :) )
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 10 november 2010 @ 16:16:14 #180
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88559820
Voor Bram zijn mandarijntjes ook zonder schil en druiven door de helft 8-)
pi_88560501
goh..mijn kind slaapt al sinds half drie. Ik weet niet wat ik meemaak. Ik ben bijna geneigd te gaan kijken of ie het nog wel doet....Volgens mij was ie moe. Wel onhandig, dat wordt geen nieuwe schoenen vandaag. Ach, dat doen we dan zaterdag maar.
  woensdag 10 november 2010 @ 16:40:00 #182
238474 Jeetjejom
pi_88560773
Mefke, geniet ervan zolang het kan!
Jorja slaapt nu ook nog maar 1x per dag en hoe egoïstisch het ook klinkt, ik haal haar bij mijn moeder op als ik terugkom van het werk om half 1 en kan haar om half 2 weer erin gooien en dan heb ik lekker tot 4 uur de tijd voor mezelf. Huis een beetje aan kant brengen en dan lekker op de bank wat fokken ofzow.
En dan is ze 's avonds ook weer lekker lang wakker zodat we ook nog daar iets aan hebben.
Jouw warmte is genoeg
pi_88561009
dat is het dus, Driekus is aan het experimenteren met 1 slaapje. Ik vind alles best. Het zat alleen niet echt in mijn planning zeg maar.
  woensdag 10 november 2010 @ 16:48:08 #184
238474 Jeetjejom
pi_88561149
Houdt Driekus zich normaal dan wel aan jouw planning? ;)
Jouw warmte is genoeg
pi_88561212
nou, nee dat niet. Maar als ie twee keer slaapt, dan slaapt ie tussen 11 en 12 (ongeveer) en ergens tussen 3 en 4. Daar valt prima om heen te plannen.
pi_88562298
Wij hebben dit keukentje en echt enorm veel plezier mee gehad (en nog steeds ;)):

[ Bericht 0% gewijzigd door Meimeltje op 10-11-2010 17:26:23 ]
pi_88562967
ooohh meimel wat is dat een ontzettend leuk keukentje!!!
tis dat wij niet zoveel ruimte hebben, ik zou ook graag tzt een keukentje of een winkeltje voor Evie hebben... O+

en Groofs; wat een heerlijke foto's!! ik krijg ook spontaan zin om zulke dingen met Evie te doen... nog even geduld hebben dus.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88563364
Ik vind hm ook erg leuk, maar wil eigenlijk nu toch liever die Ikea keuken, lekker neutraal. Kijk nu al zolang tegen het kleurige keukentje aan hihi. Deze zetten we dan wel op Marktplaats ofzo.
pi_88563392
We hadden het toch onlangs over dat kinderen meer begrijpen dan je denkt? Ik zei net tegen Isabeau: waar is je auto en ze kruipt als een speer naar haar hello kitty auto ( :') )

Ik heb het nóóit met haar over auto's en lief ook niet. Was gewoon weer even zo'n momentje..
pi_88563447
Ok, dweil mij maar op. Ze kroop net naar haar LP boerderij: "Boe-jij Boe-jij!"

:D :D
pi_88563802
Sorbo! Isabeau gaat echt als een speer. Hoef ik hier niet te proberen hoor!

Hij is wakker. Nou ja, ik heb em wakker gemaakt. Na dik 3 uur slapen. Ik vermoed nu helemaal dat ie aan het groeien is. Dat patroon herken ik nu: weekje onverzadigbaar zijn, dikker koppie krijgen, slapen, slapen, slapen en dan ineens langer zijn.

Ik vind die Ikeakeuken ook zoooo leuk!
  woensdag 10 november 2010 @ 18:02:12 #192
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88563868
quote:
Op woensdag 10 november 2010 17:59 schreef mefke79 het volgende:
Sorbo! Isabeau gaat echt als een speer. Hoef ik hier niet te proberen hoor!

Hij is wakker. Nou ja, ik heb em wakker gemaakt. Na dik 3 uur slapen. Ik vermoed nu helemaal dat ie aan het groeien is. Dat patroon herken ik nu: weekje onverzadigbaar zijn, dikker koppie krijgen, slapen, slapen, slapen en dan ineens langer zijn.

Ik vind die Ikeakeuken ook zoooo leuk!
Ja! Dat dikkere koppie!! Grappig, niemand zag dat ooit, maar nu zeg jij het!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88564019
nou ja, Memmel, ik heb het ook alleen ontdekt door naar foto's te kijken. Dan keek je foto's van een week ervoor terug en dan dacht je: dik koppie! Terwijl je dan ook net een groter maat kleding nodig had. En het is hier ook makkelijk te spotten omdat Driekus van zichzelf juist helemaal geen dik koppie heeft.
pi_88564178
Verrek, nu je het zegt :D
idd echt zo'n patroontje.
Amélie staat alweer een tijdje 'stil' qua groei maar dat bollere toetje dan is me idd wel eens opgevallen, zo ineens trekt dat je oog dan :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 10 november 2010 @ 19:50:33 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88567955
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn zandkoekjes recept spreekt juist van basterdsuiker ipv gewone suiker. :Y

Koekjes bakken doen we hier regelmatig, alleen ze zijn zo vreselijk lekker... :X :X :D
Leuk met van die vormpjes, Sasha vind het prachtig. :Y Oscar doet nog niet echt mee...
pi_88568081
Tahnks voor alle reacties ^O^ . Dan hoef ik er niet meer voor naar de winkel. Dit wordt de eerste keer koekjes bakken hier, ik ben heel benieuwd.
pi_88571259
Beebie! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88571401
Kobus O+ .
pi_88571410
Kobus wat knap :D Hij bladert gewoon naar de pagina met de baby! :D

Timo weigert trouwens koeien in boekjes aan te wijzen :P Als ik vraag waar de koe is wijst hij steevast geheel willekeurig iets anders aan, terwijl hij bij nagenoeg alle andere dingen die ik vraag wel het juiste aanwijst.
pi_88571531
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:06 schreef Chan het volgende:
Kobus wat knap :D Hij bladert gewoon naar de pagina met de baby! :D

Timo weigert trouwens koeien in boekjes aan te wijzen :P Als ik vraag waar de koe is wijst hij steevast geheel willekeurig iets anders aan, terwijl hij bij nagenoeg alle andere dingen die ik vraag wel het juiste aanwijst.
Heel nonchalant en dan zelf aangenaam verrast :o volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')