Ik vind het model mooi. Ook de halslijn.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, kom ik weer even miepen over kleding enzo.
Is dit leuk of niet?
[ afbeelding ]
Ik vind van wel, maar ja, ik zit er ook wel eens naast.![]()
Die is mooi ook!quote:Op woensdag 10 november 2010 07:50 schreef lily het volgende:
[..]
Ik vind het model mooi. Ook de halslijn.
Ik heb ook een jurk met een watervalhals
Dat je dat nog weetquote:Op woensdag 10 november 2010 09:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh lekker TF! Ik wil ook studiedag. En uitslapen. doe maar morgen, als het keihard gaat waaien.![]()
Prettig dan Inne, eerst vreet ie je bijna op, en nou ook al over de rand.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door trui op 10-11-2010 09:28:21 ]in de haak.
Mijn collega zei dan als ze vroegen waar was het ook alweer voor: voor de nierstichtingquote:Op woensdag 10 november 2010 09:37 schreef trui het volgende:
ja. en vele soortgelijke. 'vrouw, ik weet even niet meer waar 't voor is maar heb je nog wat klein geld voor een collecte?'
Hij niet, maar mijn kind wel die ondertussen de hele boel afbreekt als papa kermend op de bank ligtquote:Op woensdag 10 november 2010 09:34 schreef trui het volgende:
tuurlijk!(is 't zo erg dat ie verzorgd moet worden?)
wat was er dan met hem?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Oudste naar school gestuurd ondanks huil- en smeekbeden,
Dat had ik liever gehad, want die ligt niet naast me 's nachtsquote:
Maar hij heeft toch pijn? Wat een achterlijk gedoe zeg.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:08 schreef k_i_m het volgende:
Hij mocht eigenlijk pas na een maand (!!!!) bij de kaakchirurg komen.
oh wat stom dat had ik niet eens gezien. ik las alleen van 't hockey tournooi van tristan en dacht nog 'goh die heeft blijkbaar vrij?'quote:
Tsssss belachelijk, anders vanaaf eerste hulpquote:Op woensdag 10 november 2010 10:08 schreef k_i_m het volgende:
Hij mocht eigenlijk pas na een maand (!!!!) bij de kaakchirurg komen.
Ja, wel logisch, maar ik heb toch weer buikpijn van dat streng doen. Want hij stond huilend op de oprit op z'n fiets, en ik heb 'm een kus gegeven en ben naar binnen gelopen. En toen ik uit het raam keek zag ik hem heel sloom en zielig wegfietsen naar de bushalte. En hij zwaaide expres niet. Rottig.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:25 schreef Rottdog het volgende:
tja spuug dat is dan niet anders, logisch toch.
|(quote:Op woensdag 10 november 2010 09:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh lekker TF! Ik wil ook studiedag. En uitslapen. doe maar morgen, als het keihard gaat waaien.![]()
Prettig dan Inne, eerst vreet ie je bijna op, en nou ook al over de rand.![]()
En ik moet steeds nog gniffelen om Memmelik hoor steeds in mijn hoofd een wat doe je?!?!. Dat werkt toch echt op mijn lachspieren.
Dat deed ik vroeger ook als ik van mijn moeder toch (geheel terecht) naar school moestquote:Op woensdag 10 november 2010 10:28 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja, wel logisch, maar ik heb toch weer buikpijn van dat streng doen. Want hij stond huilend op de oprit op z'n fiets, en ik heb 'm een kus gegeven en ben naar binnen gelopen. En toen ik uit het raam keek zag ik hem heel sloom en zielig wegfietsen naar de bushalte. En hij zwaaide expres niet. Rottig.
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:30 schreef Spuuglokje het volgende:
En voor je zegt dat ie op de fiets stond Trui, en dat dat toch heel knap is, hij zat op de fiets maar stond op de oprit met z'n voeten op de grond.
kom hierheen.. hier schijnt het zonnetje...quote:Op woensdag 10 november 2010 11:28 schreef Estrys het volgende:
Wat een troosteloos weerZo komt dat dak nooit af
![]()
Vanavond ook nog eens naar een avondwake. Ook al niet om blij van te worden. blegh.
Is het al voorjaar? Of winter dan, ijskoud en geen regen is ook goed.
Uhhh ja...quote:Op woensdag 10 november 2010 12:07 schreef Memmel het volgende:
Zelfs het weer is dus betrekkelijk.
Zoals alles in het leven
*filosofisch is*
Cas gaat die horrorsintfilm maar kijken, ben ik ook van het sint-gezeur af.. en omdat ik écht niet weet wat voor kadootjes ik moet kopenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:02 schreef maffemuts het volgende:
Om de topictitel in eer te houden: Zaterdag intocht iemand ? en laten jullie je kind/eren kijken ?
heb jij een ziel?!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:04 schreef k_i_m het volgende:
Ja, ineens valt het op, met dat automatisch refreshen. Overigens ben ik het geheel met je eens, maarja, ik heb dan ook veel eelt op mijn ziel.
troosteloos? het is hier prima. oke, geen zonnetje, maar droog en beschaafd weer.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:28 schreef Estrys het volgende:
Wat een troosteloos weerZo komt dat dak nooit af
![]()
Vanavond ook nog eens naar een avondwake. Ook al niet om blij van te worden. blegh.
Is het al voorjaar? Of winter dan, ijskoud en geen regen is ook goed.
Ja, een hele vermoeide bij tijd en wijlequote:
Hier regent het de hele dag al, en niet bepaald zachtquote:Op woensdag 10 november 2010 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
troosteloos? het is hier prima. oke, geen zonnetje, maar droog en beschaafd weer.
nou kom maar. Kusje d'r op, óverquote:Op woensdag 10 november 2010 13:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, een hele vermoeide bij tijd en wijle.
Mehh ik moet nog steeds een keer maar van dit soort verhalen krijg ik zó de zenuwenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:18 schreef k_i_m het volgende:
Ja, opengesneden en wortelpunten geknipt en wel.
Zoals het een goed boerinneke betaamd ga ik zo kippensoep voor hem maken, dat kan ie mooi naar binnenslurpen vanavond en ik heb er ook wel zin an, lekker soppen met broodjes kruidenboter.
Ga eerst maar ijsklontjes maken want als hij vanmiddag niet fijn goed koelt is het morgen hammie de hamsterquote:Op woensdag 10 november 2010 13:18 schreef k_i_m het volgende:
Ja, opengesneden en wortelpunten geknipt en wel.
Zoals het een goed boerinneke betaamd ga ik zo kippensoep voor hem maken, dat kan ie mooi naar binnenslurpen vanavond en ik heb er ook wel zin an, lekker soppen met broodjes kruidenboter.
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:36 schreef k_i_m het volgende:
Dan kan ik mooi foto's van em maken en op mijn Facebook zetten!.
Is het dus ook niet. Bah.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:38 schreef mefke79 het volgende:
..
En pindasoep is schijnbaar DE soep bij ons op het werk. Ik probeer em niet, vind het er uit zien als opgewarmde en verdunde statesaus. Kan gewoon niet lekker zijn.
Whahaha!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:36 schreef k_i_m het volgende:
Dan kan ik mooi foto's van em maken en op mijn Facebook zetten!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb mn nieuwe autootjeVanaf vandaag niet meer door weer en wind om Twan naar school te brengen/te halen.
Make love, not war ☮
die komen hier niet...quote:Op woensdag 10 november 2010 15:02 schreef debuurvrouw het volgende:
ja ik zag het ja!ik hou zo van deze tijd van het jaar.
![]()
![]()
En dan morgen met een stormlantaarntje langs de deuren
Hier was dat niet zo met R. ze wilde meteen ook zwarte piet spelenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat goed, een autootje.
En gek inderdaad als je kind dan ineens niet meer gelooft. Ik hoor wel eens vaker dat kinderen in het begin van het niet meetr geloven zeg maar, spontaan weer onder de indruk zijn (of geloven) als ze sinterklaas dan ineens zien.
och wat zielig..quote:Op woensdag 10 november 2010 15:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ze waren net nog aan het Wii-en.heb een bank vol patienten (mánnen
) allemaal keelpijn en hoofdpijn en algehele lammigheid. Maar nooit te ziek voor de Wii
Whehee, dat is hier omgekeerd, ik ben altijd alles kwijt en B. weet dat dan zo te vindenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:08 schreef Vicky het volgende:
[..]
och wat zielig..
ik heb een blinde/luie man.. hij zocht wat en dat lag zo ongeveer voor zijn neus. Hij vraagt ook steeds eerst ipv zelf eerst te zoeken...
Jij woont nog net niet op het kanaal. Volgens mij kan jij het door het raam gewoon zien.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ga ook (nog) niet naar de intocht, maar mijn dochter heeft toch wel aardig door hoe dat zit met sinterklaas. Ik hou ervan, en ik ben er dit jaar ook echt mee bezig. We lezen boekjes over sinterklaas en hebben muziek opstaan van sinterklaas.
Sinterklaas komt op mijn werk, en dat zal de eerste ontmoeting met de sint worden voor mijn dochter.
Ik ben niet buiten geweest. Op mijn werk kunnen ze het vast ruiken.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:28 schreef mefke79 het volgende:
Amaranta, weest gerust: het was op het plein tegenover het Rubenshuis in Antwerpen, bij de pinautomaat van de Fortis, om 13.00 uur precies. En mijn zusje om 13.02 uur. Dat is het stomme ook: wij weten waar we geskimd zijn, we weten dat we geskimd zijn (pinnen tegelijk in Peru en Helmond met hetzelfde pasje is knap lastig) en toch moet het zo lang duren....
Stinkt het bij jullie niet? Dat mooie oude fabriekje (tapijtcentrum oid) aan het kanaal staat/stond in de fik zie ik net.
Thumbs up!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:56 schreef lady-wrb het volgende:
hoe is het nu met wouter, spuuglokje?
hoe kan je merken dat er iets blijft hangen van sovatraining?
: een speelafspraak ritselen met een van je medecursisten
ik las eerst alleen dit, en dacht 'nou ja, daar ga je toch niet zooo van stinken?'quote:Op woensdag 10 november 2010 16:32 schreef amaranta het volgende:
Ik ben niet buiten geweest. Op mijn werk kunnen ze het vast ruiken.
Bedankt voor de glimlach op mijn gezicht.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:36 schreef trui het volgende:
[..]
ik las eerst alleen dit, en dacht 'nou ja, daar ga je toch niet zooo van stinken?'
en heeft ze nog wat van je haar gezegd?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Hahahahaha, Trui, die had je de inhoud van de collectebus wel kunnen geven dan.![]()
![]()
Nou, de mentor is weer weg.Ze gaat dus bij iedereen in de klas langs. Leuk hoor! Maar niets dan lof schorseneren en prei. Wát een verademing!
ik zou 'daarbij' aan elkaar schrijven denk ik. maar volgens mij kan het allebei.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:40 schreef Raissa het volgende:
Hier zitten wel wat mensen met schrijfervaring hè?
Is het:
Graag nodigen wij jullie uit om daarbij aanwezig te zijn
of
Graag nodigen wij jullie uit om daar bij aanwezig te zijn
Ik weet het niet meer
Dat zou wel een pak van mijn hart zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 20:42 schreef trui het volgende:
[..]
ik zou 'daarbij' aan elkaar schrijven denk ik. maar volgens mij kan het allebei.
Volgens mij ookquote:Op woensdag 10 november 2010 20:46 schreef Chan het volgende:
Het moet in dit geval volgens mij los. Als je het aan elkaar schrijft, heeft het als betekenis "bovendien" en zo.. Hier gaat het om een plaatsbepaling "daar".. Maar 100% zeker weet ik het niet..
Ik had natuurlijk niet écht gefohnd, want verspilde moeite op mijn pruik, maar ik voelde me wel als Vader Stamper die mevrouw Helderder op de thee gaat ontvangen.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en heeft ze nog wat van je haar gezegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie: aan elkaar* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:01 schreef mefke79 het volgende:
Chan, klinkt logisch!
[..]
Conclusie: aan elkaar
Ik vervloekte net mijn aanstaande omdat ik zou zweren dat je het los van elkaar moet schrijven en hij het op de save-the-date-kaartjes aan elkaar heeft geschrevenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:07 schreef trui het volgende:
[..]
wat een intuitie heb ik toch weer he.
en jij ook, raissa!
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha, DeBuurvrouw.
Ik had vandaag mijn eerste moeilijke sinterklaasgesprekje met een meisje van 6, ons overbuurmeisje. Zij had nieuwe knutselspulletjes van de action.
Ik: Oh, dat is een goed idee, knutselspulletjes. Misschien kunnen wij ook wel wat knutselspul van de action aan sinterklaas vragen, hè S?
Zij: Maar dat duurt nog best lang.
Ik: Voor in haar schoen.
Zij: Maar dat is dan wel anders.
Ik:![]()
Zij: Ja, want dit komt van de action.
Ik: Maar misschien koopt sinterklaas het ook wel bij de action.
Zij: Maar hoe weet sinterklaas dat dan?
Ik: Dan schrijven we een briefje en dat leggen we dan in de schoen.
Zij: Maar sinterklaas kan toch niet 's nachts naar de action?
Ik: ...... Misschien is er wel een action in Spanje
.
Zij: Ik dacht dat de pieten alles zelf maakten.
Ik: ...... Ik weet het echt niet, hoe het daar nou precies gaat allemaal
.
En toen was ze tevreden.
Check, maar ehm... ook 's nachts?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:08 schreef trui het volgende:
groofs, ze kopen hier vaak zat nog spullen bij hoor, het past anders lang niet allemaal in de stoomboot.dat wist je toch wel?
Haha, ja dat had ik ook al bedacht. Ik voelde me gewoon verstrikt raken in mijn eigen leugenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:13 schreef trui het volgende:
nee, maar dat briefje nemen ze dan mee en gebruiken ze voor de volgende keer!
2x per week vind ik ook echt de max.
Ja, of Pieten mogen altijd de winkel in, ook 's nachts, of iets dergelijks.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:15 schreef appelfan het volgende:
De winkel gaat speciaal voor sint leveren!
gewoon:quote:Op woensdag 10 november 2010 20:40 schreef Raissa het volgende:
Hier zitten wel wat mensen met schrijfervaring hè?
Is het:
Graag nodigen wij jullie uit om daarbij aanwezig te zijn
of
Graag nodigen wij jullie uit om daar bij aanwezig te zijn
Ik weet het niet meer
Vooral dat ofniedanquote:Op woensdag 10 november 2010 21:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
gewoon:
Gij komt toch ôk ofniedan?
Ik dacht los, maar verhaal van Mef klinkt aannemelijk.
goed idee.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:24 schreef amaranta het volgende:
Ik vind dat er of landelijke 2 keer per wk afspraken moeten komen,
blijf ik ook lastig vinden hoor...quote:En dan die leugens..... Lastig
Ik ben er nu mee begonnen, met het introduceren van het hele gebeuren. Ze wordt in april 3.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:25 schreef mikoxx het volgende:
Oh dat klinkt toch zo gezellig allemaalik kan niet wachten tot ze een paar jaartjes ouder zijn. Nou ja, volgend jaar misschien al wel? Hoe oud waren jullie kindjes toen ze voor t eerst een schoentje mochten zetten?
Pakjesavond stond bij ons altijd los van de schoen. De schoen dus voor twee keer een woe en een zat en dan op pakjesavond eerst in bad en dan in pyjama naar beneden en dan was het altijd superspannend wanneer er op de deur gebonst zou worden.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:30 schreef amaranta het volgende:
Wat groof net omschreef. Ik zou er niet in mee gaan. De vraag terugkaatsen met een 'wat denk je zelf?'
En me niet in bochten wringen.
Als kind zegt: ik weet het niet. Dan zeg ik: ik ook niet.
Het is moeilijk. Wat mij betreft alleen 5-12 de schoen. Maarja ondertussen krijgen de andere kindjes wel vaker cadeautjes
Ja, het gaat mij er juist om dat daar zoveel verschil in is. Bij de een elke avond. Bij de ander elke woensdag.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:32 schreef trui het volgende:
ik moet nog steeds heel hard lachen als ik terug denk aan kleine catootje die na 't zingen bij de gezette schoenen lekker zelf van de worteltjes in de schoenen begon te eten. en de verontwaardiging van willem (iets groter, maar toen ook nog best heel klein) daarover.![]()
![]()
ze was toen ook ruim 2.
en de schoen mag je toch juist al zetten vóór 5/12.
Ja, ik weet dat zelf niet meer eigenlijk, maar mijn ouders waren denk ik bang dat ze er allemaal niet in geloofden zeg maar en dat mijn broertje dan 'voor lul zou lopen ofzo'quote:Op woensdag 10 november 2010 21:50 schreef trui het volgende:
groofsken, ik kan me toch herinneren dat bij ons op aruba wel sinterklaas gevierd werd(op de school waar m'n vader werkte).
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:57 schreef trui het volgende:
ik wist het ergens na sinterklaas in de tweede klas (groep 4). in de derde klas (groep 5 dus) vroeg de juf nogal lomp ergens in de aanloop naar sinterklaas een keer in de klas: "wie gelooft er nog in sinterklaas?". 1 jongen stak zijn hand op...
ik was toen erg blij dat ik het al wistquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:58 schreef moussy het volgende:
Ik kwam er achter toen ik een bult sinterklaaskadootjes vond op zolderik heb er nog een trauma van
Wat een geweldige postquote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef Lishe het volgende:
Ik vind het zo leuk nu, die sintperikelen met 2 zwaargelovigen.
Ze volgen alles op tv, luuk verzint de antwoorden en leen beaamt alles. En ik vul schoenen en neem lijstjes in!
Wij mochten vroeger ook iets van 2 keer per week onze schoen zetten. In groep 3 ofzo kwam ik erachter dat mijn vriendinnetje kadootjes in haar schoen kreeg, en sint bij ons alleen pepernoten en manderijnen bezorgde. (en ellelange brieven <3) Van pakjesavond maakte mijn moeder echt werk, met sporen van piet. <3
zodra we erachter kwamen dat het niet waar was mochten we bij oma de kostuums gaan bekijken die zij in huis had voor het sintfeest van hun bedrijf. En chocoladelettters ophalen voor al het personeel. ik voelde me megabelangrijk! als oudste.
wat een leuk idee, om ook aan de uitdeelkant zo creatief te zijn! wij zijn echte inhalige typesquote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef livelink het volgende:
Leuke lampionnen, Trui. Die van ons zijn ook klaar. Maandag heb ik samen met Katja en Job uitdeeltraktaties gemaakt. Job wilde weer spookjes van lolly's maken en Katja heeft plastic bekertjes beplakt met getekende pompoenen en daarin ook een lolly gestoken (door crepepapier). Dat was nog niet makkelijk trouwens. Bij elkaar hebben we 40 traktaties weten te maken. Vanaf nr. 41 krijgen ze gewoon een snoepje. Job wil weer liever uitdelen dan lopen, hoewel hij achteraf dan wel verdrietig is omdat Katja zoveel snoepjes heeft.
ja! Ideaal voor het eeuwige regenachtige weer op 11 november!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:51 schreef trui het volgende:
ooh, ik vind ze prachtig moussy! is dat plastic?
zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Nou, als ze maar 1 moment krijgen op school om eraan te werken, dan kan het nooit een waar kunstwerk worden, dus ik vind het wel degelijk dat de juffen er zich dan vanaf gemaakt hebben hoor.
Ik heb geen idee hoe de lampionnen er hier uit zien, ze moeten ze nog meenemen van school.
De geverfde tabbert van de sintquote:Op donderdag 11 november 2010 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
"Een hele aparte donkerblauwe winterjas"
Ehm ja... Heel apart wel ja!![]()
![]()
'Valt ruim'... Hobbezak anyone?
as seen on screen was t vroegerquote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef trui het volgende:
asos klinkt nou niet echt meteen heel vertrouwenwekkend...
fijn voor sintmaarten vanavond.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:36 schreef trui het volgende:
i
ik kan alleen nu niet bellen om te overleggen want ik wil ze natuurlijk niet storen tijdens die afscheidsplechtigheden...
Zit er nog wel genoeg koelvloeistof in?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:47 schreef Vicky het volgende:
Het hoost en stormt hier!! Wat een klote weer zeg.
De auto begint vervelend te doen. Hij lekte al en nu is ook de verwarming vervelend aan het doendaar zit ik nu echt niet op te wachten!!
Waterlekkage van binnen...quote:Op donderdag 11 november 2010 12:50 schreef moussy het volgende:
oh Vick, klote is dat he, koelvloeistof? P. zn auto staat ook bij huis, hij is in mijn mooie roze crossie![]()
naar zn werk en ik zit op de ANWB te wachten.. René gaat nu de deur uit voor 2 st maartenlampjes, want die deden het niet meer
Die stress (de reuze mee valt meestal) weegt niet op tegen het feit dat ik strakjes lekker in mijn droge auto stap om mijn 2 mannen van het kdv te halen!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Soms ben ik blij dat ik geen auto heb. Volgens mij zou ik er 3-dubbele stress van krijgen: benzine bijna op, dingen die stuk zijn of kunnen gaan en dan ook nog denken aan koelvloeistof Argh?!
nouhouquote:Op donderdag 11 november 2010 13:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Stress? Om een auto?
Ik lach juist iedereen uit die door weer en wind op de fiets gaat
Oh diaan in de stad zitten toch twee ( of inmiddels een? ) van enschede zitten toch twee winkels met colelctibles etc.. de wizzard.. die zat altijd daar tegenover die winkel met positie kleding in zo;n soort bochtje.. en tegenover de blauwe maan/platenwinkel schuin er tegenover is er toen ook een bij gekomen , maar er waren toen volgens mij plannen dat de wizzard en dat winkeltje gingen mergen dus zeker weten doe ik het niet meerquote:Op donderdag 11 november 2010 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik heb de ochten door gebracht bij IKEA en Prenatal.. lekker ontbijtje gehad bij IKEA en dat voor maar ¤ 1,=croissant, broodje, kaas, jam, eitje, boter en thee
Kent iemand dit stripboek:
[ afbeelding ]
Zo ja, waar kan ik die in de winkel kopen??
ik heb van de 5 kilo nu nog ruim 1 kilo overquote:Op donderdag 11 november 2010 11:46 schreef amaranta het volgende:
Heb geen verstand van voeg, maar zou denken dat het idd genoeg moet zijn.
oh de appie zit om de hoek van de apotheek dus das op zich niet nodig, hoewel het voor de wachttijden wel handig zou zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 13:58 schreef lady-wrb het volgende:
nou het rotweer is hier ook binnen komen rollen
de wind valt me nog mee, maar het is wel nat en koud!
huup, onze apotheek heeft een bezorgservice, die van jou misschien ook?
wij kunnen trouwens onze medicijnen sinds kort ook bij appie laten afleveren, kan je tijdens het boodschappen doen meteen je pillenzooi halen.
ik heb van die kleine mozaiektegeltjes, die vreten voegselquote:Op donderdag 11 november 2010 14:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat van dat voegen heb ik me ook al eens over verbaasd.
Werkelijk? Ik kom daar nooit eigenlijk... ik zal vandeweek eens gaan kijken. Anders toch maar bestellen via internet.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:57 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Oh diaan in de stad zitten toch twee ( of inmiddels een? ) van enschede zitten toch twee winkels met colelctibles etc.. de wizzard.. die zat altijd daar tegenover die winkel met positie kleding in zo;n soort bochtje.. en tegenover de blauwe maan/platenwinkel schuin er tegenover is er toen ook een bij gekomen , maar er waren toen volgens mij plannen dat de wizzard en dat winkeltje gingen mergen dus zeker weten doe ik het niet meer
Dat hebben wij, waarschijnlijk liggen er ook flink wat bladeren in, maar Peace durft niet zo hoog te gaan op een ladderquote:Op donderdag 11 november 2010 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
Shit Vicky!
Mss is het zoiets simpels als een verstopte goot waardoor het water te hoog komt te staan of dat de wind het water net verkeerd blaast oid, maar daar heb je nu niet veel aan...
Ik ben benieuwd hoe de goot bij Sasha's kamer het houdt, die is ook zeer wind-afhankelijk...
Wij dus ook, alleen stroomt het dan bij ons soms ook naar binnen.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat hebben wij, waarschijnlijk liggen er ook flink wat bladeren in, maar Peace durft niet zo hoog te gaan op een ladderdus het klettert hier achter het huis. Als het binnenkort droog is, toch maar even doen...
Balen Vicky..
volgens mij is die aan de Korte Haaksbergerstraat gesloten of verhuisd. Die van de Hengelosestraat bestaat nog wel maar ziet er niet altijd even open uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik kom daar nooit eigenlijk... ik zal vandeweek eens gaan kijken. Anders toch maar bestellen via internet.
Ik was nog aan het twijfelen of stad of durp. In mijn beleving is het ook wel een durp.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Da's een durp hoor.En hou rekening met de Sintocht als je voor de zaterdag kiest.
Oh dat lijkt me ideaal! Wij kunnen hier tussen 08:30-17:30 terecht op werkdagen. Da's dus echt drie keer niks, ken mensen die vrij moeten nemen om naar de apotheek te kunnenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:58 schreef lady-wrb het volgende:
wij kunnen trouwens onze medicijnen sinds kort ook bij appie laten afleveren, kan je tijdens het boodschappen doen meteen je pillenzooi halen.
Die zijn zeker leuk! Ken je ook The Baseballs? Die zijn ook grappig!quote:Op donderdag 11 november 2010 18:18 schreef amaranta het volgende:
Ik heb laatst een leuke muziekgroep ' ontdekt' . Ze heten the lost fingers. En ze coveren bestaande nummers op een hele vrolijke manier.
Hier bijv Bon Jovi
Ja, die hebben laatst rihana gecovered. Beetje zelfde idee.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef DommeSanta het volgende:
[..]
Die zijn zeker leuk! Ken je ook The Baseballs? Die zijn ook grappig!
(ps: dit is gewoon secretanta, maar ik ben de inloggegevens kwijtkomt vast door de hormonen!)
Ik denk sowieso de boter op kamertemperatuur.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks Yppy! Maarreh... dat boter zacht roeren, hoe dan? Gewoon met een vork blijven roeren tot de boter zacht is?
Morgen komt Oscar's fysiotherapeute wrsch voor het laatst.
Gek wel hoor, ze is hier geweest sinds Oscar 5wk oud was... Ik ga haar echt missen geloof ik!
Is ook gewoon een leuk mens wel.
Morgen nog maar even snel iets van een bloemetje scoren ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |