Ik vroeg wat, het was geen mening.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet ouwehoeren, jij zou d'r ook doen
Don't flatter yourself, die slowchat ligt sinds de opening al op z'n gatquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb de ESF SC doodvermoord met goeie muziek.
De ironie
Lief spelenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Don't flatter yourself, die slowchat ligt sinds de opening al op z'n gat.
Zegquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
Benny topic in V&A
2 SC topics in één dag
Meer rellen met TALdas goed voor de SC hier
Neequote:
eindelijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:57 schreef omearos het volgende:
gaat idd snel, niks niet langzaam meer
Op een baseball bat?quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
Benny topic in V&A
2 SC topics in één dag
Meer rellen met TALdas goed voor de SC hier
Op d'r Yipyip?quote:
Wiepquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
Doe es niet zo hip Pheno, alsof jij Wiep niet gewoon keihard zou doen
volg ik niet. Geen enkele talentenjachtquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het gaat over The Voice of Holland...
Nou ja, ze is niet lelijkquote:
Ik vind het wel leukquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:18 schreef omearos het volgende:
[..]
volg ik niet. Geen enkele talentenjacht
daarvoor is er toch TAL?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het wel leukAlleen Wiep niet. Sorry Benny
Het is te vroeg voor 'het gaat daar over de skaaips'-grapjes héquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het dus niet over TALs_!
waarom niet? Lukt jullie hier vrij aardigquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het dus niet over TALs_!
Heel soms wel, maar nu nie echtquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:28 schreef omearos het volgende:
[..]
waarom niet? Lukt jullie hier vrij aardig
Groetjes terugquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is te vroeg voor 'het gaat daar over de skaaips'-grapjes hé
doe eens niet zo in-crowdquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iemand met een videocamera?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Als jij nou ff met haar gaat batsen Tombo? En je filmt het? Jij blij, zij blij, wij blij
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat het?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iemand het telefoonnummer van Wiep?quote:
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iemand het telefoonnummer van Wiep?
Jawel... ik kwam het toen tegen toen ik dingen over dr zocht voor het topic. Dat is nu van die sites gehaald, maar via cache nog wel te vindenquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel... ik kwam het toen tegen toen ik dingen over dr zocht voor het topic. Dat is nu van die sites gehaald, maar via cache nog wel te vinden
"Hoi, ik wil je in je Yipyip batsen".quote:
Nou, ik zou zeggen ga polsen of ze in is voor een lesbische vrijpartij terwijl jij filmtquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel... ik kwam het toen tegen toen ik dingen over dr zocht voor het topic. Dat is nu van die sites gehaald, maar via cache nog wel te vinden
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Hoi, ik wil je in je Yipyip batsen".
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen ga polsen of ze in is voor een lesbische vrijpartij terwijl jij filmt
Ja, als het zo harig is, hoeft het van mij ook niet meer.quote:
Wat was het koud vandaag he.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als het zo harig is, hoeft het van mij ook niet meer.
Nee, ik hoor er iedereen over klagen, maar hier was het 7 graden.quote:
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik hoor er iedereen over klagen, maar hier was het 7 graden.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:49 schreef omearos het volgende:
[..]
nog steeds
Zit hier met groot glas thee en beker warme anijsmelk
Da's best koud voor binnenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik hoor er iedereen over klagen, maar hier was het 7 graden.
Hier binnen heb ik vloerverwarming. Nooit koudquote:
en straks lekker onder mijn winterdekbedquote:
Ohh dat is echt erg. Hoe moet dat in de winterquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef omearos het volgende:
[..]
en straks lekker onder mijn winterdekbed
Mijn flat is heel slecht te verwarmennu ook 15 graden binnen
Ik heb een onderbuurman die flink stooktquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier binnen heb ik vloerverwarming. Nooit koud
warm aankleden, dekentje op de bank, ramen dicht en verwarming hoogquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohh dat is echt erg. Hoe moet dat in de winter
ik heb als onderbuurman vooral schuren, en die zijn koudquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een onderbuurman die flink stookt
helaas woon je een beetje ver wegquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
Hier 17Prima temperatuurtje om zo de wol onder te duiken. En warm stoken is hier sowieso geen probleem aangezien er echt een idioot grote CV hangt voor de oppervlakte, en dan nog een aardige in de keuken. Had ze vanmiddag beide ff op gemiddeld niveau aan, en het was in 1 a 1,5 uur 3 graden warmer
Jemigquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:54 schreef omearos het volgende:
[..]
warm aankleden, dekentje op de bank, ramen dicht en verwarming hoog
maar ramen dicht stel ik zo lang mogelijk uit, dan wordt het zo bedompt. Zelfs in de winter vaak toch ramen open om te luchten
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:55 schreef omearos het volgende:
[..]
ik heb als onderbuurman vooral schuren, en die zijn koud
Misschien is je auto warmer?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:56 schreef omearos het volgende:
[..]
helaas woon je een beetje ver weg
Ze ging toch laatst aan haar auto knutselen?quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:00 schreef -Miauw- het volgende:
Zin in warme chocolademelk met slagroom
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb laatst het 'Simon's Cat'boekje gewonnen hier op FOK!
coolquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
...en terechtquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
Wanneer heb je 'm gewonnen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, nog niet. De postbode zal 'm wel eerst lezen
Ik kan het zo nakijkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wanneer heb je 'm gewonnen?
Zou best kunnen dat ze het nog niet hebben verstuurd
Maar ik mag niet lekkenquote:
Je mag toch wel zeggen of het al is verstuurd?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ik mag niet lekken
Maar goed, ik kan Miauw een kaartje sturen als het moet, laat ik het zo zeggen
1/11 geloof ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wanneer heb je 'm gewonnen?
Zou best kunnen dat ze het nog niet hebben verstuurd
scaryquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ik mag niet lekken
Maar goed, ik kan Miauw een kaartje sturen als het moet, laat ik het zo zeggen
Zeker. Maar het zal dus onderweg zijn. Of je postbode...quote:
quote:
cosyquote:Op woensdag 10 november 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh Miauw
Ik zit ook net aan de 2e bak Tombo.
Sinds 175 topics?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:37 schreef NanKing het volgende:
Sinds wanneer leeft deze SC? Nou nou nou?
Al 175 topics lang... en sinds 2 dagen is het een beetje gereanimeerdquote:Op woensdag 10 november 2010 10:37 schreef NanKing het volgende:
Sinds wanneer leeft deze SC? Nou nou nou?
Ja, elektrische peddels zijn er niks bijquote:Op woensdag 10 november 2010 10:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Al 175 topics lang... en sinds 2 dagen is het een beetje gereanimeerd
Oh hallo modquote:Op woensdag 10 november 2010 10:42 schreef NanKing het volgende:
O okay. Nou hoi dan maar
. Ik kijk weer eens mee op V&A.
Ik ben anders nog steeds geshockeerdquote:Op woensdag 10 november 2010 10:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, elektrische peddels zijn er niks bij
Altijdquote:Op woensdag 10 november 2010 10:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja ik zou me maar gedragen als ik jou was
Wat wil je kopen?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:42 schreef NanKing het volgende:
O okay. Nou hoi dan maar
Ik vind jullie vergelijkbare types, sowieso heeft/had ze ook het donkerblauwe kleurtje en mod/PR tag, en ook je UI doet me aan haar denkenquote:
Wat een toeval!quote:
Koffie, heerlijke geur maar die smaakquote:Op woensdag 10 november 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh Miauw
Ik zit ook net aan de 2e bak Tombo.
We hebben wel meer gemeenquote:Op woensdag 10 november 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind jullie vergelijkbare types, sowieso heeft/had ze ook het donkerblauwe kleurtje en mod/PR tag, en ook je UI doet me aan haar denken
Ik ookquote:Op woensdag 10 november 2010 10:47 schreef iBenny het volgende:
Nou, hallo Nanking
[..]
Ik ben anders nog steeds geshockeerd
Oeh, lekkerquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
Middag PGR
Er is al nieuwe/tijdelijke V&A mod, ze stelde zich hier net voor
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:42 schreef NanKing het volgende:
O okay. Nou hoi dan maar
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
hij naait je PGR, Nanking is mod op KAA
Zoooo makkelijkquote:Op woensdag 10 november 2010 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
Goedquote:
Ja, als je vraagt hoeveel 899-898 is huilt ie 1 keerquote:
Oh superquote:Op woensdag 10 november 2010 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed
Huilt weinig, eet goed, slaapt veel, echt een ideale baby (ik denk dat ze de verkeerde meegenomen hebben)
Hoe is het met je scriptie afgelopen?
Nietquote:Op woensdag 10 november 2010 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NietZe zegt toch letterrlijk dat ze weer meekijkt hier
Ik ga waarschijnlijk mijn eerste wedstrijd voetballenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:18 schreef -Miauw- het volgende:
Wie gaat er nog interessante dingen doen dit weekend
Haha zit je pas op voetbal ofzo?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk mijn eerste wedstrijd voetballen
Ik hoop dat je een goede keeper bent ;-)quote:Op woensdag 10 november 2010 14:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk mijn eerste wedstrijd voetballen
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, ik vroeg naar interessante dingen he
Ik ben vorige week gedwongenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha zit je pas op voetbal ofzo?
Meine Fresse, ik ga je laten rennen voor de bal!quote:Op woensdag 10 november 2010 14:29 schreef Jufoli het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een goede keeper bent ;-)
Cool. Echt in clubverband?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben vorige week gedwongen!
[..]
Meine Fresse, ik ga je laten rennen voor de bal!
personeelsfeestquote:Op woensdag 10 november 2010 14:18 schreef -Miauw- het volgende:
Wie gaat er nog interessante dingen doen dit weekend
Ohh, wat voor feestje hebben jullie? Mijn collega's waren in een dip omdat de kerstborrel/het feest niet doorgaat dit jaarquote:Op woensdag 10 november 2010 14:36 schreef omearos het volgende:
voetbal
[..]
personeelsfeest
en natuurlijk naar Drizzt![]()
Oh ik zit naar je ondertitel te kijken..Mijn broer en schoonzus wonen in Almelo. Ze hebben twee dochters en volgens mij ook nog wel massa's speelgoed. Ik zal even vragen. Mooi initiatiefquote:Op woensdag 10 november 2010 14:36 schreef omearos het volgende:
voetbal
[..]
personeelsfeest
en natuurlijk naar Drizzt![]()
Deutschlandquote:Op woensdag 10 november 2010 14:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Yup. Bij de club van Jufoli (die ook gedwongen is) en dr zusje. http://www.ssvg-06-haan.de/
Wij altijd een boring borrel met een suffe speech...quote:Op woensdag 10 november 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
Wij hebben altijd een groot nieuwjaarsfeest
Stoerquote:Op woensdag 10 november 2010 14:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Yup. Bij de club van Jufoli (die ook gedwongen is) en dr zusje. http://www.ssvg-06-haan.de/
Volgens mij gaan we bowlenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohh, wat voor feestje hebben jullie? Mijn collega's waren in een dip omdat de kerstborrel/het feest niet doorgaat dit jaarMeestal pakt mijn organisatie groot uit maar door bezuinigingen...
En Spakenburg, krijg meteen weer zin in vis
Tofquote:Op woensdag 10 november 2010 14:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik zit naar je ondertitel te kijken..Mijn broer en schoonzus wonen in Almelo. Ze hebben twee dochters en volgens mij ook nog wel massa's speelgoed. Ik zal even vragen. Mooi initiatief
Dat is in Utrecht of niet? Ok, nee wij hebben zeker geen Ricky R. op onze feestjes. Wij huren De Melkweg af en dan treedt onze 'huisband' opquote:Op woensdag 10 november 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
Bij ons is het altijd wel gaaf, ook meestal wel redelijk grote artiesten, tis altijd in;
http://www.defabrique.nl/
Ricky Rivaro sloot af ofzo (ik kende 'm niet)
En de intro van vorig dit jaar![]()
Ja is een complex van oude fabriekshallenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is un Utrecht of niet? Ok, nee wij hebben zeker geen Ricky R. op onze feestjes. Wij huren De Melkweg af en dan treedt onze 'huisband' opmaar er zijn wel altijd veel leuke dingen te doen.
Jeez, daar kun je entreekaartjes voor verkopenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja is een complex van oude fabriekshallenEn dan in diverse zalen diverse thema's, er was een zaal met Wipneus en Pim, Je had dus de 'main zaal' met wat DJ's en dus die Ricky als afsluiter, en nog een zaal met wat meer rock-achtige muziek. Wel grappig
Wij niets.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wij altijd een boring borrel met een suffe speech...
Nee, je kan proberen een collega van me te versieren, je mag een introducee meenemen. Oh en het is wel altijd een themafeest, of nou ja, meerdere thema's (per zaal een thema).quote:Op woensdag 10 november 2010 14:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jeez, daar kun je entreekaartjes voor verkopen
Wanneer is het? Dan zet ik het in mijn agenda alvastquote:Op woensdag 10 november 2010 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, je kan proberen een collega van me te versieren, je mag een introducee meenemen. Oh en het is wel altijd een themafeest, of nou ja, meerdere thema's (per zaal een thema).
Dus je moet er wel als een mongool bijlopen
Ergens in januari meestal. Keek toevallig net op intranet maar nog niks bekendquote:Op woensdag 10 november 2010 15:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wanneer is het? Dan zet ik het in mijn agenda alvast
En heb je nog leuke vrijgezelle collega's dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ergens in januari meestal. Keek toevallig net op intranet maar nog niks bekend
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 10 november 2010 15:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En heb je nog leuke vrijgezelle collega's dan?
Ik houd al mijn vrijdag of donderdagavonden vrijquote:Op woensdag 10 november 2010 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ergens in januari meestal. Keek toevallig net op intranet maar nog niks bekend
Kssshtquote:Op woensdag 10 november 2010 15:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En heb je nog leuke vrijgezelle collega's dan?
Ik heb er al één gespotquote:Op woensdag 10 november 2010 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld![]()
Kijk al die pakkies; http://www.flickr.com/photos/eventshots/page58
En Wipneus en Pim rechtsonder, té fout... maar het was ook wel weer leuk![]()
Foto's? Namen? Telefoonnummers?quote:
Kan ook nog op zaterdag zijn toch?quote:
ah, getronics, geld zatquote:Op woensdag 10 november 2010 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld![]()
Kijk al die pakkies; http://www.flickr.com/photos/eventshots/page58
En Wipneus en Pim rechtsonder, té fout... maar het was ook wel weer leuk![]()
Bij ons nooit. Echt nooit.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waaromfeestjes horen toch gewoon op een zaterdag
Maar waarom dan niet? Das toch wel het handigst? Als je het donderdagavond doet dan moet iedereen vrijdag weer werken, en als je het vrijdag doet heeft iedereen net gewerkt dus gaan mensen zich (zeker met zo'n themafeest) niet helemaal opdoffen enzoquote:
Welke? waar? (en niet Ll he?quote:
Nou bij ons is het altijd op donderdag, lekker makkelijk na het werk meteen naar de locatie....Wij hebben dan ook geen echte verkleedfeesten en echt opdoffen doe ik ook niet. Om nou de hele dag op hakken en in je partyjurk rond te lopenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet? Das toch wel het handigst? Als je het donderdagavond doet dan moet iedereen vrijdag weer werken, en als je het vrijdag doet heeft iedereen net gewerkt dus gaan mensen zich (zeker met zo'n themafeest) niet helemaal opdoffen enzo
Ach, ik vier nieuwjaar in het vliegtuig. Vuurwerk van boven zien is ook wel weer tof.quote:
Ik sta niet op die foto's daar volgens mijquote:Op woensdag 10 november 2010 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Welke? waar? (en niet Ll he?)
De vijfde foto in de linkerrij. Eerste man op de foto, hoedje en grote bril.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Welke? waar? (en niet Ll he?)
Dat gaat bij ons niet. Productiebedrijf, doordeweeks 24 uur per dag, iedereen in werkkleding die allemaal eerst thuis willen douchen en omkledenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou bij ons is het altijd op donderdag, lekker makkelijk na het werk meteen naar de locatie....Wij hebben dan ook geen echte verkleedfeesten en echt opdoffen doe ik ook niet. Om nou de hele dag op hakken en in je partyjurk rond te lopenGeen idee waarom ze het niet op zaterdag doen, misschien omdat mensen dan niet de moeite willen doen oid...
Ja en daarom is een zaterdag ook veel leukerquote:Op woensdag 10 november 2010 15:33 schreef omearos het volgende:
[..]
Dat gaat bij ons niet. Productiebedrijf, doordeweeks 24 uur per dag, iedereen in werkkleding die allemaal eerst thuis willen douchen en omkleden
Woopie.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:34 schreef Pheno het volgende:
Bij ons gevenz e gewoon geen feest. Saaie pakkencultuur etc.In hun ogen is een stropdas af doen al helemaal wild
No way dat ik op zaterdag collega's op een 'netwerk'feestje ga zien. En dan bedoel ik geen LANpartyquote:Op woensdag 10 november 2010 15:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en daarom is een zaterdag ook veel leuker
Ben je nog niet gesloopt van de hele dag achter je bureau zitten of buiten in de weer zijn.
Mijn volgende baan kan maar beter niet meer bij de gemeente zijn denk ikquote:Op woensdag 10 november 2010 15:35 schreef Pheno het volgende:
Maar he, de events van FOK! halen dat ruimschoots in. Game-uitgevers know how to party
Ik werk ook niet bij de gemeentequote:Op woensdag 10 november 2010 15:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn volgende baan kan maar beter niet meer bij de gemeente zijn denk ik
Dat klinkt dan weer redelijk tegenstrijdigquote:Op woensdag 10 november 2010 15:35 schreef Pheno het volgende:
Maar he, de events van FOK! halen dat ruimschoots in. Game-uitgevers know how to party
Ik was ook nooit zo van de werk-feestjes, maar dit was wel echt erg gaafquote:Op woensdag 10 november 2010 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
No way dat ik op zaterdag collega's op een 'netwerk'feestje ga zien. En dan bedoel ik geen LANparty
Wat is er tegenstrijdig? Lastige keuze: een 'feest' wat in het leven is geroepen om te netwerken bij je managers of een feest met drank, vrouwen en het betere hapjeswerk.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer redelijk tegenstrijdig
[..]
Ik was ook nooit zo van de werk-feestjes, maar dit was wel echt erg gaafen sowieso stellen de meeste bazen het ook wel op prijs als je gewoon je gezicht eens laat zien op borrels en feestjes.
Er zijn ook vrouwelijke game-redactieleden heurquote:Op woensdag 10 november 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jou er aan toegaat, maar gewoon een leuk bedrijfsfeest is nou niet perse de place om te netwerken, even 'hoi en doei' misschien, maar verder versta je elkaar amper als je op bv. dat nieuwjaarsfeest in die DJ-zaal stond.
En 'drank & vrouwen' oh come onDe meeste game-uitgevers houden hun releasepartys in de playboy mansion?
Drink jij geen shotjes uit de navel van alle hitsige vrouwen op die feestjes dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwelijke game-redactieleden heur
Ik drink dan liever uit lekkere mannenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Drink jij geen shotjes uit de navel van alle hitsige vrouwen op die feestjes dan?
whehehehequote:Op woensdag 10 november 2010 15:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik drink dan liever uit lekkere mannen
shotjes uit hun navel dan hequote:
Lekker harigquote:Op woensdag 10 november 2010 15:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
shotjes uit hun navel dan he
Doe mij toch maar een glas hoor Tomboquote:Op woensdag 10 november 2010 15:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik drink dan liever uit lekkere mannen
Nou, bij ons gaat het er zo aan toe. Netwerken is key. Daarom zeg ik ook: onze 'feesten' zijn geen reet aan.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jou er aan toegaat, maar gewoon een leuk bedrijfsfeest is nou niet perse de place om te netwerken, even 'hoi en doei' misschien, maar verder versta je elkaar amper als je op bv. dat nieuwjaarsfeest in die DJ-zaal stond.
En 'drank & vrouwen' oh come onDe meeste game-uitgevers houden hun releasepartys in de playboy mansion?
Heul niet bij alle mannenquote:
Okay, om gewoon te drinken welquote:Op woensdag 10 november 2010 15:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doe mij toch maar een glas hoor Tombo
Ja okay, die staan daar een beetje als versiering bij, maar nu klonk het alsof het de wildste feesten waar iedereen coke snoof van de billen van een stripster, alvorens haar even omstebeurten flink uit te wonen.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, bij ons gaat het er zo aan toe. Netwerken is key. Daarom zeg ik ook: onze 'feesten' zijn geen reet aan.
En op je laatste. Ja, de Duitse Playmate was ook aanwezig in Keulen op gamescom. Zoek maar op Bigpoint en gamescomOf Frogster, een andere uitgever.
Ik heb een naveltrauma. Ik zat bij Monique in de klas en die zei dat ze het altijd zo leuk vond om met haar vinger in de navel van haar vriendje rind te draaien (penisnijd denk ik) en om daarna aan haar vinger te ruiken. 'Dat ruikt altijd zo gek en soms zitten er korreltjes aan mijn vinger'.quote:
Jouw fantasiewereldquote:Op woensdag 10 november 2010 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, die staan daar een beetje als versiering bij, maar nu klonk het alsof het de wildste feesten waar iedereen coke snoof van de billen van een stripster, alvorens haar even omstebeurten flink uit te wonen.
Wutquote:Op woensdag 10 november 2010 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een naveltrauma. Ik zat bij Monique in de klas en die zei dat ze het altijd zo leuk vond om met haar vinger in de navel van haar vriendje rind te draaien (penisnijd denk ik) en om daarna aan haar vinger te ruiken. 'Dat ruikt altijd zo gek en soms zitten er korreltjes aan mijn vinger'.
Ok...
![]()
Dat zijn taferelen IN de Games, das niet echtquote:Op woensdag 10 november 2010 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, die staan daar een beetje als versiering bij, maar nu klonk het alsof het de wildste feesten waar iedereen coke snoof van de billen van een stripster, alvorens haar even omstebeurten flink uit te wonen.
quote:Tis gewoon PR, en een game is voornamelijk een mannenproduct (de meeste dan), dus ja, dat verkoopt nou eenmaal leuker met wat lekkere vrouwtjes ernaast.
Dat meerdere keren quoten. Kalm, ik was ook shocked toen ik het las. Even ademhalen ipv quoten!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
WutDat is best ziek
![]()
![]()
Was Monique niet eigenlijk pot als ze haar vinger liever doopt in raar ruikende gaten?
Of ze heeft een slecht richtingsgevoel.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
Was Monique niet eigenlijk pot als ze haar vinger liever doopt in raar ruikende gaten?
Ja okay, maar das ook wel weer een beetje appels met peren hé. Zo'n gamebedrijf moet iets verkopen en jullie moeten nog een stukje schrijven en een mening vormen over Product X, dus die wil jullie zo'n geweldige avond bezorgen als nodig.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jouw fantasiewereldMaar goed. Feit blijft dat die feesten een stuk leuker zijn dan die netwerk'feesten'. Dus nee, mijn gezicht zullen ze niet snel zien.
Gadverdammequote:Op woensdag 10 november 2010 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een naveltrauma. Ik zat bij Monique in de klas en die zei dat ze het altijd zo leuk vond om met haar vinger in de navel van haar vriendje rind te draaien (penisnijd denk ik) en om daarna aan haar vinger te ruiken. 'Dat ruikt altijd zo gek en soms zitten er korreltjes aan mijn vinger'.
Ok...
![]()
Nietquote:Op woensdag 10 november 2010 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tombo wil twaalfjarigen, die zijn makkelijk en haarloos
Oh god, nee houd op. Ik wil niet weten waar die vinger nog meer in ging...quote:Op woensdag 10 november 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WutDat is best ziek
![]()
![]()
Nu je het zegt...quote:Op woensdag 10 november 2010 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god, nee houd op. Ik wil niet weten waar die vinger nog meer in ging...
hou je niet van vers getrokken thee?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet
En normaal hou ik juist helemaal niet van "makkelijk en haarloos"
Maar wel om er uit te drinken
Aarghhhhhquote:Op woensdag 10 november 2010 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of ze heeft een slecht richtingsgevoel.
Getronics gaf betere feesten. Deze niet. Het verschil is dat alles hier zakelijk is, niet eens een keer om medewerkers een leuke tijd te gunnen. Alles staat in het teken van werk, werk, werk. Of netwerk, netwerk, netwerk.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ja okay, maar das ook wel weer een beetje appels met peren hé. Zo'n gamebedrijf moet iets verkopen en jullie moeten nog een stukje schrijven en een mening vormen over Product X, dus die wil jullie zo'n geweldige avond bezorgen als nodig.
En een bedrijf wil gewoon 'iets leuks' doen voor de medewerkers, maar hebben er niet direct iets te verkopen, dus dat is allemaal wat minder spectaculair en knallend dan zo'n releaseparty
in de plasbuis natuurlijk!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god, nee houd op. Ik wil niet weten waar die vinger nog meer in ging...
Het is zo'n 13 jaar geleden dat ik bij haar in de klas zat en dat si het enige wat ik nog van haar weet. En dat ze uit Leiden kwam.quote:
Pas op met navelroeren tijdens het rijden!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ga maar naar huis, dan heb ik hopelijk nog wat eetlust over als ik thuis ben
Das wel irritant ja. Bij G vinden ze het ook wel leuk als je even gewoon 'hoi' roept tegen je manager daar, gewoon om te laten zien dat je er bent, want ze vinden het toch wel leuk als je zo af en toe eens op een borrel of feestje komt, affiniteit met bedrijf enzo. Maar verder geen verplichte nummertjes gelukkig.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Getronics gaf betere feesten. Deze niet. Het verschil is dat alles hier zakelijk is, niet eens een keer om medewerkers een leuke tijd te gunnen. Alles staat in het teken van werk, werk, werk. Of netwerk, netwerk, netwerk.
Tjuus en eet smakelijkquote:Op woensdag 10 november 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ga maar naar huis, dan heb ik hopelijk nog wat eetlust over als ik thuis ben
he, leiden, gatverquote:Op woensdag 10 november 2010 16:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is zo'n 13 jaar geleden dat ik bij haar in de klas zat en dat si het enige wat ik nog van haar weet. En dat ze uit Leiden kwam.
Diepe indruk gemaakt
Different story here. Ik zal vast op mijn evaluatie te horen krijgen dat ik er niet was. Gaat me geld kosten, vast en zeker o+quote:Op woensdag 10 november 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel irritant ja. Bij G vinden ze het ook wel leuk als je even gewoon 'hoi' roept tegen je manager daar, gewoon om te laten zien dat je er bent, want ze vinden het toch wel leuk als je zo af en toe eens op een borrel of feestje komt, affiniteit met bedrijf enzo. Maar verder geen verplichte nummertjes gelukkig.
Bij ons ook hoor, maar das meer voor hoeveel mensen er komen, niet ter controle voor je manager ofzoquote:Op woensdag 10 november 2010 17:25 schreef omearos het volgende:
Bij ons moet je je aanmelden voor een personeelsfeest
bij ons is het gewoon voor de leuk, zijn zovaak uitjes enzoquote:Op woensdag 10 november 2010 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij ons ook hoor, maar das meer voor hoeveel mensen er komen, niet ter controle voor je manager ofzo
Geen yipyip.quote:
Goedemorgen Phenoquote:Op donderdag 11 november 2010 09:05 schreef Pheno het volgende:
Testserver even downNou ja, dan maar even wachten. Ook bijna weekend, maar vakantie duurt nog even
ga je nog wat doen Ll?
Gelijk heb je... geniet er iig maar lekker vanquote:Op donderdag 11 november 2010 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat hoop ik welEn tis wel verdient (al zeg ik het zelf
) dus wordt ff genieten
Ah, Luxor ken ik wel (1 dagje cultuur gedaan ooit). De rest was ik vooral aan het duiken. Ik weet niet of je dat van plan bent, maar zo ja: goede keuzequote:Op donderdag 11 november 2010 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
Naar Egypte. We hebben een hotel in Luxor en nog binnenlands een vluchtje geboekt naar Cairo
Hoiquote:
1 januari staat nog steeds de planning om 4~5 weken Nieuw Zeeland en een weekje Fiji er aan te plakken. En jobhoppen, mja, op dit moment lastig, met de klachten. Ze zien me aan komenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
En Pheno, hoe staat het er bij jou voor met de reizen en het jobhoppen enzo?
Neuh niet van plan te duiken, gewoon een beetje cultuur snuiven daarquote:Op donderdag 11 november 2010 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, Luxor ken ik wel (1 dagje cultuur gedaan ooit). De rest was ik vooral aan het duiken. Ik weet niet of je dat van plan bent, maar zo ja: goede keuzeAl ken ik zo de duikstekken rondom Luxor nog niet zo goed. Maar ik ga er vanuit dat die net zo supertof zijn als noordelijker.
Klinkt lekker zegquote:1 januari staat nog steeds de planning om 4~5 weken Nieuw Zeeland en een weekje Fiji er aan te plakken. En jobhoppen, mja, op dit moment lastig, met de klachten. Ze zien me aan komen
Maar ik ben wel van plan er deze maand wat aan te gaan doen. Vorige maand erg druk gehad met van alles en nog wat (werk, PR en vakantie). Dus nu hoop ik wat meer rust te hebben om weer wat meer aan Japans en het jobzoeken te doen.
Oeh, die staat ook op mijn verlanglijstjequote:Op donderdag 11 november 2010 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
Naar Egypte. We hebben een hotel in Luxor en nog binnenlands een vluchtje geboekt naar Cairo
quote:Ahhh . . . it's not over yet . . . Rock In Rio in 2011!!
That's right . . . we have a date on the calendar for next year in Rio de Janeiro for the Rock in Rio show on September 24, 2011. Tickets go on sale on November 19, 2010 only at the Rock in Rio official website, RockInRio.com.br.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |