quote:Op woensdag 10 november 2010 17:00 schreef Outlined het volgende:
de voordelen van de multiculturele samenleving (noem mij er één) wegen niet op tegen de nadelen:
- overbevolking
- aantasting van onze normen, waarden en rechtsstaat
- extra kosten
Per getint persoon daarom eens goed onderzoeken wat nou zijn haar bijdrage aan de Nederlandse samenleving is en op basis van die uitslag terugsturen naar waar ze thuis HOREN.
Heil Outlined!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef Kriegel het volgende:
Ja, en dan sluiten we ze voorafgaand aan het onderzoek op in werkkampen om wat goed te maken. [ afbeelding ]
...
Ik kan slechts gokken naar wat je hiermee bedoelt maar als ik goed gok, lijkt de volgende emoticon me wel op zijn plaats:quote:Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef Loodje het volgende:
Als het gaat om allochtonen is een gedeelte wat crimineel is te verwijten naar uberhaupt de maatschappij.
Als het gaat om mensen die crimineel gedrag vertonen zitten daar 2 kanten aan:
Criminaliteit is anders nu dan vroeger. De samenleving is nu anders dan vroeger.
De samenleving heeft in Nederland nog weinig sociale controle, met name in de grote steden.
Dit komt omdat mensen nu alleen aan hun eigen veiligheid denken. Gezien veel mensen wel dingen zien gebeuren die niet door de beugel kunnen, maar er niets van durven zeggen omdat ze bang zijn voor hun eigen veiligheid.
Dit is niet te wijten aan een multiculturele samenleving, wel het feit dat er veranderingen opgetreden zijn in onze maatschappij. In Nederland hebben wij altijd al een multiculturele samenleving gehad, echter vraag ik mij af of het nu pas voor problemen zorgt;)
Kankerdom ben je zelf duidelijk. Wat ik bedoel is dat we de meest zichtbare problemen het makkelijkst aan kunnen pakken en toevallig zijn de meest zichtbare dingen die dingen rondom allochtonen.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:42 schreef OeJ het volgende:
[..]
Je kunt beter niet eens reageren joh, op die findinges, jezus christus wat is die gast dom, hij zou zijn mening hier niet eens mogen verkondigen (eigenlijk).
Politie: "Jij bent een Marokkaan en jij hebt iets gepikt, dus ik pak jou op."
Marokkaan: "Klopt."
Politie: "Maar omdat jij als Marokkaan de hele Marokkaanse samenleving vertegenwoordigt, krijg je 2 jaar langer celstraf dan een Nederlander."
Zo kankerdom die gast. Man! Man! Man!
Teken jij in voor een beter allochtonenbeleid, dan maak ik me hard voor een types-zoals-jij-beleid; (en da's in de praktijk niet moeilijk: gewoon alle proleten van de pvv); Hoppa, we flikkeren ze zo in één keer de grens over, geen last meer van. Dat domme geouwehoer elke keer.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:59 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Kankerdom ben je zelf duidelijk. Wat ik bedoel is dat we de meest zichtbare problemen het makkelijkst aan kunnen pakken en toevallig zijn de meest zichtbare dingen die dingen rondom allochtonen.
Jij hebt zeker begrijpend lezen niet gehaald op de basisschool, begrijp ik?
gedraagTTTTTTTquote:Op donderdag 11 november 2010 15:13 schreef SvenOkonomi het volgende:
Kijk voor de grap eens een keertje naar opsporing verzocht,
en let er eens op wat voor "type" ze meestal zoeken.
Die linkse schijterds roepen altijd "Ja maar zo zijn ze niet allemaal".
Nee, als er van de 3 muizen in mijn kast 2 in mijn cornflakes schijten,
mogen ze wat mij betreft allemaal opzouten, jammer voor die ene dan.
Wie zich niet gedraagd mag naarhuis, niet moeilijk toch?
Een tokkie in de Tweede Kamer, dat dit kan in Nederlandquote:PVV-er bedrijft buurtterreur
Eric Lucassen, die eerder dit jaar voor de PVV werd gekozen in de Tweede Kamer, blijkt buurtgenoten in zijn voormalige woonplaats Haarlem jarenlang te hebben bedreigd en geintimideerd. Verschillende wijkbewoners deden tussen 2006 en 2009 aangifte tegen Lucassen en hij werd aangehouden door de politie. Lucassen is het derde Kamerlid van de PVV dat in opspraak raakt door bedreiging of geweld.
In zekere zin wel ja, het getuigt niet bepaald van intelligentie als mensen vrijwillig - vrijwillig - een oorlogsgebied betreden, en dan mensen overhoop gaan knallen, die ze - nota bene - niet eens kennen!quote:Op donderdag 11 november 2010 15:55 schreef honkhonk het volgende:
Het zit je wel écht dwars he OeJ?
Aai over je linkse bolletje van mij.
Respect moet je verdienen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ben je helemaal besodemieterd of snap je het punt gewoon niet?
Het ging om het idee dat een kind van 9 die respect zou moeten hebben voor anderen, meisjes uitscheld en vraagt om seks..
Praat het maar goedquote:Op woensdag 10 november 2010 00:26 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel![]()
En dat is geen humor, je bent gewoon niet slim genoeg om sarcasme en verbanden te zien...
Leve de generalisatie.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:13 schreef SvenOkonomi het volgende:
Kijk voor de grap eens een keertje naar opsporing verzocht,
en let er eens op wat voor "type" ze meestal zoeken.
Die linkse schijterds roepen altijd "Ja maar zo zijn ze niet allemaal".
Nee, als er van de 3 muizen in mijn kast 2 in mijn cornflakes schijten,
mogen ze wat mij betreft allemaal opzouten, jammer voor die ene dan.
Wie zich niet gedraagd mag naarhuis, niet moeilijk toch?
Uiteraard generaliseert SvenOkonomi er op los, maar wat ik me afvraag.. ontken jij ook dat allochtonen (en dan met name Marokkanenen en Antillianen) gemiddeld gezien veel vaker bij misdaden betrokken zijn?quote:
HBO niveau is geen niveauquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef linpunt het volgende:
Ik heb problemen met white trash die hier in mijn buurt rondhangt.
Als "allochtoon" ben ik de enige in de straat die op HBO-niveau denkt en toen ik laatst naar de c1000 fietste riep er een klein, smerig, blank (ja, whity) jongetje "WIL JE NEUKEN?!" naar me.
Die kiddo's horen me verdorie mevrouw te noemen, niet 'slet' omdat ik weiger te antwoorden op crap.
Trash heb je in alle groepen en lagen in de samenleving.
Bedoel je nou mij?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:13 schreef OeJ het volgende:
Zeik ajb niet zo, over zo'n opmerking, fs en maarten; haal er maar weer al die onzin bij van respect enzo, sjonge jonge. Dat kind heeft gewoon wat opgevangen en roept dat. Burgertrutten.
Koop een woordenboek.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:35 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
HBO niveau is geen niveau
Nee ontken ik niet de statistieken liegen niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:28 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Uiteraard generaliseert SvenOkonomi er op los, maar wat ik me afvraag.. ontken jij ook dat allochtonen (en dan met name Marokkanenen en Antillianen) gemiddeld gezien veel vaker bij misdaden betrokken zijn?
je moet het procentueel bekijken.dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ontken ik niet de statistieken liegen niet.
Nou ik ben afgestapt en heb hem bij zijn oor gepakt, het is dat ze niet loslaten. "Zeg dat eens nog een keer."quote:Op donderdag 11 november 2010 16:10 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen.
(shit, weer zo'n treffende one liner)
en hoe reageerde die moeder?ik weet niet hoe oud dat kind was maar als moeder had ik hem een draai om zijn oren gegeven maar dat kind heeft duidelijk geen opvoeding genoten.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:27 schreef linpunt het volgende:
[..]
Nou ik ben afgestapt en heb hem bij zijn oor gepakt, het is dat ze niet loslaten. "Zeg dat eens nog een keer."
Toen ging hij piepen bij zijn moeder.
Respect moeten de ouders afdwingen.
Die moeder werd pissig op me, dat ik van haar kind af moest blijven. En de volgende keer moest ik gelijk naar haar toe gaan. Maar hij zou het "noooooit" meer doen. Hij was 9 en hij "heeft het van zijn broers."quote:Op vrijdag 12 november 2010 02:05 schreef labradoor het volgende:
[..]
en hoe reageerde die moeder?ik weet niet hoe oud dat kind was maar als moeder had ik hem een draai om zijn oren gegeven maar dat kind heeft duidelijk geen opvoeding genoten.
Het wordt alsmaar duidelijk dat je een pretentieuze blater bent die klakkeloos dingen aanneemt om dingen in je eigen beeld te laten passen. Ik stem geen PVV en ik heb nooit gezegd dat ik allochtonen de grens over wil flikkeren. We kunnen echter wel de effecten van slecht gedrag van allochtonen aanpakken omdat je je makkelijker op die groepen kan richten, ze zijn nou eenmaal zichtbaarder. Hiermee doel ik op "kansjongeren" en "probleemwijken." Ik denk echter dat jij met je gescheld en getier niet vatbaar bent voor een redelijke discussie en alleen je eigen mening tracht te ventileren die alleen aannemelijk is voor jouw eigen autistische wereldbeeld.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:11 schreef OeJ het volgende:
[..]
Teken jij in voor een beter allochtonenbeleid, dan maak ik me hard voor een types-zoals-jij-beleid; (en da's in de praktijk niet moeilijk: gewoon alle proleten van de pvv); Hoppa, we flikkeren ze zo in één keer de grens over, geen last meer van. Dat domme geouwehoer elke keer.
Wederom een slechte ad hominem met wat geschreeuw. Het is eenmaal zo dat een hoger percentage van, bijvoorbeeld, Marrokanen met criminaliteit in aanraking komt dan het percentage autochtonen. Vandaar dat het legitiemer is om te generaliseren, doch dat er altijd uitgekeken moet worden om "onschuldigen" niet te benadelen.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:26 schreef OeJ het volgende:
En wat me ook zo stoort, Sven, bij types zoals jij, dat groepsdenken, dat debiele: er is 1 criminele Marokkaan, nou dan zetten we ze allemaal maar het land uit, maar owee, owee, tot jouw peergroup - zeg maar de mongooltjes - aan de beurt is...dan mogen we natuurlijk niemand over één kam scheren.
Mwah Aziaten zijn niet het school voorbeeld van prima geïntegreerd, ze veroorzaken alleen niet zo veel problemen.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:51 schreef CampingBaas het volgende:
Multiculturele samenleving is niks mis mee, kijk maar naar de Aziaten die hier prima geïntegreerd zijn, het Berbervolk daarintegen totaal niet. Waarom kunnen wij niet een immigratiebeleid als Canada of Australië hebben? Je komt alleen binnen als je wat kan bijdragen.
En de oorzaak daarvan ligt bij figuren waarbij het testosteron omgekeerd evenredig is toegenomen ten opzichte van hun IQ.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef Loodje het volgende:
Als het gaat om allochtonen is een gedeelte wat crimineel is te verwijten naar uberhaupt de maatschappij.
Als het gaat om mensen die crimineel gedrag vertonen zitten daar 2 kanten aan:
Criminaliteit is anders nu dan vroeger. De samenleving is nu anders dan vroeger.
De samenleving heeft in Nederland nog weinig sociale controle, met name in de grote steden.
Dit komt omdat mensen nu alleen aan hun eigen veiligheid denken. Gezien veel mensen wel dingen zien gebeuren die niet door de beugel kunnen, maar er niets van durven zeggen omdat ze bang zijn voor hun eigen veiligheid.
Dit is niet te wijten aan een multiculturele samenleving, wel het feit dat er veranderingen opgetreden zijn in onze maatschappij. In Nederland hebben wij altijd al een multiculturele samenleving gehad, echter vraag ik mij af of het nu pas voor problemen zorgt;)
pardon? kijk uit voor bitchslappen vriendquote:Op maandag 15 november 2010 12:26 schreef Opkloter het volgende:
Heerlijk wonen hier op het platteland, 5 negergezinnen waar je nooit iets van hoort, voor de rest kent iedereen elkaar.
Huh, ik zeg toch niets raars, "neger" is een normaal Nederlands woord hoor??quote:Op maandag 15 november 2010 16:32 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
pardon? kijk uit voor bitchslappen vriend
Die is zeker beïnvloed door dat hypocriete politiek correcte gedoe uit Amerika. Alleen daar heeft neger, ofwel nigger, zo'n negatieve connotatie.quote:Op maandag 15 november 2010 18:28 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Huh, ik zeg toch niets raars, "neger" is een normaal Nederlands woord hoor??
Behoor jij ook tot de categorie "donkere mensen" die ook tegen "Negerzoenen" gaan protesteren enzo??![]()
![]()
![]()
Als we op zijn minst eens met zijn allen hiermee zouden beginnen...quote:Op donderdag 11 november 2010 23:27 schreef linpunt het volgende:
[..]
Nou ik ben afgestapt en heb hem bij zijn oor gepakt, het is dat ze niet loslaten. "Zeg dat eens nog een keer."
Toen ging hij piepen bij zijn moeder.
Respect moeten de ouders afdwingen.
Eeeh, dat zijn eerder blanke mensen die dat doen hoorquote:Op maandag 15 november 2010 18:28 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Huh, ik zeg toch niets raars, "neger" is een normaal Nederlands woord hoor??
Behoor jij ook tot de categorie "donkere mensen" die ook tegen "Negerzoenen" gaan protesteren enzo??![]()
![]()
![]()
Ik bedoelde te zeggen dat elk geloof (sowieso elke levensstijl), niet alleen de islam, wel van die figuren kent die aan de ene kant zeggen oh-zo-gelovig te zijn, maar zich er aan de andere kant totaal niet naar gedragen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:43 schreef DasApart het volgende:
Katholicisme draait om het atten van wijn. Dus van hen vind ik het niet raar.
Ok, Toch was het een negerwijf die het voor mekaar heeft gekregen dat die naam verboden werd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Eeeh, dat zijn eerder blanke mensen die dat doen hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |