Net behandeld dus nog vers in het geheugenquote:Op zondag 19 december 2010 21:03 schreef koetjiekoetjie het volgende:
Ahaaa! Nu begrijp ik het wat beter! Dankjewel
Ik heb geen ideequote:Op maandag 20 december 2010 14:47 schreef Marloes het volgende:
Volgens mij is dit nog maar inleiding Privaatrecht als ik het goed heb
Kernvak wordt in periode 4 gegeven volgens mij
Ehm, ik wou GDPP quoten maar dat is mislukt, bij deze
Oh ja, ik heb zelf vorig jaar ook kernvak Privaatrecht 2 overnieuw moeten doenquote:Op maandag 20 december 2010 14:59 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Nee, het ging over kernvak Privaatrecht 2, dat wordt in deze periode gegeven (voor de tweedejaars). Inleiding is idd ook in deze periode, maar dan voor de eerstejaars. En kernvak privaatrecht 1 is idd in periode 4. Dat is idd een slagveld, wel iets minder dramatisch dan 30%, ik geloof dat het dit jaar ongeveer 50-50 was. Kernvak Privaatrecht 2 gaat denk ik wat beter, het is vooral goederenrecht wat veel mensen moeilijk vinden en niet verbintenissenrecht.
Aah wauw, wat goed! Ik moet kernvak privaatrecht 1 ook opnieuw doen, dus dat wordt leuk in periode 4quote:Op maandag 20 december 2010 20:21 schreef Marloes het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb zelf vorig jaar ook kernvak Privaatrecht 2 overnieuw moeten doenAfgesloten met een 6,5 ofzo, terwijl ik heel goed had geleerd
Kernvak Privaatrecht I heb ik ook overnieuw gedaan.. Afgesloten met een 9(eerste keer een 3
) Er is nog hoop
Haha ik was wel op tijd maar ik moest dus voor 6 tentamens dokkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:23 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb 't nog beter.
Ik was te laat met inschrijven voor tentamens....kon me maar voor 2 v/d 3 na-inschrijven (na betaling van ¤15 per tentamen...). Voor één tentamen kon ik me niet na-inschrijven omdat er "geen 3 werkdagen tussen zitten" (het tentamen is maandag en ik probeerde het gisteren). Wat is dat nou voor onzin, er zitten wel 2 werkdagen tussen...:P. Wat het verschil is weet ik niet, maar het was echt een "het mag niet omdat het niet mag" reactie.
Nu moet ik dat tentamen dus in de her doen....bah.
Jammer, bij mij ging het wel lekker, 5 van de meerkeuze fout.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:58 schreef Ricard0j het volgende:
Fuck, Strafrecht ging niet zoals ik gehoopt had. Veel domme fouten gemaakt,![]()
Die moet waarschijnlijk de her in.
Naar DC? Ik ken iemand die in die commissie zit! Ik weet het nog niet zo goed, want de meeste vakken beginnen meteen in februari en dan vind ik het nogal lastig om alles tegelijk te doen, vooral als ik dan in de week van 18 april 4 tentamens heb (waarvan 2 van rechtsfilosofie). Ik weet ook niet hoe zwaar elk vak is en hoeveel lees/studiewerk ervoor staat. Ik denk dat ik Forensische Psychiatrie wil gaan doen en recht & samenleving en/of jeugdrecht en/of mediarecht.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:25 schreef Orbis het volgende:
Ik doe de minor economie, dus ik heb op zich geen keuzevakruimte. Nu heb ik wel veel vrije tijd, aangezien ik sociaal recht en goederenrecht vorig jaar al gevolgd heb (voor mij zijn het eigenlijk derdejaarsvakken). Ik denk dus dat ik auteursrecht en cyber law of internetrecht ga volgen. Jammer alleen dat op uSis nog geen data staan.
En is de week van 18 april een tentamenweek? Niet handig, dan. 21 april ga ik op studiereis, eentje waar ik zelf voor in de commissie zit. Ik denk niet dat ik in die week dan gek veel tijd heb voor tentamens...
Wat zijn jouw keuzevakplannen?
New York, andere verenigingquote:Op donderdag 23 december 2010 21:20 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Naar DC? Ik ken iemand die in die commissie zit! Ik weet het nog niet zo goed, want de meeste vakken beginnen meteen in februari en dan vind ik het nogal lastig om alles tegelijk te doen, vooral als ik dan in de week van 18 april 4 tentamens heb (waarvan 2 van rechtsfilosofie). Ik weet ook niet hoe zwaar elk vak is en hoeveel lees/studiewerk ervoor staat. Ik denk dat ik Forensische Psychiatrie wil gaan doen en recht & samenleving en/of jeugdrecht en/of mediarecht.
Ja, zoiets had ik al vernomen. Ik word een beetje moedeloos van al het werk wat er verzet moet gaan worden het tweede semester, maar dat komt denk ik ook door mijn winterdip omdat ik het hele kerstreces moet leren voor strafrecht en burgerlijk procesrecht.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:32 schreef Orbis het volgende:
New York, andere vereniging. Mediarecht zat ik ook over te denken, eens zien hoe het roostertechnisch valt.
Ik kan je in ieder geval zeggen dat ik je niet benijd om rechtsfilo. Blij dat ik maar het vijfpuntsvak had. Dat paper-schrijven is echt veel werk. Wat dat betreft zou ik andere vakken met papers etc. een beetje mijden.
Hier ook iemand die dringend aan de bak moet in de kerstvakantie. Ik moet gaan bikkelen voor Inleiding Strafrecht en Criminologie & Rechtsgeschiedenis. Het eerste vak heb ik wel redelijk onder de knie, alleen het boek van Mevis maakt mij al moe voordat ik er in blader. Het tweede vak weet ik wel wat ik kan verwachten, maar ik weet wel dat ik die tentamenvragen goed moet doorlezen, aangezien ik niet veel begrijp van de formulering van de vragen tot nu toe in de werkgroepen en vaardighedengroepen. Gelukkig heb ik oefententamens weten te bemachtigen voor beide vakken.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef Orbis het volgende:
Haha, vertel mij wat. Strafrecht en BPR, wat een zalig kerstfeest wordt dat. Gelukkig heb ik voor BPR nog één van de blijkbaar extreem schaarse Boom Basics kunnen bemachtigen. Hopelijk kan dat wat structuur in de chaos scheppen.
Jep, gelukkig staat wel heel veel in Rv en RO.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:52 schreef xxiessiexx het volgende:
BPR, dat was wel echt veel studeerwerk jaIs dat een derdejaars vak dan voor Rechtsgeleerdheid?
Ja dat wel, maar dat boek was zo dikquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Jep, gelukkig staat wel heel veel in Rv en RO.
Ik check m'n rug-mail vrijwel nooit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:18 schreef aardappel het volgende:
Hoe krijgen jullie dat voor elkaar? :/ Zodra je een herinneringsmailtje krijgt klik je toch gewoon alles aan :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |