Hartverzakkingen veroorzaken bij mijn ouders! 6 a 7 meter hoog in bomen klimmen, hoger dan de huizen in ieder gevalquote:Op woensdag 10 november 2010 10:56 schreef picodealion het volgende:
Mijn broertje van 13 heeft volgens mij nog nooit in een boom geklommen of een fikkie gestookt.
dit dus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:56 schreef Ciske- het volgende:
Spoorzoekertje!![]()
Hutten bouwen![]()
Slagbal, voetbal, paaltjesvoetbal![]()
Knikkeren, flippo'en, touwtje springen, elastieken![]()
In de zomer supersoaker- en waterballonnen gevechten.
Pijltjes schieten met zo'n blaaspijp![]()
We verveelden ons nooit...
Maar waarschijnlijk al wel alle buurmeisjes anaal verwend! Dat dan weer wel he!quote:Op woensdag 10 november 2010 10:56 schreef picodealion het volgende:
Mijn broertje van 13 heeft volgens mij nog nooit in een boom geklommen of een fikkie gestookt.
Inderdaad. Ik speelde altijd op mijn (s)nes voor schooltijd en als het heel hard regende. Voor de rest was ik buiten, ongeacht het weer.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:06 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
dit dus.
En toen begon het toch ook al wel met de snes, en de nin64, en de ps1.
Combi
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik speelde altijd op mijn (s)nes voor schooltijd en als het heel hard regende. Voor de rest was ik buiten, ongeacht het weer.
Dit en hutten bouwen, vuurtje stoken, blikspuit, landverovertje, `de bal is voor`, stoepranden, rolschaatsen etc. Ik was echt bijna nooit binnenquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:56 schreef Ciske- het volgende:
Spoorzoekertje!![]()
Hutten bouwen![]()
Knikkeren, touwtje springen, elastieken![]()
Pijltjes schieten met zo'n blaaspijp![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik speelde altijd op mijn (s)nes voor schooltijd en als het heel hard regende. Voor de rest was ik buiten, ongeacht het weer.
Dit en dan met eieren zoeken waren dat vooral kievit eieren.quote:Op zondag 14 november 2010 21:34 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Voetballen, oorlogje spelen, blikspuit, stoepranden, bomen klimmen, slootje springen (vaak erin), eieren zoeken (toen mocht het nog), belletje lellen, ruitjetik.. Teveel om op te noemen. En weer of geen weer, na school gingen de oude kleren aan en naar buiten..
ja dat doen ze tegenwoordig nog welquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
jongens pakken de meisjes
Testosteron komt steeds eerder aanwakkeren!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:08 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ja dat doen ze tegenwoordig nog wel
Ja dan had je een bal, en dan moest je 'm overgooien. Als je 'm naar iemand gooide moest je z'n naam noemen. Ving je de bal niet dan was je de sigaar. Iedereen moest dan een parcour rennen en jij moest met de bal mensen afgooien. Bij bomen was je veilig. Werd je afgegooid dan werd je van baby->peuter -> kleuter->kind->tiener->puber etc. Tot je dood was, en dan was je af.quote:
bomen klimmen - checkquote:
De commodore 64 was de bom toen!quote:Op zondag 14 november 2010 22:48 schreef junkiexp het volgende:
Buitenspelen was echt heel tof.
Maar zou het echt zo zijn dat de kinderen van de basisschool minder buiten spelen ?
Toen ik op de basisschool zat hadden we alleen commodore 64.
Toen ik naar de middelbare school ging zat ik wel wat meer binnen.
En als ik buiten was dan was het lekker in het park hangen en blowen.
Aha, vandaar...quote:Op woensdag 17 november 2010 12:13 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Me ouders konden iig minimaal 1 keer in de maand naar de eerste hulp met me zowat...
Precies. Ik heb er geen last van, maar ik zie nog genoeg kinderen buiten spelen. Voetballen in het park, skateboarden op straat... Die kinderen hebben ook nog ouders die hen achter de pc / console vandaan kunnen schoppen.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een bullshit, hier heb ik altijd last van buitenspelende kinderen, ook met dit weer. waarschijnlijk zei de vorige generatie ditzelfde ook over ons
1x per jaar naar Piratenfestijn in Gelredome is de bombquote:Op woensdag 17 november 2010 13:38 schreef boskameel het volgende:
Voetballen, heel veel, eigenlijk dagelijks wel een paar uur, en zaterdag de hele dag. Mis ik wel, die vrienden van toen zijn nu paupers geworden die naar piratenfeesten gaan.
Iedereen haalde dat soort rottigheid toch wel uit vroeger?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
fathank dat komt me allemaal sterk bekend voor..
Van de week nog mee in me handen gestaan, mijn nichtje had een blanco gekregen die ze mocht beschilderen.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
OehDie heb ik ook gehad. Volgens mij bestaan ze nu nog.
Zo hee, stoere kerel ben jij.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:35 schreef fathank het volgende:
Auto's met waterballonnen bekogelen vanaf viaducten.
Stoer jongentje.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:39 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Ja dan had je een bal, en dan moest je 'm overgooien. Als je 'm naar iemand gooide moest je z'n naam noemen. Ving je de bal niet dan was je de sigaar. Iedereen moest dan een parcour rennen en jij moest met de bal mensen afgooien. Bij bomen was je veilig. Werd je afgegooid dan werd je van baby->peuter -> kleuter->kind->tiener->puber etc. Tot je dood was, en dan was je af.
Ik weet het niet precies meer, maar zo ging dat ongeveer. Ja ik weet 't, een nutteloos spel
Hier heb ik nog steeds een mooi litteken van op mijn kin zittenquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:59 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Hartverzakkingen veroorzaken bij mijn ouders! 6 a 7 meter hoog in bomen klimmen, hoger dan de huizen in ieder geval. Voetballen, hutten bouwen, met je crossfiets over zelf gemaakt schanse springen, gewoon buiten spelen tot het etenstijd was. Heerlijk
Dat heb ik ook wel gedaan, nu je het zegt. Van dorpje naar dorpje.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:41 schreef RadioSlut het volgende:
Vooral fietsen, gewoon, zomaar ergens naartoe. Zo ver mogelijk
haha ja, ook nog gedaan en zo nog wel meer van die rage dingen die je dan meteen ging doen na school, urenlang jo-jo'en, loloballen. . .quote:Op woensdag 17 november 2010 16:44 schreef Lastpost het volgende:
pijltjes schieten met een PVC buis en dat soort onzin.
Inderdaad.quote:Op zondag 21 november 2010 18:41 schreef TimMer1981 het volgende:
Vroegâh jongen...
Toen ging je nog bij gebrek aan een mobieltje stuk voor stuk bij je maten langs, aanbellen, waarna hun moeder opendeed (die zorgden toen nog voor hun kinderen in plaats van ze in de goot te smijten in ruil voor een carrière) en je vroeg "Komt Sjakie (whatever) buiten spelen?".
rijkeluisjochiequote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef WcPot het volgende:
Mammoet skelter met deze bak[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:7rrZ6iRhLE8-fM:http://www.strijkkralenwi(...)3.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
En dan in de herfst op je woensdag middag na schooltijd allemaal kastanjes zoeken tot dat de hele bak vol was. Mega zwaar was dat toen. En vervolgens er helemaal niks mee doen tot dat ze wit verschimmeld waren. En mijn vader mocht natuurlijk die stinkende bak leeg halen
Yep.quote:Op zondag 21 november 2010 19:47 schreef Barcaconia het volgende:
Hier kijk ik uit mijn slaapkamerraam uit op een doodlopend bosweggetje. Al 2 dagen zie ik elke dag 3 kinderen een boomhut bouwen van afvalhout in een van de bomen hier. Prachtige nostalgie en mooi om het proces te zien als ik terugdenk aan toen ik dat nog deed. Overigens ben ik op 7 jarige leeftijd ooit uit diezelfde boom gevallen toen ik daar ook een hut in had. Het is zo'n ideale boom met 3 stammen die op een kleine meter hoogte splitsenOh die mooie tijd
quote:Op zondag 21 november 2010 20:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Yep.
Nu moet je 80% van je leven werken en maak je van bijna al je vrije tijd je zorgen om allemaal zaken die nog moeten gedaan worden,
Wij gingen ook altijd fietsen, met 4 kinderen. Woonden vlak bij de grens, dus dan fietsten we naar Duitsland, en dan waren we supertrots.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gedaan, nu je het zegt. Van dorpje naar dorpje.
Dat deden wij ook! En later als tiener met de fiets en brommer naar DL om bv de nieuwste CD van Marusha te kopen en curry mit pommes te eten. Ik had vrienden direct aan de grens en dan speelden we oorlogje met de Duitse kinderen direct op de grens. wat klinkt dat fout zeg!quote:Op maandag 22 november 2010 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij gingen ook altijd fietsen, met 4 kinderen. Woonden vlak bij de grens, dus dan fietsten we naar Duitsland, en dan waren we supertrots.
Vraag me nu af of we onze ouders ooit vertelden dat we gewoon de grens overgingen.
Hehe, mooie herinneringen.quote:Op maandag 22 november 2010 11:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bij gebrek aan glijbaan met matras van de trap af glijden. Dat soort dingen.
Vanaf het balkon riep moeders rond 6pm: "Etennnnnnnnnnnnnnnnnnn!!"quote:Op donderdag 25 november 2010 11:45 schreef Strychnos het volgende:
Kan mij nog die zwoele zomeravonden voor de geest halen en dat je na het eten dan veel langer mocht buiten spelen van je ouders... *Zucht*
Ja dat herinner ik me opeens!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:49 schreef fruitellafantastic het volgende:
Pijltjestocht!
Met opdrachten
Met vergrootglas hier, en kijken wat beter fikte, de bedrukte delen van de krant, of de letters, en gaten branden in de gezichten van mensen of de foto's.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh en fikkiestoken. Liefst zo heet mogelijk, zodat je er dingen in kon smelten waarvan je niet wist dat het smelten kon
Juist!!quote:Op zondag 21 november 2010 18:41 schreef TimMer1981 het volgende:
Vroegâh jongen...
Toen ging je nog bij gebrek aan een mobieltje stuk voor stuk bij je maten langs, aanbellen, waarna hun moeder opendeed (die zorgden toen nog voor hun kinderen in plaats van ze in de goot te smijten in ruil voor een carrière) en je vroeg "Komt Sjakie (whatever) buiten spelen?".
Volgens mij hadden wij dat vroeger met gymles op de basisschool gedaan in de zomer, of buiten schooltijd, kan me het wel herinneren.quote:Op maandag 6 december 2010 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Flessenvoetbal anyone, flessen gevuld met water en elkaars flessen omtrappen en zorgen dat je zoveel mogelijk water overhoudt
Leuke dingen leken veel langer te duren, bijvoorbeeld sinterklaasintocht op tv leek heel lang te duren terwijl het in werkelijkheid maar 1.5 uur duurt.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef boempa het volgende:
Het leven leek ook in een veel rustiger tempo te verlopen, om de één of andere reden had je veel meer tijd voor leuke dingen lijkt het.
En ik was ook tevreden met een goedkope speelgoedauto, dat was wat.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Leuke dingen leken veel langer te duren, bijvoorbeeld sinterklaasintocht op tv leek heel lang te duren terwijl het in werkelijkheid maar 1.5 uur duurt.
Als ik het goed heb een hooghoud spel(?) Scoren vanuit de lucht, Iedere speler starten met 10 punten en verlies van punten na een score van een anderquote:
Jep dat was hemquote:Op donderdag 9 december 2010 01:43 schreef KNAK het volgende:
[..]
Als ik het goed heb een hooghoud spel(?) Scoren vanuit de lucht, Iedere speler starten met 10 punten en verlies van punten na een score van een ander
Kopbal: -2
Dropshot: -1
Omhaal: -nogwat
Hakkie: -nogwat
etc etc
Bal naast of achter door een persoon = keepen
Geweldig spel,vreselijk vaak gedaan!
Wij noemden dat verstoppertje spelen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:12 schreef Take_A_Picture het volgende:
En ook blikkie-trap was altijd geweldig!
Uit Den Haag e.o,? Precies zoals wij dat deden.... geweldige tijdquote:Op donderdag 9 december 2010 01:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar niemand wou altijd beginnen met keepen bij ons, dus gingen we bieden vanaf 20 en dan steeds lager totdat niemand lager bood en dan mocht diegene op goal voor bv. 16 punten.
In Sneek deden we t ook zo.quote:Op donderdag 9 december 2010 02:34 schreef KNAK het volgende:
[..]
Uit Den Haag e.o,? Precies zoals wij dat deden.... geweldige tijd
Nee, precies de andere kant van het land, Twentequote:Op donderdag 9 december 2010 02:34 schreef KNAK het volgende:
[..]
Uit Den Haag e.o,? Precies zoals wij dat deden.... geweldige tijd
denk eerder dat je een nerd bent gewordenquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:01 schreef KNAK het volgende:
Moest ineens denken aan mijn eerste......................regenjas.... heerlijk 'spelen' met een stuk plasticc waar ik in paste....
Nadat ik deze mocht ontvangen ik alsmaar wachten op de regen, toen deze kwam ik naar buiten om daar in alle blijheid rond te fietsen (op de stoep want de weg vond ik eng). Kijken naar alle regendruppels die dus op mn regenjas bleven hangen in plaats van mij nat te maken terwijl ik constant de " Muahahahah " kreet uitkraamde vanwege mijn overwinning....
Dat ik niet een serialkiller geworden ben is me een raadsel
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef blup het volgende:
politie 'nd boefje, op de fiets, knetterhard rond fietsen.
Als buitenspelen. Ik deed dat binnen, als ik het al deed. Ja kan me wel iets herinneren van vroeger dat ik bij iemand doktertje speelde. Liep ik naderhand over straat met nepverband om mijn armen (zal goed gewoon wc-papier zijn geweest, dat weet ik niet meer)quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 11:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als buitenspelen. Ik deed dat binnen, als ik het al deed. Ja kan me wel iets herinneren van vroeger dat ik bij iemand doktertje speelde. Liep ik naderhand over straat met nepverband om mijn armen (zal goed gewoon wc-papier zijn geweest, dat weet ik niet meer)
Hier precies hetzelfde.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:13 schreef rubbereend het volgende:
Verstoppertje, voetballen, gewoon modderen, hutten bouwen etc. etc. Ik was gewoon bijna altijd buiten
Ik moet huilen van geluk als ik dit lees.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:43 schreef KNAK het volgende:
[..]
Als ik het goed heb een hooghoud spel(?) Scoren vanuit de lucht, Iedere speler starten met 10 punten en verlies van punten na een score van een ander
etc etc
Doen we in de zomer nog steeds en we zijn er echt goed in met onze vaste vriendengroep.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:43 schreef KNAK het volgende:
[..]
etc etc
Dan ben je of nog echt heel jong of een meisje...althans bij ons in de buurt was dat vroeger zo.quote:
Tuurlijkquote:
Geniale tijden inderdaad. Wij hadden de luxe van een trapveldje met een houten goal. We gebruikten soms ook een glazen fietsenstalling.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik moet huilen van geluk als ik dit lees.Wat een tijden. Wij gebruikten de garages onder een flat als doel.
²
Geen van beiden, ben een hitsige man van 30.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:50 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Dan ben je of nog echt heel jong of een meisje...althans bij ons in de buurt was dat vroeger zo.
Heb het zelf ook wel gedaan maar was het denk snel zat.
In zuidwest Den Haag noemde we het tienen. Dat heb ik toch tot mijn 16e, misschien wel 17e nog redelijk vaak gedaan. Alleen ging het vanaf 16 jaar er iets anders aan toe; eerst een damp roken en dan spelen :pquote:Op donderdag 16 december 2010 23:49 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Doen we in de zomer nog steeds en we zijn er echt goed in met onze vaste vriendengroep.
Vraag me af of jullie het allemaal tienen noemde of zijn er andere variaties??
Direct zodra moeders het niet meer 'te koud om met water te spelen' vondquote:Op maandag 6 december 2010 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Flessenvoetbal anyone, flessen gevuld met water en elkaars flessen omtrappen en zorgen dat je zoveel mogelijk water overhoudt
Sorry, verkeerd geformuleerd...het moet natuurlijk in verleden tijd en ik bedoelde dat het bij mij in de buurt zo was, weet natuurlijk niet hoe dat bij andere ging.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geen van beiden, ben een hitsige man van 30.²
Ik ging vroeger met hout uit de bouw schansen maken in de straat, maar dat werd na een tijdje saai. Een straat verder werd nog gebouwd en het gat waar het keukenraam zou komen zag ik als een jonge Evil Knievel als een mooi gat om doorheen te springen...je raadt het al, heb nog steeds het litteken op me voorhoofd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:50 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Direct zodra moeders het niet meer 'te koud om met water te spelen' vond
Slippen met de bmx was ook altijd een leukehoewel de schaafwonden minder waren
Ik weet dat stoepranden overal gedaan wordt. Staat op wikiquote:Op vrijdag 17 december 2010 02:38 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
. En hoe zal dat in het buitenland zijn, doen ze in belgie ook aan flessenvoetbal en tienen??
Dus ik ben niet de enige die dat heeft gecheckt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weet dat stoepranden overal gedaan wordt. Staat op wiki
bordje tik , balletje trapquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:56 schreef Ciske- het volgende:
Spoorzoekertje!![]()
Hutten bouwen![]()
Knikkeren, flippo'en, touwtje springen, elastieken![]()
Pijltjes en bessen schieten met zo'n blaaspijp![]()
die rozenbottels waren de ultieme munitie voor die gele pvc buisjes. ze pasten precies, zijn vrij hard en hebben destijds dus de nodige boze gezichten (en autoschade) opgeleverdquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:03 schreef boempa het volgende:
Pijtjes schieten door van die smalle plastic buizen, en rozenbottels.
de variatie waarbij je verder niet de lul bent wanneer je als eerste op 0 punten kwam, heette hier idd 'tienen'.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:49 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Doen we in de zomer nog steeds en we zijn er echt goed in met onze vaste vriendengroep.
Vraag me af of jullie het allemaal tienen noemde of zijn er andere variaties??
Oh jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:56 schreef Inbox4me het volgende:
ouwehoeren met van die plakbandrolletjes met afgeknipte ballon (sommige munitie kon hard aankomen).
Deed ik ook. Mar dan vooral met witte bessen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:16 schreef Gripper het volgende:
En pijltjesblazen natuurlijk. De tot stroken geknipte oude tv gidsen onder je riem frommelen (en elke keer als we gingen rennen om een boze buurman te ontvluchten viel al die munitie tussen je riem uit. )
Dit, ik ben nu 17 , en ik vond het echt heel jammer toen ik 7 of 8 was ofzo dat het hele buitenspelen eigenlijk ophield vanwege de popularisatie van de computer.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:45 schreef ebke het volgende:
Wij deden altijd politie en boefje door heel het dorp![]()
Toch ben ik pas 18, dus het tijdperk van gamen heb ik ook meegemaakt.
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh jaEerst maiskolven jatten uit een weiland, alle korrels eruit peuteren, en vooral niet te lang laten drogen. Als ze nog nat waren maakten ze lekkere smerige vlekken op pasgewassen ramen
Er was ergens in de buurt 1 tuin waar een nogal dikke vrouw zomers vaak in bikini lag te zonnen. Mn mooiste score ooit was dat ik tussen de schutting door een maiskorrel vol op dr been geschoten heb.
En dan in je broek pissend van het lachen wegrennen.
En pijltjesblazen natuurlijk. De tot stroken geknipte oude tv gidsen onder je riem frommelen (en elke keer als we gingen rennen om een boze buurman te ontvluchten viel al die munitie tussen je riem uit. )
Ik wist nog wel dat ik dit vroegah ook veel gedaan heb, maar ik moest toch echt even opzoeken wat het ook alweer wasquote:
Wist ook niet meer goed wat het was. Kon me nog herinneren dat ik dat een van de leukere spelletjes vond waar een bal bij kwam (ik had het niet zo op balspelletjes). Heb het dus ook even nagezocht en toen herkende ik het wel weer meteen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik wist nog wel dat ik dit vroegah ook veel gedaan heb, maar ik moest toch echt even opzoeken wat het ook alweer was
En dan flink ademhalen vóór je ging schieten en dan per ongeluk die bes half inhalerenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deed ik ook. Mar dan vooral met witte bessen.
En die besjes smaken niet lekker!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:49 schreef Inbox4me het volgende:
[..]
En dan flink ademhalen vóór je ging schieten en dan per ongeluk die bes half inhaleren
quote:
Roze Jamin-ijsje 25 centquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef alphalpha het volgende:
Vroeger... toen je nog een softijsje kon kopen voor 35 centen.
Maar wat deden we toen:
Voetballen (partijtje, paaltjesvoetbal, overschieten of als er geen andere kinderen waren tegen een hek aan schieten)
Fietscrossen
Kastie
Verstoppertje
Stoepranden
Vergeet ik nog het "in de sloot spelen" te noemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef alphalpha het volgende:
Vroeger... toen je nog een softijsje kon kopen voor 35 centen.
Maar wat deden we toen:
Voetballen (partijtje, paaltjesvoetbal, overschieten of als er geen andere kinderen waren tegen een hek aan schieten)
Fietscrossen
Kastie
Verstoppertje
Stoepranden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |