Mijn dochter kan ook met de senseo een kopje koffie voor me zetten, geheel zelfstandigquote:Op woensdag 10 november 2010 14:29 schreef Sorbootje het volgende:
Het hendeltje van het espressoapparaat (daaristieweer Groofs) overhalen is ook serious business!
Nog even Claudia, nog even.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:47 schreef Claudia_x het volgende:
En R. ligt er ook zo vrolijk bij. Ze hebben echt contact met elkaar, bijzonder om te zien.
Ja hoor, volgens mij kan dat prima!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Voor de voedingskenners hier, kan ik suiker in een bakrecept gewoon vervangen door witte basterdsuiker? Voor cakejes gebruik ik altijd witte basterdsuiker, dus dat heb ik al in huis.
Lees dadelijk bij, maar wat fijn dat we Claudia hebben die alles uitzoekt!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wist er ook niet van, heb er indertijd een klein onderzoek naar gepleegd en mefke heeft gelijk: het is een fabeltje dat banaan verstoppend werkt. Net als andere fruitsoorten zitten er vezels in en vezels zijn oké! Er is wel een reden om mate te houden met banaan, want banaan staat redelijk hoog op de glycemische index voor een fruitsoort.
Wat ik vaak doe is een schaaltje maken met bijvorobeeld 3 soorten fruit. Fruit kun je (in een plasatic zakje op de fruitschaal) best een paar dagen bewaren. Senna is ook gek op banaan, maar iedere dag een hele vind ik ook wat veel, dus doe ik vaak ene halve of 1/3 banaan en dan iets van een mandarijn en een stuk peer, of wat frambozen of druiven of appel of mango of wat dan ook. Zo'n schaaltje geniet ze dan ook echt vanquote:Op woensdag 10 november 2010 16:02 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Lees dadelijk bij, maar wat fijn dat we Claudia hebben die alles uitzoekt!Maar Jorja heeft graag een banaantje, dus dan krijgt ze er gewoon weer 1x per week een. (Wil er eigenlijk een sport van maken om iedere dag een andere fruitsoort te gaan geven)
Ja! Dat dikkere koppie!! Grappig, niemand zag dat ooit, maar nu zeg jij het!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:59 schreef mefke79 het volgende:
Sorbo! Isabeau gaat echt als een speer. Hoef ik hier niet te proberen hoor!
Hij is wakker. Nou ja, ik heb em wakker gemaakt. Na dik 3 uur slapen. Ik vermoed nu helemaal dat ie aan het groeien is. Dat patroon herken ik nu: weekje onverzadigbaar zijn, dikker koppie krijgen, slapen, slapen, slapen en dan ineens langer zijn.
Ik vind die Ikeakeuken ook zoooo leuk!
Mijn zandkoekjes recept spreekt juist van basterdsuiker ipv gewone suiker.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Voor de voedingskenners hier, kan ik suiker in een bakrecept gewoon vervangen door witte basterdsuiker? Voor cakejes gebruik ik altijd witte basterdsuiker, dus dat heb ik al in huis.
Heel nonchalant en dan zelf aangenaam verrastquote:Op woensdag 10 november 2010 21:06 schreef Chan het volgende:
Kobus wat knapHij bladert gewoon naar de pagina met de baby!
Timo weigert trouwens koeien in boekjes aan te wijzenAls ik vraag waar de koe is wijst hij steevast geheel willekeurig iets anders aan, terwijl hij bij nagenoeg alle andere dingen die ik vraag wel het juiste aanwijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |