quote:Op woensdag 10 november 2010 20:48 schreef lipje het volgende:
[..]
toch maar inruilen voor een moderner exemplaar?
Je hebt wel eens naast mij gezeten en ik rijd als een wijf.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:57 schreef Paladijn het volgende:
De laatste keer dat ik naast een vrouw op de bijrijdersstoel gezeten heb zal een jaar of 20 terug zijn geweest... ik rij dus liever zelf
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:46 schreef Anne het volgende:
Vinden jullie, heren, het ook zo erg om als bijrijder naast een vrouw te zitten?
Wagenborg is Altijd goedquote:Op woensdag 10 november 2010 19:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghehe, en Wagenborg om te laden ziet mijn neus
"Wij" reden altijd voor lommerts. Nu vredeveld(wij = transportbedrijf godliebquote:Op woensdag 10 november 2010 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Geef mij maar Lommerts!
* Alexxxxx heeft het lommertsboek naast bed liggen
Mooi spulquote:Op woensdag 10 november 2010 22:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
"Wij" reden altijd voor lommerts. Nu vredeveld(wij = transportbedrijf godlieb
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, ik zie dat Gert een piepklein urlletje op zijn foto heeft, hopelijk zien de mods dat deze keer door de vingers, want ik ben er vrij zekr van dat Marco dit best leuk vind om te zien
Ik laat Anne er even naar kijkenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:31 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook 2 flinke gaten in mijn hand, volgens SD.
Jij kunt vrij snel typen met je neusquote:Op woensdag 10 november 2010 23:52 schreef Anne het volgende:
Ik heb eigenlijk gewoon geen handen, dus ook geen vingers. Hihi.
Die is ook heel beweeglijk.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij kunt vrij snel typen met je neus
Wat klopt ? Dat jij het beter weet ?quote:
Oepsjh, geen schade verder ?? kon je niet ergens een sleepstang roggelen? lijkt me wel de moeite als je zo'n afstand moet afleggenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:50 schreef 2cv het volgende:
Vandaag een auto 80km gesleept. Het ding had geen remmen of vering meer. Bij de eerste rotonde ging het al mis en knalde hij achterop mijn BX. Verder ging alles wel goed geloof ik.
Mits ze een beetje fatsoenlijk rijdt, nee.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:46 schreef Anne het volgende:
Vinden jullie, heren, het ook zo erg om als bijrijder naast een vrouw te zitten?
Nog wakker of al wakker?!quote:Op donderdag 11 november 2010 04:22 schreef Sounddragon het volgende:
Goedemorgen alvast allen, hier een fijn ochtendmuziekje met fijne bijgeluidjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |