Mij niet gezien, ik moet morgen naar Nijmegen dus dan mag ik genoeg genieten van deze stormquote:Op donderdag 11 november 2010 14:15 schreef Bastard het volgende:
whoehoeeeee!!
Ik was net even buiten.. elementen trotseren, kop in de wind, haar los
Nu zou ik eigenlijk het strand op willen zeg.. echt wel yes!!
- Ik zou er eerlijk gezegd niet zo mee te koop lopenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:49 schreef Darkwolf het volgende:
* Bastard is bezig met de vertaling naar het Engels betreft het volledige verhaal van zijn vorige leven.
Pittiger dan ik had gedacht. Ook al is het verhaal jaren geleden geschreven...
Ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar.
Wel zonde dat toen je naar buiten stapte de harde wind je mooie kapsel verwoestte he?
Geen idee waarom maar ik moet ineens denken aan chipsquote:Op donderdag 11 november 2010 15:09 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Ja.Maar dat zullen mijn gidsen wel weer grappig vinden medunkt.
Vanavond ook lekker met mijn voeten omhoog op de bank in mijn chillpak.
Heb je zo'n pak wat je bij de Blokker kan kopen? Dat je helemaal dichtgeritst zit? Snuggy heet dat geloof ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:09 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Ja.Maar dat zullen mijn gidsen wel weer grappig vinden medunkt.
Vanavond ook lekker met mijn voeten omhoog op de bank in mijn chillpak.
Nee, heb ik niet. Vind het afzichtelijke dingenquote:Op donderdag 11 november 2010 15:19 schreef Kroketvulling het volgende:
Hahaha, ja die dingen ken ik ja. Maar nee, die heb ik gelukkig niet. Stel dat je toevallig doodgaat op het moment dat je zo'n ding aanhebt! Dan herinneren mensen je zo, als een of andere barbapapa.
Heb jij er wel een Lavenderr? Voordat ik doorga met het belachelijk maken van de snuggy?
Ah, dus jij bent ook single.. of was je nog niet klaar met die zin?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet. Vind het afzichtelijke dingen. Heb wel andere dingen die me warm houden
![]()
. Dikke trui, sokken, joggingbroek....
Mag ik dat lezen? Klinkt fascinerendquote:Op donderdag 11 november 2010 14:49 schreef Darkwolf het volgende:
* Aphrodyte is bezig met de vertaling naar het Engels betreft het volledige verhaal van zijn vorige leven.
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:34 schreef Loppe het volgende:
Van wat gehinnik naar een echte taal lijkt me ook een grote opdracht.
En waarom niet?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:51 schreef Bastard het volgende:
- Ik zou er eerlijk gezegd niet zo mee te koop lopen
It was necessary. Daarom zijn er methodes om het weer terug te halen wanneer men daar klaar voor is.quote:- Het was een vorig leven, niet zonder reden weten we dat niet meer.
Als je maag het aan kan, sure.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:32 schreef Aphrodyte het volgende:
Mag ik dat lezen? Klinkt fascinerend
Dat klinkt onheilspellend zeg..quote:Op donderdag 11 november 2010 15:54 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Als je maag het aan kan, sure.
Ben jij ook een paard dan?quote:
Wat leuk, nu wil ik ook die test doen, wil graag weten wat mijn krachtdier is. Ik denk een kat.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:39 schreef Bastard het volgende:
Ik kwam op facebook toevallig zo'n testje tegen, dus gedaan mijn krachtdier zou een otter zijn.![]()
Nee het was echt een flauwekul testje hoor.. resultaat na een tiental domme vragenquote:Op donderdag 11 november 2010 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat leuk, nu wil ik ook die test doen, wil graag weten wat mijn krachtdier is. Ik denk een kat.
Hoe ben je daar achtergekomen? Onder hypnose? Ben op zich wel benieuwd naar de mijne.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:49 schreef Darkwolf het volgende:
* ShevaJB is bezig met de vertaling naar het Engels betreft het volledige verhaal van zijn vorige leven.
Goed idee!quote:Op donderdag 11 november 2010 18:30 schreef Aphrodyte het volgende:
Als mn eten straks gezakt is maak ik even een wandeling. Heerlijk om storm te voelen voor het douchen en slapengaan!
Ja de hele dag binnen zitten is nou ook weer niet de bedoeling. Hoewel het wel zn charme heeft met dit weer.quote:
Toch is het wel lekker om even buiten te zijn nu, de storm voelen,de regen in je gezicht, lekker echt herfst. Zo hoort het toch deze tijd van het jaar?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:41 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja de hele dag binnen zitten is nou ook weer niet de bedoeling. Hoewel het wel zn charme heeft met dit weer.
.. schietgebedje, "zeilen" bijgezet*, plat op de tank en gas open ...quote:Op donderdag 11 november 2010 14:15 schreef Bastard het volgende:
whoehoeeeee!!
Ik was net even buitenging om 17:30 naar huis... elementen trotseren, kop in de wind, haar los
<snip>
Was het eng op de motor? Of heb je genoten?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef R0N1N het volgende:
[..]
.. schietgebedje, "zeilen" bijgezet*, plat op de tank en gas open ... [ afbeelding ].
Met recht: whoehoeeeee!!!![]()
* = Evenwicht & bijsturen met uitgestoken knie/been.
Allebeiquote:Op donderdag 11 november 2010 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
Was het eng op de motor? Of heb je genoten?
Zo lang het goed gaat wel ja, maar af en toe kneep ik 'm wel evenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
Mooi he, de elementen trotseren.
Want mèn wat ging het af en toe tekeer, nu ook weer.
Even voor de zekerheid: het is geen ranzig verhaal ofzo hoor. Eerder zeer intens en triest.quote:
Waarom ik zo denk in welk opzicht?quote:Maar doe toch maar wel, want ik wil graag begrijpen waarom je zo denkt als je doet zonder je te veroordelen.
Ik ben minder klaar voor vandaag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 07:56 schreef Bastard het volgende:
Net heerlijke stukken live sets van Carl Cox zitten luisteren, ben er weer helemaal klaar voor vandaag!
Goedemorgen allemaalquote:Op vrijdag 12 november 2010 07:44 schreef Darkwolf het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Vrijdag!!!
[..]
Even voor de zekerheid: het is geen ranzig verhaal ofzo hoor. Eerder zeer intens en triest.
[..]
Waarom ik zo denk in welk opzicht?
Ik heb geen idee, net als jou heb ik een sterk paardengebit.. er is eens een verstandskies getrokken, daar geen last van gehad verder.quote:Op vrijdag 12 november 2010 07:59 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik ben minder klaar voor vandaag.
Uit het niets begon gister avond een pijn in een kies links onder.
Dit is vanacht niet over gegaan...
(Leuk hoor... ik ga voor wat fun naar Cologne in Duitsland dit weekend. Wat een perfecte timing is dit weer!)
Het leuke is: ik heb nooit wat met mijn tanden en ze zijn super sterk. Geen gaatjes niets niet.
Het enige wat links onder gebeurd is een aantal maanden terug is het verwijderen van een verstandskies.
Iemand die ervaring heeft met gaatjes? Hoe voelt dit?
Is dit een scherpe pijn? Of juist een zeurende pijn? Ik heb het laatste.
God laat dit alsjeblieft niet een ontstoken wortel of zenuw zijn. Please!?
Print het uit en hang het boven je bed danquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:18 schreef Aphrodyte het volgende:
Een wijzer mens dan ik schreef ooit:
Paulo Coelho :
To say "no" is not a sin. To say "yes" is not a virtue. Beware: time goes by and regrets may be lethal.
Nu hier aan denken om te zorgen dat ik vanavond het bed niet ga induiken met een jongen die ik net ken (en leuk vind)
Haha, ik blijf bij hem slapen (we hebben een feestje) maar ik neem mn eigen deken en kussen mee en ga op de bank slapen. We hebben immers afgesproken rustig aan te doenquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Print het uit en hang het boven je bed dan
Oh ja die ken ik jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:23 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Haha, ik blijf bij hem slapen (we hebben een feestje) maar ik neem mn eigen deken en kussen mee en ga op de bank slapen. We hebben immers afgesproken rustig aan te doen
Hahaquote:
Ah ok. De "waarom" word echter niet echt beantwoord met het verhaal. Het verhaal biedt enkel helderheid daar het meer een "achtergrond" aanvulling is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:02 schreef Aphrodyte het volgende:
Waarom je nog zo sterk ervaart dat je een paard bent/was, terwijl je nu in een mensenlichaam zit
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar heb je het idee dat je er ook iets mee moet doen ? Het gevoel is er immers niet voor niets, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ah ok. De "waarom" word echter niet echt beantwoord met het verhaal. Het verhaal biedt enkel helderheid daar het meer een "achtergrond" aanvulling is.
En voor de duidelijkheid: ook van binnen ben ik gewoon mens. Er zit alleen wat extras bij wat dus mee is gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |