Dan doe ik mee. met een iets groterequote:Op zondag 14 november 2010 09:10 schreef Bastard het volgende:
Ik start met een klein gedichtje vandaag:
<snip>
Joh, kan het je schelen, dóen gewoon!quote:Op zondag 14 november 2010 12:44 schreef R0N1N het volgende:
![]()
Leuk initiatief, maar ... een gedicht schrijven voor een uber commercieel uitgemolken feest, voor een uber kapitalistische prijs (monopoly). hmmm... think I'll pass
Leuke actiequote:Op zondag 14 november 2010 12:31 schreef Bastard het volgende:
Mooie gedichten ook R0nin, nu hier doen TRU's Sinterklaasactie!!
Maar een gedicht schrijven is toch leuk?quote:Op zondag 14 november 2010 13:15 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Leuke actieMaar heb niks met Monopoly.
That's the spiritquote:Op zondag 14 november 2010 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar een gedicht schrijven is toch leuk?
Laten we allemaal meedoen en misschien wint een TRU-user dan dat Monopolyspel
quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:58 schreef R0N1N het volgende:
Bij dat deel frons ik ook m'n wenkbrouwen (en bij nog wel een paar dingen) maar ach, dat Moet ie zelf weten.
Laat ik even wat recht trekken, want jullie huidige idee waar mijn geloof vandaan komt klopt dus al niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:58 schreef Loppe het volgende:
Een paard als zielemaatje omdat hij gelooft als paard geleefd te hebben in een vorig leven.
Ik zou graag weten hoe hij aan dat geloof komt.
Nou nee hoor. De reden waarom ik er zo open over ben is niets anders dan een manier voor mij om er mee om te kunnen gaan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:55 schreef Loppe het volgende:
Idd, ik geloof in een eenheid van denken. Darkwolfs geloof doet me denken dat hij gelooft een "speciaal" iemand te zijn.
Daarom is het niet alleen maar louter geloof maar eerder het resultaat van meer als 10 jaar intensieve self research met veel betrokkenheid van derde partijen op alle mogelijke fronten.quote:
Gelukkig maar! Toch nog "feest" alles bij elkaar dus!quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:00 schreef Aphrodyte het volgende:
Goedemorgen
Leuke avond/en vooral nacht gehad![]()
Feestje bleek een beetje een dood kringfeestje te zijn, maar de nacht heeft alles goedgemaakt
Dat is typisch iets voor JP om te zeggen.quote:Op maandag 15 november 2010 10:50 schreef Kroketvulling het volgende:
Goeiemorgen allemaal!![]()
Iedereen het weekend overleefd?
Oh ja, voor iedereen die er nog aan twijfelt: ik ben geen kloon! Ik ben Kroketvulling, dus geen JoepiePoepie, Dragorius of een andere (non-)TRU user.
... en dat zomaar, zonder openbare aanklacht ... zeer verdachtquote:Op maandag 15 november 2010 11:04 schreef Bastard het volgende:
Dat is typisch iets voor JP om te zeggen.
Ook dat is haar niet vreemd he .. ik begin een patroon te ontdekken hier.quote:Op maandag 15 november 2010 11:17 schreef R0N1N het volgende:
[..]
... en dat zomaar, zonder openbare aanklacht ... zeer verdacht
Goedemorgenquote:Op maandag 15 november 2010 11:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook dat is haar niet vreemd he .. ik begin een patroon te ontdekken hier.
Wie mij niet gelooft krijgt billenkoek!quote:Op maandag 15 november 2010 11:32 schreef Bastard het volgende:
En wat voor één. Die tik die DW, JP & ik hebben, je weet wel dat ene 'iets' wat hier verder niemand doet, en nog steeds niet weten wat, DAT doet Kroketvulling ookquote:Op maandag 15 november 2010 11:32 schreef Bastard het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2010 12:11 schreef Kroketvulling het volgende:
Wie mij niet gelooft krijgt billenkoek!
Oh ja, dat geheimzinnige 'iets' vertel nu eens, wat is dat? Kom op, out in the openquote:Op maandag 15 november 2010 12:39 schreef R0N1N het volgende:
[..]
En wat voor één. Die tik die DW, JP & ik hebben, je weet wel dat ene 'iets' wat hier verder niemand doet, en nog steeds niet weten wat, DAT doet Kroketvulling ook![]()
[..]
![]()
[ afbeelding ]
LOL @ Smileyquote:Op maandag 15 november 2010 12:39 schreef R0N1N het volgende:
[..]
En wat voor één. Die tik die DW, JP & ik hebben, je weet wel dat ene 'iets' wat hier verder niemand doet, en nog steeds niet weten wat, DAT doet Kroketvulling ook![]()
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Vooruit... en goede ouwe hint:quote:Op maandag 15 november 2010 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
Oh ja, dat geheimzinnige 'iets' vertel nu eens, wat is dat? Kom op, out in the open
Bedankt voor jouw antwoord.quote:
Blond he begrijp het nietquote:Op maandag 15 november 2010 13:03 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Vooruit... en goede ouwe hint:
[..]
uhuh.quote:Op maandag 15 november 2010 13:41 schreef Kroketvulling het volgende:
Zwartharig hier, en ik begrijp het ook niet.
Nou vooruit, zal ik het 'grote mysterie' dan maar prijsgeven ...quote:
Zie je, nou doe je het weer welquote:Op maandag 15 november 2010 13:50 schreef Kroketvulling het volgende:
Eureka!!! Ik vat hem! (met dank aan ... )![]()
quote:
Die haakjes halen jullie weg dus. Waarom?quote:Op maandag 15 november 2010 13:48 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nou vooruit, zal ik het 'grote mysterie' dan maar prijsgeven ...
Wij halen de gequote quotes [..] weg![]()
Extra opvallend dat kroketvulling dit (express ?) dus niet heeft gedaan bij het verhaal niet te snappen waar het over gaat, en verder wel altijd![]()
I deny everything!quote:Op maandag 15 november 2010 12:39 schreef R0N1N het volgende:
Is gewoon een tik om de post netter te maken. Compacter.quote:Op maandag 15 november 2010 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
Die haakjes halen jullie weg dus. Waarom?
Het is idd compacter en staat netjesquote:Op maandag 15 november 2010 14:06 schreef Darkwolf het volgende:
Is gewoon een tik om de post netter te maken. Compacter.
Er hoeft voor mij geen goud randje om mijn posts, maar ik probeer ze wel netjes en leesbaar te maken voor andermans lees gemak... en dat is een flinke tik geworden... ik kan niet anders meer...
Dat dusquote:Op maandag 15 november 2010 14:06 schreef Darkwolf het volgende:
Is gewoon een tik om de post netter te maken. Compacter.
Er hoeft voor mij geen goud randje om mijn posts, maar ik probeer ze wel netjes en leesbaar te maken voor andermans lees gemak... en dat is een flinke tik geworden... ik kan niet anders meer...
Hmmm, toch deed ik dat toen niet bewust. Het zal mijn onderbewustzijn wel weer geweest zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 13:48 schreef R0N1N het volgende:
Nou vooruit, zal ik het 'grote mysterie' dan maar prijsgeven ...
Wij halen de gequote quotes [..] weg![]()
Extra opvallend dat kroketvulling dit (express ?) dus niet heeft gedaan bij het verhaal niet te snappen waar het over gaat, en verder wel altijd![]()
.. of een andere persoonlijkheidquote:Op maandag 15 november 2010 14:14 schreef Kroketvulling het volgende:
Hmmm, toch deed ik dat toen niet bewust. Het zal mijn onderbewustzijn wel weer geweest zijn.
Nee. Ik heb m'n mond voorbij gepraat. Dus ik ga nu maar gauw naar de tandartsquote:Maar ik begrijp dat het geheime genootschap der users die gequote quotes verwijderen niet langer geheim meer is?
Test 1quote:Op maandag 15 november 2010 14:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
.. of een andere persoonlijkheid![]()
[..]
Nee. Ik heb m'n mond voorbij gepraat. Dus ik ga nu maar gauw naar de tandarts
test2quote:Op maandag 15 november 2010 14:18 schreef R0N1N het volgende:
.. of een andere persoonlijkheid![]()
Nee. Ik heb m'n mond voorbij gepraat. Dus ik ga nu maar gauw naar de tandarts
Thanks JP.quote:Op maandag 15 november 2010 14:22 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je hoort er nu officieel bij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |