quote:
Op zaterdag 13 november 2010 02:58 schreef R0N1N het volgende:Bij dat deel frons ik ook m'n wenkbrouwen (en bij nog wel een paar dingen

) maar ach, dat Moet ie zelf weten.

quote:
Op zaterdag 13 november 2010 01:58 schreef Loppe het volgende:Een paard als zielemaatje omdat hij gelooft als paard geleefd te hebben in een vorig leven.
Ik zou graag weten hoe hij aan dat geloof komt.
Laat ik even wat recht trekken, want jullie huidige idee waar mijn geloof vandaan komt klopt dus al niet.
Ik geloof niet dat ik een paard ben geweest in een vorig leven omdat ik in dit leven een paard als zielemaatje heb.
Dit was ze al voordat ik uberhaupt wist wat er met mij aan de hand was, want het speelt al sinds mijn geboorte.
Het "geloof" komt vanuit iets dieps in mij... een tweede energie, ziel, persoonlijkheid, aanwezigheid. Geef -no pun intended- het beestje een naam.
Een beetje mens en een beetje paard. En dit samen in een 100 procent mensen lichaam.
Dit is even de "in een notendopje" versie, so to speak.
Wat R0N1N al zei: probeer daar alsjeblieft nu weer niet te hard over na te denken.

quote:
Op zaterdag 13 november 2010 13:55 schreef Loppe het volgende:Idd, ik geloof in een eenheid van denken. Darkwolfs geloof doet me denken dat hij gelooft een "speciaal" iemand te zijn.
Nou nee hoor. De reden waarom ik er zo open over ben is niets anders dan een manier voor mij om er mee om te kunnen gaan.
Vroeger tijdens de grootste worstelingen tijdens dit ontdekkings process heb ik meerdere malen gedacht om er maar mee te stoppen. Het leven dus.
Misschien dat ik dan wel een "normaal" leven zou hebben zonder al die "afwijkingen" zodat ik gewoon met de mainstream samenleving kan meedraaien in alle opzichten de volgende keer.
Ik voelde mij eerder een outcast dan een haantje de voorste omdat ik "speciaal" zou moeten zijn.
En zelf geloof ik niet eens in een eenheid van denken, maar meer een eenheid van Zijn.
Dit laatste heeft mij helpen realiseren dat ik dus ook weer geen outcast hoeft te zijn of voelen, ook al ben ik in bepaalde opzichten "anders".
Dat ik zoveel liefde (van zowel mensen als dieren) in mijn leven heb en vrede met mijzelf en mijn dierlijke ik heb kunnen vinden bewijst dit.
Er is dus gelukkig toch wel een plekje voor mij op deze wereld en hoor er toch wel tussen gelukkig.
quote:
Daarom is het niet alleen maar louter geloof maar eerder het resultaat van meer als 10 jaar intensieve self research met veel betrokkenheid van derde partijen op alle mogelijke fronten.
Voor mij is er dus genoeg zekerheid en waarschijnlijkheid in mijn geloof en verhaal.
Hoe je het uiteindelijk ook wend of keert: ik zit met "iets" in mij. Een duidelijk apart "iets" waar ik mee samen heb leren leven.
Het is een deel van mij. Het is mij. Maar over duidelijk totaal niet menselijk.
Geloof mij als ik zeg het al heb proberen weg te drukken of te negeren, maar dit hengstje in mij laat zich niet zomaar onderdrukken en het leverde mij alleen maar meer conflicten op.
It's real, it's there and it's not going anywhere.
Kijk, uiteindelijk zou deze hele wereld een groot bedrog kunnen zijn. Dat weet jij ook niet 100 procent zeker.
Je neemt aan met wat je weet en leeft daar naar en dat doe ik met deze situatie ook.
Uiteindelijk gaat het erom dat ik mijn leven kan leven en vrede kan vinden met mijzelf en alles wat daar bij hoort.
Dus als ik aan het eind van dit leven terug kan kijken en het totale plaatje zie met de bewustwording dat ik er grotendeels naast zat, so be it!
Maar tot heden klopt het voor mij op deze manier door alle bevestingen zowel intern als extern door de jaren heen.
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 10:00 schreef Aphrodyte het volgende:Goedemorgen

Leuke avond/en vooral nacht gehad
Feestje bleek een beetje een dood kringfeestje te zijn, maar de nacht heeft alles goedgemaakt

Gelukkig maar! Toch nog "feest" alles bij elkaar dus!
Zelf heb ik ook een heel fijn feest gehad op zaterdag avond. Was echt top en lekker staan stampen op de dansvloer.
(Heb je nog de tijd gevonden om mijn verhaal te lezen?

)
En verder:
Goedemorgen allemaal!