Modjes? Hier?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vooruitziende blik is datHoeven de V&A modjes geen TT-change door te voeren op 31/12
Dubbeldrank, Dizer, admiraal_anaal, Symphonicquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoi Benny![]()
Ik weet niet eens wie de mods hier zijn
Ik heb Dizer hier wel eens gezien jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dubbeldrank, Dizer, admiraal_anaal, Symphonic
nee hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
Dubbeldrank was toch altijd de reservemod?
Maar er was toch zo'n gast die altijd overal bijsprong zeg maar (voor jij dat deedquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor
We hebben hier in V&A nooit een reserve mod gehad
Symphquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor
Misschien wat voor mij?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor
Er zijn er al 3quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Misschien wat voor mij?
Ik kom vaak in v&a.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het wel tof vinden om mod te worden in v&a, dus niet alleen deze sc.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks te doen?![]()
Net een paar dagen vrij geweest, dus zat te doen. De zin ontbreekt alleen enigszinsquote:
O. dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar er was toch zo'n gast die altijd overal bijsprong zeg maar (voor jij dat deed). Dat was hij toch?
we hebben momenteel volle bezetting.quote:
Zou tof zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben momenteel volle bezetting.
Als er ooit een vacature komt laat ik het je weten
Box zou ik graag willen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die smashcan gaat weer lang duren
Zit je nog ergens op te wachten?
Leeg.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
hoort die balk leeg of vol te lopen?
www.ibood.nlquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:02 schreef -Miauw- het volgende:
Wat the hell is een Smaschcan? Ik heb geen zin om Google te vragen hoe of wat
vuilnisbak waarmee je met de deksel het vuil kan aanstampenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:02 schreef -Miauw- het volgende:
Wat the hell is een Smaschcan? Ik heb geen zin om Google te vragen hoe of wat
O..k.....quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vuilnisbak waarmee je met de deksel het vuil kan aanstampen
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:25 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren tot half 4 zitten 'hunten', ben nu moe.
Nog wat gescoort?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:25 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren tot half 4 zitten 'hunten', ben nu moe.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vooralsnog vind ik het ook nog weinig bijzonders
Niets behalve slaaptekortquote:
Die komen alleen voor ¤40,- meestal.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Idd telkens stofzuigers en mediaspelers. Wil nog eigenlijk zoeen ibood box van een 10tje
Ja ik kan me ook niet voorstellen dat je op zoiets gaat 'bezuinigen' en het dan bij zo'n site koopt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:42 schreef omearos het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever een schijfremslot op mijn motor
en em vervolgens dan vergeten, zou wel iets voor mij zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:42 schreef omearos het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever een schijfremslot op mijn motor
nee hoor, wit schermquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:49 schreef pgrferrari het volgende:
SteelSeries Siberia Full-Sized Neckband met Adapter voor Hands Free Bellen
Dat doe je maar 1xquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en em vervolgens dan vergeten, zou wel iets voor mij zijn
nee, voornamelijk voor aan je xbox ofzoquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
Jezus wat een apparaaten das om handsfree te bellen?
Ik wil hem welquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe niemand wil em hebben, wat duurt dat lang
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
het is dan ook Ferm, dus met de playmobil versie ben je beter af denk ik
Het valt zo te zien ook erg in de smaakquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
het is dan ook Ferm, dus met de playmobil versie ben je beter af denk ik
whehehe, ibood euthenasiequote:
En Sandisk niet te vergetenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
Idd, dan zit hij weer in de volgende hunt, of hij komt nog 10x voorbij vanavond. Vorige keer was het zo hatelijk met die iRiver mediaspeler ofzo
Ik heb heul niks gekocht.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou echt hè...stelletje koopzieken hier.
Dat bedoel ik, was net ook met de usb stofzuiger.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
Waar je dan wel nog mooi 6 euro verzendkosten over mag dokken
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
Oh dit is wat voor jullie Miauw & Omearos
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
Oh dit is wat voor jullie Miauw & Omearos
no way dat je je hier nog uit kan lullen jongenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
Preventief bedoel ik hé, niet dat ze het nu al nodig hebben. Maar je moet dit toch smeren als je nog géén rimpels hebt neem ik aan![]()
Ik bedoel gewoon dat je ze nu strak en glad ben en ze dat uiteraard zou willen houden
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
neem even een potje mee voor je vriendin!
Hoi Phenoquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:03 schreef Pheno het volgende:
Ik heb helderziende gaven. Het was een kutdag
had je me niet even kunnen waarschuwen dan vantevoren?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:03 schreef Pheno het volgende:
Self fulfilling prophecy?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:03 schreef Pheno het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:24 schreef Kally het volgende:
Ll nog even een reactie, dat ging wat rotter op mijn werk, nee het is niet onvolwassen dat je wegblijft dat moet je zelf weten, ik vind het alleen zo jammer dat jullie maar over de skype blijven praten terwijl dat al een hele tijd niet aan de orde is, en Pheno weet dat heel goed.
Wat die klik aangaat je zei zelf tegen me ik had best meer met anderen kunnen praten, ja klopt jullie hielden je erg afzijdig, en de rest heeft elkaar wat dat aangaat gevonden, er was wat mij betreft niks aan de hand en nog niet maar als ik dan lees dat er hier commentaar geleverd wordt heb ik zoiets kom dat dan gewoon in TAL zeggen, je bleef weg, ik had de interesse een pm te sturen daar werd over gezeik gepraat niet over skype, het gezeik snapte ik, want ik haat het als nieuwelingen zo behandeld worden als werd gedaan, ik dacht eerlijk gezegd dat je dat bedoelde.
Maar toen er gezegd werd genoeg over skype hebben wij dat gewoon gedaan en was het gewoon weer de SC die het was.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
neem even een potje mee voor je vriendin!
Ik denk niet dat die zo bedoelt wasquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
EensHet was gewoon een optelsommetje van mij waarom ik het daar niet meer zo naar m'n zin had, en dat gebeurt gewoon dat soort dingen, ik vind jullie daar echt niet minder leuk om ofzo
En als mijn opmerkingen dan deden vermoeden dat ik TAL of de TAL'ers maar stom vindt dan was dat echt niet mijn bedoeling
![]()
En verder was die opmerking van C_A gewoon niet erg tactvol imho, het kwam er echt een beetje uit alsof er schijnbaar na de meet al wat mensen waren die wel gemist konden worden 'want daar was toch geen klik mee en die komt ook nooit'. Ik ben een grote jongen en kan veel hebben hoor, maar ik kan me voorstellen dat je met dat soort dingen toch wel mensen kwetst
Ik heb t deze week nog wat druk met tentamens e.d.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die zo bedoelt was
Maar goed genoeg erover, wanneer komen jullie weer ?![]()
Goed zoquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb t deze week nog wat druk met tentamens e.d.
En TAL is ook niet zo traag als deze hier, dus ik denk dat ik na die tijd echt wel weer een keer kom buurten hoor
Waarom is het hier zo stil trouwens?quote:
Ik heb geen idee, het is gewoon ooit een beetje uitgestorven, er gingen er een zooi naar TAL, een aantal naar F&F, en alleen Zwab, Tombo en ik zitten hier nog weleens aangevuld met een paar 'nieuwe'quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom is het hier zo stil trouwens?
Omdat iedereen in een andere SC zit denk ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
scherp +1quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat iedereen in een andere SC zit denk ik
Ga je dat bij alles zeggen.. zowel hier als in TAL SC?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:56 schreef pgrferrari het volgende:
NETGEAR RangeMax 108Mbps Draadloze Router en Draadloze USB Adapter
Ik doe dat hier heel de tijd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ga je dat bij alles zeggen.. zowel hier als in TAL SC?
Scheelt weer een refresh bij iBoodquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ga je dat bij alles zeggen.. zowel hier als in TAL SC?
Doet-ie dat niet automatisch bij jou?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Scheelt weer een refresh bij iBood
Jawelquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doet-ie dat niet automatisch bij jou?
Dan staat hij op het aan/uit knopjequote:
Refreshed Ibood automatisch?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JawelMaar dan hoef ik niet in het tabje te kijken zeg maar
![]()
Ga zo door PGRTrots op je
Je bedoelt naar het andere scherm te kijkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JawelMaar dan hoef ik niet in het tabje te kijken zeg maar
![]()
Ga zo door PGRTrots op je
Tegenwoordig welquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Refreshed Ibood automatisch?
Ik heb z'on automatisch ding lopen
Hij doet het sowieso zelf automatisch. Mensen zoals jij laten die site crashenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Refreshed Ibood automatisch?
Ik heb z'on automatisch ding lopen
Thuis, dus maar 1 scherm hierquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bedoelt naar het andere scherm te kijken
Ik heb er meteen 5 besteld... ook voor m'n goeie vriendenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij doet het sowieso zelf automatisch. Mensen zoals jij laten die site crashen
Mocro-jas bij Goeiemode
[ afbeelding ]
Zet hem al uitquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij doet het sowieso zelf automatisch. Mensen zoals jij laten die site crashen
Mocro-jas bij Goeiemode
[ afbeelding ]
Ook voor mij?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er meteen 5 besteld... ook voor m'n goeie vrienden
Klopt niet, mocro's dragen nektasjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
En nu een bijpassende manpurse
Ohja, van die nekportemonneesquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt niet, mocro's dragen nektasjes
Jaquote:
Ik let er nooit zo heel goed opquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En dan zoeen bruinen met Gucci patroon
Wees blij dat je zoontjes hebt, anders stond er vast binnenkort zo'n type voor de deur, met een petje los OP z'n hoofd ipv OVER z'n hoofd en kek Puch'jequote:
Jij met je auto-refresh crapquote:Deze webpagina is niet beschikbaar.
De webpagina op http://www.ibood.com/nl/nl/index.php is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Meer informatie over deze fout
Hij doet het hier gwn.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
PGR
[..]
Jij met je auto-refresh crap
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wees blij dat je zoontjes hebt, anders stond er vast binnenkort zo'n type voor de deur, met een petje los OP z'n hoofd ipv OVER z'n hoofd en kek Puch'je
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
Dune, dat ken ik meer van;
This one is dedicated to all the ravers in the nation
omdat we hier van langzaam houdenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh, die ga ik misschien testen via Insidersquote:
Insiders?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, die ga ik misschien testen via Insiders
Soort Buzzerquote:
He, schaap.quote:
Ik dacht even die pannenset, voor je uitzet laterquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, Altec Lansing speakers voor mijn pc.
KSC.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zie ik nu in de AT, zit jij nog in een hoogst erotische slowchat, Omearos?
kom je erbij?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zie ik nu in de AT, zit jij nog in een hoogst erotische slowchat, Omearos?
Nee. 2.1 speakerset, die heb ik bij de vorige hunt misgelopen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht even die pannenset, voor je uitzet later![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja jij post daar, dus zo kom ik erbij
coolquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je stond bovenaan in de Active Topics
Nee dankje, ik vind 3 SC's wel genoeg![]()
Nee, dank je, te lang daar gepost.quote:
KoffieSlowchat. Ik ben hierheen gegaan omdat ik daar zo goed als verjaagd wasquote:
Ach, een paar letters er naast.quote:
Waarom ben je daar verjaagd eigenlijk? En hoe is het met Roland?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
KoffieSlowchat. Ik ben hierheen gegaan omdat ik daar zo goed als verjaagd wasDaarna kwam de TAL SC erbij, want daar mochten de ESF SC-gangers ook weer terecht. of zo
Nou ja, als je afgebekt wordt etc dan ben je vrij rap weg. Wel jammer, daarvoor was het altijd wel gezellig. En geen idee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom ben je daar verjaagd eigenlijk? En hoe is het met Roland?
Zonde inderdaad. Ach een SC zonder zo af en toe een relletje moet ik nog vinden. Ondertussen is het overal wel een keer wat geweest, ESF, V&A, F&F meerdere malen zelfs (al zou je dat wss niet denkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, als je afgebekt wordt etc dan ben je vrij rap weg. Wel jammer, daarvoor was het altijd wel gezellig. En geen idee.
Oh, het was geen relletje, het werd persoonlijk. Dan hoeft het van mij niet meer. En wie is Roland?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zonde inderdaad. Ach een SC zonder zo af en toe een relletje moet ik nog vinden. Ondertussen is het overal wel een keer wat geweest, ESF, V&A, F&F meerdere malen zelfs (al zou je dat wss niet denken), TAL.
Dat houdt je ook wel weer scherp
Das nog sneuer dan ja. Zonde, dacht dat daar wel een redelijk gematigd ploegje zat zeg maar?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het was geen relletje, het werd persoonlijk. Dan hoeft het van mij niet meer. En wie is Roland?
moet je eens naar de dieetclub of slank-reeks kijkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zonde inderdaad. Ach een SC zonder zo af en toe een relletje moet ik nog vinden. Ondertussen is het overal wel een keer wat geweest, ESF, V&A, F&F meerdere malen zelfs (al zou je dat wss niet denken), TAL.
Dat houdt je ook wel weer scherp
Ik zeg daar niks meer over, ik riep dat laatst in een andere SCquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:18 schreef omearos het volgende:
[..]
moet je eens naar de dieetclub of slank-reeks kijkenzelfs de afvallers onderling katten naar elkaar. En in de dieetclub kwam er elk topic wel een ONZ-er vertellen dat we allemaal luie vetkwabben zijn die gewoon minder moetsen vreten en meer bewegen
Ik ken alleen echte namen van gamescrew.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das nog sneuer dan ja. Zonde, dacht dat daar wel een redelijk gematigd ploegje zat zeg maar?
Je kent Roland toch nog wel![]()
Ok.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben maar afgehaakt, hij doet hier megapauper met refreshen
Als ze willen boren op de Zuidpool.quote:
Dat is toch ook zo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:18 schreef omearos het volgende:
we allemaal luie vetkwabben zijn die gewoon minder moetsen vreten en meer bewegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Waarom denk je dat slank en dieet gesplitst zijn?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg daar niks meer over, ik riep dat laatst in een andere SCDat de echte dikkerdjes altijd boos werden daar als een slanke den zat te mokken over een onsje erbij, en dat was toen heul niet waar en weet ik wat allemaal
Vreemd, we hebben een gratis versie die het prima doet op PS3.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
FUUUUUUU Black Ops doet het nietff een andere zoeken
Ik moet hem voor PC, en dit was een of andere gare portable versie schijnbaar, die uiteraard weer een dll'tje mistequote:Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd, we hebben een gratis versie die het prima doet op PS3.
Ik wacht zelf wel op de korting. Voor twintig euro wil ik best wat kopen. De rest vraag ik wel bij uitgevers en review ik welquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moet hem voor PC, en dit was een of andere gare portable versie schijnbaar, die uiteraard weer een dll'tje miste
Black Ops.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
FUUUUUUU Black Ops doet het nietff een andere zoeken
Ja.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:31 schreef Loveless85 het volgende:
Opschieten PGR, je aquarium is weer bijna weg
Als jij hier heel iBood kopieert is dat niet zo lastigquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja.
Trouwens een record.
Bijna een topic vol op 1 dag
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als jij hier heel iBood kopieert is dat niet zo lastig
Atari-shirts!quote:
5 soorten, die met die joysticks is leukquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:42 schreef Loveless85 het volgende:
Daar heb ik er 2 vanMaar ze zijn een beetje vormloos
Oh ja, ik moest nog wat shirts vragen.quote:
Aan wie?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, ik moest nog wat shirts vragen.
PR atari, duh.quote:
je kunt ze misschien winnenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kun je er ook een paar voor me roggelen?
Ik ben bezig voor de kersttijd, dus vraag gewoon bij uitgevers of ze wat hebben om weg te gevenquote:
Ok, komt er weer z'on gamekerstprijsvraagmarathon?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben bezig voor de kersttijd, dus vraag gewoon bij uitgevers of ze wat hebben om weg te gevenEn ja, hier op FOK!. Ik ben maar op een site PR
Ik stuur je er zo eentje op als je wil hoor. Heb er hier serieus eentje nog in het plastic en al liggenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
ik moet nog steeds eens een atari-shirt, maar ik sliep net![]()
en een ubuntu-shirt ofzo
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb de ESF SC doodvermoord met goeie muziek.
De ironie
cool!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb de ESF SC doodvermoord met goeie muziek.
De ironie
Goed hoor, en met jou dan?quote:
Toen ze niet zong waarschijnlijk.quote:
Mooiquote:
Jonguh, jeweettogquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wiepwiepwiepwiewiepwiepwiep
[ afbeelding ]
Laat me raden, je buurvrouw heeft je buurman betrapt en gooit nu met het servies.quote:
Dat zijn YipYipsquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wiepwiepwiepwiewiepwiepwiep
[ afbeelding ]
Jij hoeft niet meer te raden iigquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat me raden, je buurvrouw heeft je buurman betrapt en gooit nu met het servies.
With a baseball batquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I'd hit it
Nou ja, ze heeft wel gelijk, heel langzaam gaat het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |