Ik vind het model mooi. Ook de halslijn.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, kom ik weer even miepen over kleding enzo.
Is dit leuk of niet?
[ afbeelding ]
Ik vind van wel, maar ja, ik zit er ook wel eens naast.![]()
Die is mooi ook!quote:Op woensdag 10 november 2010 07:50 schreef lily het volgende:
[..]
Ik vind het model mooi. Ook de halslijn.
Ik heb ook een jurk met een watervalhals
Dat je dat nog weetquote:Op woensdag 10 november 2010 09:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh lekker TF! Ik wil ook studiedag. En uitslapen. doe maar morgen, als het keihard gaat waaien.![]()
Prettig dan Inne, eerst vreet ie je bijna op, en nou ook al over de rand.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door trui op 10-11-2010 09:28:21 ]in de haak.
Mijn collega zei dan als ze vroegen waar was het ook alweer voor: voor de nierstichtingquote:Op woensdag 10 november 2010 09:37 schreef trui het volgende:
ja. en vele soortgelijke. 'vrouw, ik weet even niet meer waar 't voor is maar heb je nog wat klein geld voor een collecte?'
Hij niet, maar mijn kind wel die ondertussen de hele boel afbreekt als papa kermend op de bank ligtquote:Op woensdag 10 november 2010 09:34 schreef trui het volgende:
tuurlijk!(is 't zo erg dat ie verzorgd moet worden?)
wat was er dan met hem?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Oudste naar school gestuurd ondanks huil- en smeekbeden,
Dat had ik liever gehad, want die ligt niet naast me 's nachtsquote:
Maar hij heeft toch pijn? Wat een achterlijk gedoe zeg.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:08 schreef k_i_m het volgende:
Hij mocht eigenlijk pas na een maand (!!!!) bij de kaakchirurg komen.
oh wat stom dat had ik niet eens gezien. ik las alleen van 't hockey tournooi van tristan en dacht nog 'goh die heeft blijkbaar vrij?'quote:
Tsssss belachelijk, anders vanaaf eerste hulpquote:Op woensdag 10 november 2010 10:08 schreef k_i_m het volgende:
Hij mocht eigenlijk pas na een maand (!!!!) bij de kaakchirurg komen.
Ja, wel logisch, maar ik heb toch weer buikpijn van dat streng doen. Want hij stond huilend op de oprit op z'n fiets, en ik heb 'm een kus gegeven en ben naar binnen gelopen. En toen ik uit het raam keek zag ik hem heel sloom en zielig wegfietsen naar de bushalte. En hij zwaaide expres niet. Rottig.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:25 schreef Rottdog het volgende:
tja spuug dat is dan niet anders, logisch toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |