Neem stinkkaas mee, weet je zeker dat het niet moeilijk wordt vanavondquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:35 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
HahaIk ga mn best echt doen
Nu naar de markt voor een paar héérlijke kaasjes
Lekker plaatje, mooie dansquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ain't it funny dat het alweer weekend is?
Darkwolf, een zeurende pijn duidt meer op ontsteking, een felle pijn met scheuten duidt op zenuwpijn. Kortom, je zal even langs de tandarts moeten voor je naar Cologne gaat. Sterkte!
Goedevrijdagmorgen allemaal
Ja dat is een goed planquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem stinkkaas mee, weet je zeker dat het niet moeilijk wordt vanavond
Nou ja, het lijkt me gewoon interessant. Is dat genoeg reden?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ah ok. De "waarom" word echter niet echt beantwoord met het verhaal. Het verhaal biedt enkel helderheid daar het meer een "achtergrond" aanvulling is.
En voor de duidelijkheid: ook van binnen ben ik gewoon mens. Er zit alleen wat extras bij wat dus mee is gekomen.
Mijn Goden, wat een verschikkingquote:
Die naaktfoto dat doet t mquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:05 schreef Kroketvulling het volgende:
Een hele goeie morgen, zonder zorruguh!![]()
Dit weekend heb ik mijn reiki1 cursus. Ik zal wat energie naar je kies sturen Darkwolf. Alleen heb ik dan wel een naaktfoto van je nodig zodat ik daar mijn helende energie naar kan visualiseren.
Mmm, die vraag heb ik eerder gehoord, niet van jou btw. Even nadenken hoor , peins peinsquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:05 schreef Kroketvulling het volgende:
Dit weekend heb ik mijn reiki1 cursus. Ik zal wat energie naar je kies sturen Darkwolf. Alleen heb ik dan wel een naaktfoto van je nodig zodat ik daar mijn helende energie naar kan visualiseren.
Niet van mij, dus dat scheelt eentje.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmm, die vraag heb ik eerder gehoord, niet van jou btw. Even nadenken hoor , peins peins
Overigens zou je alvast wat informatie kunnen opdoen voor je reiki initiatie zodat je weet wat je te wachten staat en wat je kan verwachten na de cursus, het uitsturen van energie naar een ander die niet lijfelijk aanwezig is word je nog niet geleerd namelijk bij reiki 1, dat krijg je pas als je wilt bij reiki 2. Ik hoop dat dit niet een domper is op je overigens geweldige ervaring die je dit weekend zal gaan opdoen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:05 schreef Kroketvulling het volgende:
Sssssstt! Op deze manier komt mijn inbox natuurlijk nooit vol te staan met foto's van strakke, gespierde jongemannen in al hun volle glorie!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:25 schreef Bastard het volgende:
Overigens zou je alvast wat informatie kunnen opdoen voor je reiki initiatie zodat je weet wat je te wachten staat en wat je kan verwachten na de cursus, het uitsturen van energie naar een ander die niet lijfelijk aanwezig is word je nog niet geleerd namelijk bij reiki 1, dat krijg je pas als je wilt bij reiki 2. Ik hoop dat dit niet een domper is op je overigens geweldige ervaring die je dit weekend zal gaan opdoen?
Helaas, die gaan je niet helpen ...quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:57 schreef Aphrodyte het volgende:
Mijn Goden, wat een verschikking
Sorry
Ik doe al mijn hele leven niets anders. Gelukkig is het intense research gedeelte achter de rug en hebben beide delen in mij vrede met elkaar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:30 schreef Susi het volgende:
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar heb je het idee dat je er ook iets mee moet doen ? Het gevoel is er immers niet voor niets, zou ik zeggen.
Absoluut.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:51 schreef Aphrodyte het volgende:
Nou ja, het lijkt me gewoon interessant. Is dat genoeg reden?
Ik ben tweetalig opgevoed, dus doe mij de Engelse versie dan maarquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:16 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Absoluut.
Je hebt dan ook de keus om nu de Nederlandse versie te kunnen lezen, of je kan wachten op de (nog strakkere) Engelse versie.
De keus is aan jou.
Ah, je bedoelt te zeggen dat de hel echt bestaat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:11 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Helaas, die gaan je niet helpen ...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:32 schreef Aphrodyte het volgende:
Ah, je bedoelt te zeggen dat de hel echt bestaat?
Ok grappig! Me too!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:30 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik ben tweetalig opgevoed, dus doe mij de Engelse versie dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |