Dat dusquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:05 schreef FreezePop het volgende:
Het stelen van vlees van een andere man, ook al is hij te laat, zou bestraft moeten worden met lijfstraffen. Dat doe je gewoon niet man, dat doe je gewoon niet.
dat is wat de oermens in me ook zegtquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:05 schreef FreezePop het volgende:
Het stelen van vlees van een andere man, ook al is hij te laat, zou bestraft moeten worden met lijfstraffen. Dat doe je gewoon niet man, dat doe je gewoon niet.
Ja wist niet goed waar ik het moest plaatsen. KLB en GC lokt te veel niet serieuze reacties uitquote:
Ja maar hij moet gewoon op tijd komen en voor hetzelfde geld was hij niet gekomen, had hij al gegeten en kon het eten weer weggegooid wordenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:05 schreef FreezePop het volgende:
Yup er is een vast tijdstipquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:09 schreef Diepvriez het volgende:
Als jullie een vaste tijd hebben afgesproken dat er gegeten wordt moet hij gewoon op tijd zijn.
Nou me moeder verdient hier de kost, me vader trekt alleen WW die luilak. Ze was het wel met me eens omdat het gewoon te vaak is gebeurd dat er eten weggegooid moest worden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:12 schreef Naamah het volgende:
Lijkt me dat degene die het eten betaalt en kookt hier als enige iets over te zeggen heeft..
Dit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:20 schreef Flashwin het volgende:
Laat je moeder gewoon extra vlees maken man. Jezus...wat een gezeik om niets.
Extra kosten, als hij niet komt, extra afval.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:20 schreef Flashwin het volgende:
Laat je moeder gewoon extra vlees maken man. Jezus...wat een gezeik om niets.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:03 schreef Maanvis het volgende:
Volgende topique in WGR: Broer doet de WC-bril niet omlaag nadat ie geplast heeft.
We hebben hem al veel te vaak gebeld, blijven niet aan de gang hé en trouwens het is zijn taak om te bellen niet de onze.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:18 schreef Basp1 het volgende:
En je had niet even je broer kunnen bellen om te vragen of die nog kwam eten voordat je zijn vlees gestolen hebt?
Dit dus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Extra kosten, als hij niet komt, extra afval.
Ja doei, dat gaat dus niet hè
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:20 schreef tho_Omas het volgende:
Bespreek het vanavond, als jullie samen in bad zitten.
Ben je nou serieus?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Extra kosten, als hij niet komt, extra afval.
Ja doei, dat gaat dus niet hè
Precies. Opknagen die biefstukken.quote:
Klinkt redelijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef trovey het volgende:
In mijn ouderlijk huis ging het als volgt: je bent op tijd thuis voor het avondeten en als dat niet zo is dan geef je dat door. Bij geen enkele reactie kun je bij thuiskomst een paar boterhammen eten en dan kun je morgen weer een poging doen om een warme maaltijd te verkrijgen, het is hier namelijk geen hotel.
quote:
PUB?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:13 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ja wist niet goed waar ik het moest plaatsen. KLB en GC lokt te veel niet serieuze reacties uiten R&P leek me weer iets te dramatisch
Maar het is natuurlijk te bizar voor woorden dat een van de pubers in dat huis de regels gaat bepalen, en deze aanpast naar zijn/haar eigen goeddunken.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:16 schreef missychicken het volgende:
oja.. als ik niet bel en te laat kom is het gewoon op en kan ik een boterham eten..tja.. tis maar net wat voor een afsrpaken je maakt thuis
MIJN moeder, MIJN vader. AAAAAAAAARGH!!! MIJN ogen, wat doe je?!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:16 schreef Dale. het volgende:
[..]
Nou me moeder verdient hier de kost, me vader trekt alleen WW die luilak. Ze was het wel met me eens omdat het gewoon te vaak is gebeurd dat er eten weggegooid moest worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |