abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 november 2010 @ 13:44:51 #101
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88593353
Als het gaat om allochtonen is een gedeelte wat crimineel is te verwijten naar uberhaupt de maatschappij.
Als het gaat om mensen die crimineel gedrag vertonen zitten daar 2 kanten aan:
Criminaliteit is anders nu dan vroeger. De samenleving is nu anders dan vroeger.
De samenleving heeft in Nederland nog weinig sociale controle, met name in de grote steden.
Dit komt omdat mensen nu alleen aan hun eigen veiligheid denken. Gezien veel mensen wel dingen zien gebeuren die niet door de beugel kunnen, maar er niets van durven zeggen omdat ze bang zijn voor hun eigen veiligheid.
Dit is niet te wijten aan een multiculturele samenleving, wel het feit dat er veranderingen opgetreden zijn in onze maatschappij. In Nederland hebben wij altijd al een multiculturele samenleving gehad, echter vraag ik mij af of het nu pas voor problemen zorgt;)
Be dance |Be real| Be You
pi_88593892
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:00 schreef Outlined het volgende:
de voordelen van de multiculturele samenleving (noem mij er één) wegen niet op tegen de nadelen:
- overbevolking
- aantasting van onze normen, waarden en rechtsstaat
- extra kosten

Per getint persoon daarom eens goed onderzoeken wat nou zijn haar bijdrage aan de Nederlandse samenleving is en op basis van die uitslag terugsturen naar waar ze thuis HOREN.
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef Kriegel het volgende:
Ja, en dan sluiten we ze voorafgaand aan het onderzoek op in werkkampen om wat goed te maken. [ afbeelding ]

...
Heil Outlined!
Je suis Charlie Sheen
pi_88593987
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef Loodje het volgende:
Als het gaat om allochtonen is een gedeelte wat crimineel is te verwijten naar uberhaupt de maatschappij.
Criminaliteit is anders nu dan vroeger. De samenleving is nu anders dan vroeger.
De samenleving heeft in Nederland nog weinig sociale controle, met name in de grote steden.
Dit komt omdat mensen nu alleen aan hun eigen veiligheid denken. Gezien veel mensen wel dingen zien gebeuren die niet door de beugel kunnen, maar er niets van durven zeggen omdat ze bang zijn voor hun eigen veiligheid.
Dit is niet te wijten aan een multiculturele samenleving, wel het feit dat er veranderingen opgetreden zijn in onze maatschappij. In Nederland hebben wij altijd al een multiculturele samenleving gehad, echter vraag ik mij af of het nu pas voor problemen zorgt;)
Ik kan slechts gokken naar wat je hiermee bedoelt maar als ik goed gok, lijkt de volgende emoticon me wel op zijn plaats: :')
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 11 november 2010 @ 14:59:08 #104
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_88596147
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:42 schreef OeJ het volgende:

[..]

Je kunt beter niet eens reageren joh, op die findinges, jezus christus wat is die gast dom, hij zou zijn mening hier niet eens mogen verkondigen (eigenlijk).

Politie: "Jij bent een Marokkaan en jij hebt iets gepikt, dus ik pak jou op."
Marokkaan: "Klopt."
Politie: "Maar omdat jij als Marokkaan de hele Marokkaanse samenleving vertegenwoordigt, krijg je 2 jaar langer celstraf dan een Nederlander."

Zo kankerdom die gast. Man! Man! Man!
Kankerdom ben je zelf duidelijk. Wat ik bedoel is dat we de meest zichtbare problemen het makkelijkst aan kunnen pakken en toevallig zijn de meest zichtbare dingen die dingen rondom allochtonen.

Jij hebt zeker begrijpend lezen niet gehaald op de basisschool, begrijp ik? :')
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_88596490
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:59 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Kankerdom ben je zelf duidelijk. Wat ik bedoel is dat we de meest zichtbare problemen het makkelijkst aan kunnen pakken en toevallig zijn de meest zichtbare dingen die dingen rondom allochtonen.

Jij hebt zeker begrijpend lezen niet gehaald op de basisschool, begrijp ik? :')
Teken jij in voor een beter allochtonenbeleid, dan maak ik me hard voor een types-zoals-jij-beleid; (en da's in de praktijk niet moeilijk: gewoon alle proleten van de pvv); Hoppa, we flikkeren ze zo in één keer de grens over, geen last meer van. Dat domme geouwehoer elke keer.
pi_88596560
Kijk voor de grap eens een keertje naar opsporing verzocht,
en let er eens op wat voor "type" ze meestal zoeken. :')

Die linkse schijterds roepen altijd "Ja maar zo zijn ze niet allemaal".
Nee, als er van de 3 muizen in mijn kast 2 in mijn cornflakes schijten,
mogen ze wat mij betreft allemaal opzouten, jammer voor die ene dan.
Wie zich niet gedraagd mag naarhuis, niet moeilijk toch?
pi_88596611
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:13 schreef SvenOkonomi het volgende:

gedraagTTTTTTT
pi_88596873
Niet zeiken joh, anders kun jij ook naar huis. :')
pi_88596994
En wat me ook zo stoort, Sven, bij types zoals jij, dat groepsdenken, dat debiele: er is 1 criminele Marokkaan, nou dan zetten we ze allemaal maar het land uit, maar owee, owee, tot jouw peergroup - zeg maar de mongooltjes - aan de beurt is...dan mogen we natuurlijk niemand over één kam scheren.
  donderdag 11 november 2010 @ 15:30:04 #110
317775 DasApart
Badgers! Badger dancing!
pi_88597130
Mensen die Islam met 'overlastgevende allochtonen' in verband brengen :')

Oja, en wat betreft mensen die allochtonen de schuldgeven en vervolgens de tokkie blijken te zijn:
quote:
PVV-er bedrijft buurtterreur
Eric Lucassen, die eerder dit jaar voor de PVV werd gekozen in de Tweede Kamer, blijkt buurtgenoten in zijn voormalige woonplaats Haarlem jarenlang te hebben bedreigd en geintimideerd. Verschillende wijkbewoners deden tussen 2006 en 2009 aangifte tegen Lucassen en hij werd aangehouden door de politie. Lucassen is het derde Kamerlid van de PVV dat in opspraak raakt door bedreiging of geweld.
Een tokkie in de Tweede Kamer, dat dit kan in Nederland :o
Altijd de kleine lettertjes lezen!
pi_88597370
Je bent zelfs zo kankerlomp, Sven, dat ik jou tegen jezelf in bescherming moet nemen; als we te veel mensen krijgen die denken zoals jij, dan krijgen we hier een dictatuur, van machthebbers en onderdrukten.

En dan moeten er later weer mensen ons komen bevrijden, en dan roept iedereen: 'maar dat wisten we niet hoor, dat wisten we niet.'
pi_88597913
Sven zou zich als een mak schaap naar de slachtbank laten brengen, lieve mensen, als een militair, een mongooltje, achterop een legervoertuig, die blèrt: FREE IRAQ! FREE IRAQ!

Mocht Rutte mij ooit uitnodigen voor the desert, dan vraag ik hem beslist of hij wel goed snik is, hij gaat zelf maar het slachtveld op, hij wil daar zo graag vrede brengen...
Kijk, als iedereen nou eens zo denkt hè...dan hebben we vast veel minder oorlogen uit te vechten. O+
pi_88598085
Het zit je wel écht dwars he OeJ?

Aai over je linkse bolletje van mij.
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
pi_88598347
quote:
17s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:55 schreef honkhonk het volgende:
Het zit je wel écht dwars he OeJ?

Aai over je linkse bolletje van mij.
In zekere zin wel ja, het getuigt niet bepaald van intelligentie als mensen vrijwillig - vrijwillig - een oorlogsgebied betreden, en dan mensen overhoop gaan knallen, die ze - nota bene - niet eens kennen!

Ja, kijk, als iemand zomaar op mij begint te schieten, tja, dan schiet ik ook terug :) , da's duidelijk, maar verder is enige logica de meeste mensen volledig vreemd.
pi_88598497
"Je moet schieten."
- "Ja."
- "Dat zegt hij."
- Ow.

Wapperrrrr. Wapperrrrr. 8)7 Compleet gestoord, die gozers.
pi_88598666
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef linpunt het volgende:

[..]

Ben je helemaal besodemieterd of snap je het punt gewoon niet? :)
Het ging om het idee dat een kind van 9 die respect zou moeten hebben voor anderen, meisjes uitscheld en vraagt om seks..
Respect moet je verdienen.

(shit, weer zo'n treffende one liner)
  donderdag 11 november 2010 @ 16:10:58 #117
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88598674
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 00:26 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel :{

En dat is geen humor, je bent gewoon niet slim genoeg om sarcasme en verbanden te zien...
Praat het maar goed :')
pi_88598750
Zeik ajb niet zo, over zo'n opmerking, fs en maarten; haal er maar weer al die onzin bij van respect enzo, sjonge jonge. Dat kind heeft gewoon wat opgevangen en roept dat. Burgertrutten.
  donderdag 11 november 2010 @ 16:16:28 #119
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88598835
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:13 schreef SvenOkonomi het volgende:

Leve de generalisatie. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_88599351
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Leve de generalisatie. :')
Uiteraard generaliseert SvenOkonomi er op los, maar wat ik me afvraag.. ontken jij ook dat allochtonen (en dan met name Marokkanenen en Antillianen) gemiddeld gezien veel vaker bij misdaden betrokken zijn?
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
pi_88599579
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef linpunt het volgende:
Ik heb problemen met white trash die hier in mijn buurt rondhangt.
Als "allochtoon" ben ik de enige in de straat die op HBO-niveau denkt en toen ik laatst naar de c1000 fietste riep er een klein, smerig, blank (ja, whity) jongetje "WIL JE NEUKEN?!" naar me.
Die kiddo's horen me verdorie mevrouw te noemen, niet 'slet' omdat ik weiger te antwoorden op crap.

Trash heb je in alle groepen en lagen in de samenleving.
HBO niveau is geen niveau :')
  donderdag 11 november 2010 @ 16:39:39 #122
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88599749
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:13 schreef OeJ het volgende:
Zeik ajb niet zo, over zo'n opmerking, fs en maarten; haal er maar weer al die onzin bij van respect enzo, sjonge jonge. Dat kind heeft gewoon wat opgevangen en roept dat. Burgertrutten.
Bedoel je nou mij?
  donderdag 11 november 2010 @ 16:40:25 #123
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88599768
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:35 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:

[..]

HBO niveau is geen niveau :')
Koop een woordenboek.
  donderdag 11 november 2010 @ 16:43:37 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88599872
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:28 schreef honkhonk het volgende:

[..]

Uiteraard generaliseert SvenOkonomi er op los, maar wat ik me afvraag.. ontken jij ook dat allochtonen (en dan met name Marokkanenen en Antillianen) gemiddeld gezien veel vaker bij misdaden betrokken zijn?
Nee ontken ik niet de statistieken liegen niet.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_88602313
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee ontken ik niet de statistieken liegen niet.
je moet het procentueel bekijken.dat zegt genoeg.
pi_88617596
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:10 schreef nogeenmaarten het volgende:

[..]

Respect moet je verdienen.

(shit, weer zo'n treffende one liner)
Nou ik ben afgestapt en heb hem bij zijn oor gepakt, het is dat ze niet loslaten. "Zeg dat eens nog een keer."

Toen ging hij piepen bij zijn moeder.

Respect moeten de ouders afdwingen.
pi_88622075
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:27 schreef linpunt het volgende:

[..]

Nou ik ben afgestapt en heb hem bij zijn oor gepakt, het is dat ze niet loslaten. "Zeg dat eens nog een keer."

en hoe reageerde die moeder?ik weet niet hoe oud dat kind was maar als moeder had ik hem een draai om zijn oren gegeven maar dat kind heeft duidelijk geen opvoeding genoten.
pi_88623758
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 02:05 schreef labradoor het volgende:

[..]

en hoe reageerde die moeder?ik weet niet hoe oud dat kind was maar als moeder had ik hem een draai om zijn oren gegeven maar dat kind heeft duidelijk geen opvoeding genoten.
Die moeder werd pissig op me, dat ik van haar kind af moest blijven. En de volgende keer moest ik gelijk naar haar toe gaan. Maar hij zou het "noooooit" meer doen. Hij was 9 en hij "heeft het van zijn broers."

Maargoed, haar kids lopen altijd rond in jongingbroeken + smerig sweatshirt, ze hebben om een of andere reden altijd zand/moddervlekken rond hun mond hangen en het haar zit voor geen kant. Nu moet ik wel zeggen dat dat ook gelijk de ergste familie is van de buurt hoor.

Er is een ruit op de 1e verdieping gesneuveld die ze hebben gefixed door er een plaat tegenaan te lijmen, er staan (al 3 jaar) stapels met stoeptegels in de voortuin om op een dag er ook daadwerkelijk in te gaan, je ziet dat de gordijnen achter de kapotte ruit gescheurd zijn en er liggen altijd fietsen random in de tuin.

Wat je met je eigen tuin doet zou mij een zorg zijn maar als je dan ook andere mensen lastig valt is het misschien toch iets om te benoemen. :Y
pi_88627435
Holanda está se fudendo!
pi_88636834
tsja,die zijn dus asociaal.
pi_88637170
Hier gaan we nooit uitkomen....er valt overal wel wat voor te zeggen. Natuurlijk zijn niet alle moslims irritant (laat ik het maar ff zo noemen), maar wel heel veel. En misschien niet eens omdat dit van nature nu zulke vervelende mensen zijn...maar gewoon omdat hun pappie en mammie ook al 'zo' waren.

Dus? Is de oplossing dan maar gaan roepen dat 'ze' dan allemaal maar het land uit moeten? Ik moet eerlijk zeggen dat dit mij ook wel als muziek in de oren klinkt. Tot ik mijn nadenkding aanzet en tot het besef kom dat dit gewoon niet zo werkt. Harder aanpakken? Klinkt ook al zo fijn, maar hoe dan? Voor uitschelden/naroepen op straat --> twee klappen met honkbalknuppel? Wie gaat die straf dan uitdelen en zitten we dan niet weer op het niveau waar we juist vanaf willen?

Dan...knuffelen dan maar (als straffen niet helpt gaan we belonen es proberen) maar wacht, dat hebben we juist al een jaar of tien gedaan en daardoor zitten we nu met deze uit de hand gelopen situatie. Nog maar even nadenken...Als straffen niet helpt...en belonen niet, moeten we misschien negeren (met de klemtoon op de tweede e ;) ) in de srijd gooien.

Maar zoals ik al zei, hier kom je gewoon niet uit......er is niet 1 pas klaar antwoord.
Al vind ik wel dat het 'pappen en nathouden' tijdperk eens plaats mag gaan maken voor 'spijkers met koppen'
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:09:10 #132
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88640961
Hoezo zou straffen niet helpen, als we maar gebruik maken van de wettelijke mogelijkheden die we beschikbaar hebben. Het gematigde gedrag om van moord (max levenslang) 4 jaar te maken is gewoon een wanbeleid en dit zie je ook terug op straat.
Diefstal (max 4 jaar) levert je een gesprek, boete van een tiental euro's of een voorwaardelijk op, no shit dat diefstal gewoon loont.
pi_88641305
Straffen zou misschien wel werken, maar maak dat eens concreet dan? Hoe zou het er uit moeten zien? Langere gevangenisstraffen? Voor rotjochies van zeg, een jaar of 11? Ik ben het wel met je eens hoor,zwaarder straffen, maar ik zie gewoon de invulling niet. En ik denk dat heel politiek Den Haag, dat ook niet ziet...

En het via de ouders spelen...tja, daar heb ik ook wienig vertrouwen in. Boetes opleggen (zoals bijvoorbeeld met schoolverzuim) houdt ook op ergens......iets met een kale kip en plukken ;)

Zoals je ziet...ik heb weinig tot geen vertrouwen in het oplossen van dit probleem. Het zou mooi zijn als we allen, ongeacht huidskleur, geloof of sexe hand in hand door de straten zouden kunnen huppelen, maar dan moet wel iedereen hetzelfde doel voor ogen hebben en da's nu juist waar de schoen wringt....
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:15:06 #134
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88642408
Hoe dat eruit zou zien? Heel simpel zoasl ik al stelde; gebruik maken van de mogelijheden! Ik ben geen voorstander van gevangennisstraffen op lage leeftijd/kleine vergrijpen maar een goede boete kan goed helpen, en daarbij alle kosten op de dader verhalen.. Kan hij dat niet betalen? Dan gaat hij zijn spullen verkopen of arbeid verrichten. En dan niet een weekje in de zomer in het park staan, maar gewoon echt broodnodige arbeid verrichten.
Bankje kapot trappen? Per direct oppakken, en dan niet wachten tot ze elkaar beschuldigen maar direct het groepje oppakken, (meestal in de avond/nacht) dus mag je ze minimaal de hele nach vasthouden (die telt namelijk niet mee als tijd >:) ) en dan overdag nog wat uur.
Ook het <12 is onschendbaar mogen we iets verruimen, je kunt de ouders verantwoordelijk stellen, laten we dat dan ook gewoon eens doen, nieuw bankje kost wel paar duizend euro, waarom moeten 'wij' dat blijven betalen?
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:27:23 #135
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_88642672
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:11 schreef OeJ het volgende:

[..]

Teken jij in voor een beter allochtonenbeleid, dan maak ik me hard voor een types-zoals-jij-beleid; (en da's in de praktijk niet moeilijk: gewoon alle proleten van de pvv); Hoppa, we flikkeren ze zo in één keer de grens over, geen last meer van. Dat domme geouwehoer elke keer.
Het wordt alsmaar duidelijk dat je een pretentieuze blater bent die klakkeloos dingen aanneemt om dingen in je eigen beeld te laten passen. Ik stem geen PVV en ik heb nooit gezegd dat ik allochtonen de grens over wil flikkeren. We kunnen echter wel de effecten van slecht gedrag van allochtonen aanpakken omdat je je makkelijker op die groepen kan richten, ze zijn nou eenmaal zichtbaarder. Hiermee doel ik op "kansjongeren" en "probleemwijken." Ik denk echter dat jij met je gescheld en getier niet vatbaar bent voor een redelijke discussie en alleen je eigen mening tracht te ventileren die alleen aannemelijk is voor jouw eigen autistische wereldbeeld.
- Thucydides
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:29:27 #136
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_88642719
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:26 schreef OeJ het volgende:
En wat me ook zo stoort, Sven, bij types zoals jij, dat groepsdenken, dat debiele: er is 1 criminele Marokkaan, nou dan zetten we ze allemaal maar het land uit, maar owee, owee, tot jouw peergroup - zeg maar de mongooltjes - aan de beurt is...dan mogen we natuurlijk niemand over één kam scheren.
Wederom een slechte ad hominem met wat geschreeuw. Het is eenmaal zo dat een hoger percentage van, bijvoorbeeld, Marrokanen met criminaliteit in aanraking komt dan het percentage autochtonen. Vandaar dat het legitiemer is om te generaliseren, doch dat er altijd uitgekeken moet worden om "onschuldigen" niet te benadelen.
- Thucydides
  maandag 15 november 2010 @ 07:18:53 #137
310366 AwesomeFace
Who Was Phone?
pi_88727501
BLAH BLAH
het enigste dat boeiend is is dat mijn kk dure famous stars and straps vest kapot is -O-
Lost my ipod :`(
  Forum Admin maandag 15 november 2010 @ 08:08:35 #138
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_88727731
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:51 schreef CampingBaas het volgende:
Multiculturele samenleving is niks mis mee, kijk maar naar de Aziaten die hier prima geïntegreerd zijn, het Berbervolk daarintegen totaal niet. Waarom kunnen wij niet een immigratiebeleid als Canada of Australië hebben? Je komt alleen binnen als je wat kan bijdragen.
Mwah Aziaten zijn niet het school voorbeeld van prima geïntegreerd, ze veroorzaken alleen niet zo veel problemen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Forum Admin maandag 15 november 2010 @ 08:14:50 #139
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_88727781
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef Loodje het volgende:
En de oorzaak daarvan ligt bij figuren waarbij het testosteron omgekeerd evenredig is toegenomen ten opzichte van hun IQ.

Vroeger kon je nog zeggen, 'niet op de stoep fietsen, jongeman' en dan was het antwoord, 'sorry meneer'.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_88733927
Heerlijk wonen hier op het platteland, 5 negergezinnen waar je nooit iets van hoort, voor de rest kent iedereen elkaar.
  maandag 15 november 2010 @ 16:32:28 #141
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88742491
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:26 schreef Opkloter het volgende:
Heerlijk wonen hier op het platteland, 5 negergezinnen waar je nooit iets van hoort, voor de rest kent iedereen elkaar.
pardon? kijk uit voor bitchslappen vriend
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_88747071
quote:
13s.gif Op maandag 15 november 2010 16:32 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

pardon? kijk uit voor bitchslappen vriend
Huh, ik zeg toch niets raars, "neger" is een normaal Nederlands woord hoor??

Behoor jij ook tot de categorie "donkere mensen" die ook tegen "Negerzoenen" gaan protesteren enzo?? :') :') :') :')
  maandag 15 november 2010 @ 21:37:54 #143
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_88756880
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:28 schreef Opkloter het volgende:

[..]

Behoor jij ook tot de categorie "donkere mensen" die ook tegen "Negerzoenen" gaan protesteren enzo?? :') :') :') :')
Die is zeker beïnvloed door dat hypocriete politiek correcte gedoe uit Amerika. Alleen daar heeft neger, ofwel nigger, zo'n negatieve connotatie.
- Thucydides
pi_88769589
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:27 schreef linpunt het volgende:

[..]

Als we op zijn minst eens met zijn allen hiermee zouden beginnen...

"Straathosselaars" zouden overigens, wanneer ze crimineel gedrag vertonen, eens niet met een gesubsidieerde rap-workshop, vlinderreis naar Marokko of een buurthuis beloond moeten worden, maar en public vernederd moeten worden. Ga maar lekker een jaartje schoffelen, of vakken vullen in de lokale buurtsuper. Niks stoere "patta's" dragen, of hoe allerlei kleding in "straattaal" ook mag heten, maar gewoon een ouderwets zwart-wit gestreepte pyama, of een oranje overall. Zwaai maar dag met je handje naar je "streetcred".
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 16 november 2010 @ 10:20:52 #145
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_88770267
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:28 schreef Opkloter het volgende:

[..]

Eeeh, dat zijn eerder blanke mensen die dat doen hoor
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  dinsdag 16 november 2010 @ 10:21:03 #146
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_88770271
Niks mis met een multiculturele samenleving, maar waar ik altijd wel pissig om kan worden zijn die straatschoffies die maar lopen te blaten dat Nederland kut is, dat alle Nederlanders op moeten flikkeren. Dan denk ik: "what the FUCK?! doe je hier dan nog?!". Sodemieter dan een eind op, dan hebben we geen last meer van je gekakel.

Maar nee hoor, want dit zijn vaak ook dezelfde mensen die zeggen dat ze (dit is de leukste :') ) "zodra ze de kans krijgen weer naar [insert land van oorsprong] gaan" :') :') :')
Kansen krijg je niet, die maak je. Als je écht hier weg wilt, dan kan dat binnen een zeer korte tijd. Maar nee, eerst nog even school afmaken. Ow ja, en dan nog even geld verdienen zodat ik daar straks geld heb. Ow ja, en hun vrienden wonen hier ook en die laten ze niet zomaar achter. "Maar dan, ooit, als ik er dan een keer klaar voor ben misschien, ja dán ga ik echt hoor!" :')

Of van die debielen die lopen te pochen over hoe moslim ze wel niet zijn en dat ze zich zo verbonden voelen met hun islamitische roots... maar zich wel elke zaterdag naar de tering zuipen :') (geldt overigens voor alle geloven hoor)
Guanine en Cytosine! *O*
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:43:26 #147
317775 DasApart
Badgers! Badger dancing!
pi_88774437
Katholicisme draait om het atten van wijn. Dus van hen vind ik het niet raar.
Altijd de kleine lettertjes lezen!
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:06:17 #148
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_88780030
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:43 schreef DasApart het volgende:
Katholicisme draait om het atten van wijn. Dus van hen vind ik het niet raar.
Ik bedoelde te zeggen dat elk geloof (sowieso elke levensstijl), niet alleen de islam, wel van die figuren kent die aan de ene kant zeggen oh-zo-gelovig te zijn, maar zich er aan de andere kant totaal niet naar gedragen.

(Wehehehe, wel een grappig beeld in m'n hoofd nu van een kerk vol met mensen die helemaal lazarus zijn, dank je :) )
Guanine en Cytosine! *O*
pi_88811750
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Eeeh, dat zijn eerder blanke mensen die dat doen hoor
Ok, Toch was het een negerwijf die het voor mekaar heeft gekregen dat die naam verboden werd.

dan nog, Neger is gewoon een goed, normaal woord, iemand Blanke noemen is toch ook normaal?
  woensdag 17 november 2010 @ 10:54:37 #150
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_88812015
He, ik voel me gediscrimineerd als je me blanke noemt. Inheemse vind ik nog te pruimen.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')