Modjes? Hier?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vooruitziende blik is datHoeven de V&A modjes geen TT-change door te voeren op 31/12
Dubbeldrank, Dizer, admiraal_anaal, Symphonicquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoi Benny![]()
Ik weet niet eens wie de mods hier zijn
Ik heb Dizer hier wel eens gezien jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dubbeldrank, Dizer, admiraal_anaal, Symphonic
nee hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
Dubbeldrank was toch altijd de reservemod?
Maar er was toch zo'n gast die altijd overal bijsprong zeg maar (voor jij dat deedquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor
We hebben hier in V&A nooit een reserve mod gehad
Symphquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor
Misschien wat voor mij?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor
Er zijn er al 3quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Misschien wat voor mij?
Ik kom vaak in v&a.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het wel tof vinden om mod te worden in v&a, dus niet alleen deze sc.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks te doen?![]()
Net een paar dagen vrij geweest, dus zat te doen. De zin ontbreekt alleen enigszinsquote:
O. dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar er was toch zo'n gast die altijd overal bijsprong zeg maar (voor jij dat deed). Dat was hij toch?
we hebben momenteel volle bezetting.quote:
Zou tof zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben momenteel volle bezetting.
Als er ooit een vacature komt laat ik het je weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |