abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88591021
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 06:26 schreef Aphrodyte het volgende:
Goedemorgen!

Wat een filosofische SC is dit, leuk hoor! :)

Even iets om fijn mee op te staan:

Mark Lanegan! Wat een stem! _O_

Ik vroeg gisteren via automatisch schrift aan mijn gids wat mijn krachtdieren waren. Eerst zei hij luiaard, maar dat was een grapje. Toen schreef hij leeuw en duif. Ik zei, toch niet zo'n gore stadsduif die de hele boel onderschijt? Toen schreef hij vredesduif. O+ Nou ja, ik moet toch eerlijk zeggen dat ik nooit echt affiniteit met leeuwen of duiven gevoeld heb. :{

Goeiemiddag! :W
pi_88591063
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 06:17 schreef Bastard het volgende:
Dat zijn meditaties waar je aan deelneemt, meestal kleine groepjes met iemand die je dan meeneemt op een verhaal zodat je de beelden door het verhaal makkelijk kan visualiseren.
Je hebt ze ook wel op MP3, oordopjes in en lekker gaan zitten, mee laten nemen op het korte verhaal.

Zoiets als.. ga lekker zitten, visualiseer een mooi korenveld, de zon schijnt, er is een aagenamen temperatuur, door de schittering van de zon kleurt het koren goudkleurig op. Je loopt door het veld en het is alsof je baadt in het goud.
Dan kom je bij een hek aan en je besluit rustig aan, en heel kalm het hek te volgen tot een opening. Je gaat door de opening en komt zo op een rustig bospad, dit leidt je een beetje het bos in, naar een hele rustige en serene plek. Het licht valt door de bomen op deze plek en het lijkt alsof het zo hoort te zijn. Je hoort zachtjes het ruisen van de bomen en je voelt je op je gemak, stel je voor dat er een grote boomstronk is daar en daar ga je even comfortabel op zitten.
Je luistert naar de omgeving, voelt je ontspannen, helemaal rustig en ademt rustig in en uit. Je komt helemaal tot rust, dit voelt heerlijk hier en je besluit nog even te blijven hangen voordat je weer doorgaat.

Nou zoiets.. misschien iets langer en visueel langzaam verteld, werkt dus heerlijk vind ik :D
Dit is voor mij HET recept om na 10 seconden in slaap te vallen.
pi_88591312
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:41 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

En dat is wel lastig op het werk he ;)
  donderdag 11 november 2010 @ 12:52:09 #79
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88591403
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Mark Lanegan! Wat een stem! _O_

Ik vroeg gisteren via automatisch schrift aan mijn gids wat mijn krachtdieren waren. Eerst zei hij luiaard, maar dat was een grapje. Toen schreef hij leeuw en duif. Ik zei, toch niet zo'n gore stadsduif die de hele boel onderschijt? Toen schreef hij vredesduif. O+ Nou ja, ik moet toch eerlijk zeggen dat ik nooit echt affiniteit met leeuwen of duiven gevoeld heb. :{

Goeiemiddag! :W
Lief he? O+
Vredesduif.. mooi Zag je vast niet aankomen.

Zo heb ik een keer gevraagd in het begin.. van welke muziek hou je? Kwam geen antwoord nog. Ik vroeg, welke liedjes vind je leuk? Ik dacht ze begrijpt mij niet.. en ze schreef ...liefdesliedjes.

Overigens.. duiven schijten niet de boel onder.. ze kunnen alleen zittend schijten, niet al vliegend :P
The truth was in here.
pi_88591447
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat is wel lastig op het werk he ;)
Hoezo? Hier kom ik juist voor mijn rust. :z

Hoest Lavenderr?
  donderdag 11 november 2010 @ 12:53:36 #81
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88591455
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:41 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Ja saai he :+

Ik vind het wel heel ontspannend.. je raakt zooo diep weg, visualiseert het als een droom, en ook daarna kun je het gevoel makkelijk terughalen.
Je kan daarna relatief makkelijk terug naar je ' happy place '
The truth was in here.
pi_88591521
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:53 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Hoezo? Hier kom ik juist voor mijn rust. :z

Hoest Lavenderr?
Ja, goed :)
En met jou?

Kom je hier voor je rust? Ik niet. Kom voor de spanning en sensatie :9
pi_88591573
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Lief he? O+
Vredesduif.. mooi Zag je vast niet aankomen.

Zo heb ik een keer gevraagd in het begin.. van welke muziek hou je? Kwam geen antwoord nog. Ik vroeg, welke liedjes vind je leuk? Ik dacht ze begrijpt mij niet.. en ze schreef ...liefdesliedjes.

Overigens.. duiven schijten niet de boel onder.. ze kunnen alleen zittend schijten, niet al vliegend :P
Liefdesliedjes! Dat kan ook heel erg varieren natuurlijk.

Gisterochtend had een vogel mijn fietszadel ondergescheten (neem dus aan dat het geen duif was). Kreeg ik van mijn gids te horen dat ze zich kapot gelachen hebben om mijn gezichtsuitdrukking zodra ik dat zag. }:|
  donderdag 11 november 2010 @ 13:05:23 #84
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88591899
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:57 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Liefdesliedjes! Dat kan ook heel erg varieren natuurlijk.

Gisterochtend had een vogel mijn fietszadel ondergescheten (neem dus aan dat het geen duif was). Kreeg ik van mijn gids te horen dat ze zich kapot gelachen hebben om mijn gezichtsuitdrukking zodra ik dat zag. }:|
Ook herkenbaar! :D
Dat had ik met een auto die ik net gewassen had! Moesten ze ook zo om lachen. :')
The truth was in here.
pi_88592308
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:05 schreef Bastard het volgende:
Ook herkenbaar! :D
Dat had ik met een auto die ik net gewassen had! Moesten ze ook zo om lachen. :')
Van je gidsen moet je het maar hebben. :') Ze zullen zich wel helemaal bescheurd hebben toen ik vanochtend al vloekend en tierend mijn zadel probeerde schoon te maken met water en wattenschijfjes (het enige wat ik bij me had).
pi_88592371
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, goed :)
En met jou?

Kom je hier voor je rust? Ik niet. Kom voor de spanning en sensatie :9
Met mij ook goed! Ben vanochtend naar de kapper geweest. Dat doet een vrouw altijd goed. ^O^
pi_88592655
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:18 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Met mij ook goed! Ben vanochtend naar de kapper geweest. Dat doet een vrouw altijd goed. ^O^
Dat is waar.
Wel zonde dat toen je naar buiten stapte de harde wind je mooie kapsel verwoestte he? -O-
  donderdag 11 november 2010 @ 13:32:56 #88
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88592860
Die storm word in ieder geval wel steeds heftiger nu hier in hoofddorp :X
The truth was in here.
pi_88592876
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 07:54 schreef Darkwolf het volgende:

Meer als je zou denken. Veel mensen die in reincarnatie geloven komen altijd met dit achtelijke lineare concept dat je steeds "hoger" reincarneert en de mens dan de top is. En dat je dan ook niet terug als dier zou reincarneren omdat je niets meer zou kunnen leren.
Dit walgelijke zelf ingenomen concept bewijst maar weer eens hoe twee dimensionaal mensen denken met dat torenhoge suprioriteits complex van ze. Gatverdamme!

Als ik zou mogen kiezen, dan zou ik mijn leven terug willen als paard in mijn volgend leven.
Ik heb nog heel wat te goed dankzij de grove interventie die heeft plaats gevonden door dit geweldige ras van jullie.
Het is in ieder geval iets wat ik jullie mensen nooit meer zal vergeven. Maar dan ook echt nooit. :)
Herkenbaar, zou liever ook niet meer als mens terug komen, heb met stevige klem aangevraagd of dit of de laatste ronde mag zijn, of dat ik weer gewoon 4 poten mag hebben ipv 2.
Alleen hoop ik niet dat ik een paard word, ik wil weer de sneeuw tussen mijn voetzolen voelen, jagen en spelen, het bos ruiken zonder deze menselijke beperkingen.
Dat of een kat in een goed huis waar ik ook naar buiten mag, met slecht weer op de vensterbank en 18 uur per dag slapen en relaxen, dat lijkt me wel wat ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_88592898
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:32 schreef Bastard het volgende:
Die storm word in ieder geval wel steeds heftiger nu hier in hoofddorp :X
Gaat wat worden vanavond met sint maarten, de kleine man maar op het hart drukken dat het geen lang gebeuren gaat worden zo en hij echt naar huis moet als het weer spookt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 11 november 2010 @ 13:35:22 #91
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88592947
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:34 schreef erodome het volgende:

[..]

Gaat wat worden vanavond met sint maarten, de kleine man maar op het hart drukken dat het geen lang gebeuren gaat worden zo en hij echt naar huis moet als het weer spookt.
Ik weet niet hoor, maar ik zou het overslaan dit jaar... dit is geen best weer om bij buiten te zijn!
The truth was in here.
  donderdag 11 november 2010 @ 13:35:37 #92
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88592959
Arme olijfbomen in mn tuin :{
The truth was in here.
pi_88593044
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Van je gidsen moet je het maar hebben. :') Ze zullen zich wel helemaal bescheurd hebben toen ik vanochtend al vloekend en tierend mijn zadel probeerde schoon te maken met water en wattenschijfjes (het enige wat ik bij me had).
Ik probeer er altijd maar zo min mogelijk bij stil te staan dat ik altijd een paar gidsen om me heen heb :') Anders krijgt mn privacy-gevoel toch wel een deuk :P
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_88593086
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:35 schreef Bastard het volgende:
Arme olijfbomen in mn tuin :{
Ja, wat zonde zeg.

En ja, wat gaat het al tekeer hier he?

Gelukkig met de auto, blij dat ik de fiets in de schuur gelaten heb :)
  donderdag 11 november 2010 @ 13:41:26 #95
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88593203
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, wat zonde zeg.

En ja, wat gaat het al tekeer hier he?

Gelukkig met de auto, blij dat ik de fiets in de schuur gelaten heb :)
Mwa ligt er aan.. met dit weer stukje fietsen heeft ook wel wat, geeft het gevoel dat je leeft en vecht tegen de elementen.
Althans dat vond ik vroeger met mn krantenwijk fietsen wel.. en dan kwam je thuis helemaal rode konen, lopende neus, verkleumd.. lekker opwarmen (beetje Unox idee he) .

Had de olijfbomen net vorige week losgemaakt van hun bamboe hulpstok omdat het in de bast ging groeien.
The truth was in here.
pi_88593316
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:35 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar ik zou het overslaan dit jaar... dit is geen best weer om bij buiten te zijn!
We zien wel, die mannen hebben zich er enorm op verheugd en hebben afgesproken om met een groepje te gaan, ze zijn oud genoeg om zonder ouderlijk toezicht rond te hobbelen, dat scheeld wel ;)
Eigenlijk wilde ze tot half 10 gaan schooien, maar daar heb ik al een stokje voor gestoken, dat vind ik veelste laat, maar helemaal niet is ook weer een beetje zielig.
pi_88593358
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Mwa ligt er aan.. met dit weer stukje fietsen heeft ook wel wat, geeft het gevoel dat je leeft en vecht tegen de elementen.
Althans dat vond ik vroeger met mn krantenwijk fietsen wel.. en dan kwam je thuis helemaal rode konen, lopende neus, verkleumd.. lekker opwarmen (beetje Unox idee he) .

Had de olijfbomen net vorige week losgemaakt van hun bamboe hulpstok omdat het in de bast ging groeien.
Jawel, dat heeft zeker wel wat, dat tegen de de elementen vechten, ben alleen bang dat ik van het fietspad afgeblazen word. Anders had ik de fiets gepakt hoor :)

Oh, wat jammer van je olijven, maar ja, wanneer had je het dan moeten doen he, in deze tijd kun je storm verwachten.
  donderdag 11 november 2010 @ 13:46:41 #98
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88593433
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jawel, dat heeft zeker wel wat, dat tegen de de elementen vechten, ben alleen bang dat ik van het fietspad afgeblazen word. Anders had ik de fiets gepakt hoor :)

Oh, wat jammer van je olijven, maar ja, wanneer had je het dan moeten doen he, in deze tijd kun je storm verwachten.
Nou ik hoop dat ik ze sterk genoeg op heb laten groeien en dat ze nu zonder hulpmiddelen door de winter komen. 8-)
The truth was in here.
pi_88593789
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik lekker binnen zit, -en blijf :P
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_88594458
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:56 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik lekker binnen zit, -en blijf :P
Gelijk heb je .
Heb je nog geen welkom geheten hier op TRU, bij deze dus :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')