abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88526021
Ok dit is de situatie. Ik wil ten behoeve van zelfreflectie even wat jullie ervan vinden.

Wij (ik, me broer en ouders) eten altijd samen. Nu gaat me broer vaak nog weg om 5 uur. Nu is het regelmatig gebeurd
- Dat hij te laat thuis kwam en iedereen al klaar was met eten.
- Dat hij thuis kwam en dan zei dat hij al had gegeten.
- Of dat hij om half zes belt met de mededeling dat hij niet thuis komt eten.

Nu is het dus zo dat iedere keer (behalve in het laatste geval) dan weer lekker vlees en eten wordt vernageld door hem terwijl ik (vader of moeder) maar hoofdzakelijk door mijzelf gegeten zou kunnen worden, wanneer daar behoefte aan zou zijn.

Vandaag was hij dus weer te laat en heb ik onder protest van me vader (hij vind me asociaal :'), ik heb meer iets van wat zijn jullie mild voor hem -- waar is de hond-in-de-pot spreekwoord gebleven) zijn vlees opgegeten. Omdat ik dus vind dat hij op tijd thuis moet zijn of dat hij dan tenminste even moet bellen dat hij wat later komt. Nou ik dus het lekker stukje vlees opgegeten :Y) en me vader boos :(. Me moeder heeft meer iets van "dat lossen ze samen maar op" maar vind wel dat ik gelijk heb.

Nou kwam me broer dus nadat we aan het afruimen waren thuis en vroeg hij waar is me eten. Nou er was dus alleen nog maar Boerenkool voor hem :P en toen was hij pissig. Vervolgens gaat me vader nog eens piep fijn uitleggen dat hij het er totaal niet mee eens was en dat ik asociaal ben. Nu is me broer dus pissig op mij, boeit me niet zo, maar wat me wel boeit is dat hij vind dat me vader (en hijzelf dus) gelijk heeft en dat ik niet zijn eten moest opeten. Nou me tegenargumenten lijken me wel duidelijk.

Dus nu mijn vraag wat is jullie mening. Ben ik asociaal of zijn me vader + broer gewoon dom :+?

-klb-klacht-
ps. Ook klote is is dat me vader altijd de discussie uit de weg gaat en als ik dan wat wil zeggen dat hij gewoon niet luister en maar wat gaat lopen blèren.
pi_88526103
Het stelen van vlees van een andere man, ook al is hij te laat, zou bestraft moeten worden met lijfstraffen. Dat doe je gewoon niet man, dat doe je gewoon niet. :{w
pi_88526132
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. :)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 november 2010 @ 19:06:50 #4
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_88526146
Wat doet dit in WGR? :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_88526198
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Recht.
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:09:00 #6
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_88526241
Als jullie een vaste tijd hebben afgesproken dat er gegeten wordt moet hij gewoon op tijd zijn.
zo goed..?
  Redactie Frontpage dinsdag 9 november 2010 @ 19:09:50 #7
38148 crew  Innisdemon
pi_88526296
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:05 schreef FreezePop het volgende:
Het stelen van vlees van een andere man, ook al is hij te laat, zou bestraft moeten worden met lijfstraffen. Dat doe je gewoon niet man, dat doe je gewoon niet. :{w
Dat dus

en 'me' is geen bezittelijk voornaamwoord, vlegel.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_88526333
quote:
dat is wat de oermens in me ook zegt :Y

maar terug in 2010:
je broeg is gewoon een eikel dat ie steeds eten wegsmijt.
gewoon elke dag z'n vreten naar binnen werken,dan trekt ie wel bij :Y ^O^
niet meer
pi_88526340
Wat een janktopic, ts is 14 en geeft af op zijn broer die gewoon werkt voor de kost?
pi_88526415
Lijkt me dat degene die het eten betaalt en kookt hier als enige iets over te zeggen heeft..
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_88526483
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja wist niet goed waar ik het moest plaatsen. KLB en GC lokt te veel niet serieuze reacties uit :P en R&P leek me weer iets te dramatisch :')
pi_88526585
quote:
Ja maar hij moet gewoon op tijd komen en voor hetzelfde geld was hij niet gekomen, had hij al gegeten en kon het eten weer weggegooid worden :{

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:09 schreef Diepvriez het volgende:
Als jullie een vaste tijd hebben afgesproken dat er gegeten wordt moet hij gewoon op tijd zijn.
Yup er is een vast tijdstip :s)
pi_88526685
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:12 schreef Naamah het volgende:
Lijkt me dat degene die het eten betaalt en kookt hier als enige iets over te zeggen heeft..
Nou me moeder verdient hier de kost, me vader trekt alleen WW die luilak. Ze was het wel met me eens omdat het gewoon te vaak is gebeurd dat er eten weggegooid moest worden.
pi_88526699
TS werkt niet?
pi_88526780
Terecht, als hij mij dat flikte maakte ik gewoon geen eten meer voor hem klaar, doet ie zelf maar
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_88528374
Je broer is een aso.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:03:46 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_88529130
Volgende topique in WGR: Broer doet de WC-bril niet omlaag nadat ie geplast heeft.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_88529702
En je had niet even je broer kunnen bellen om te vragen of die nog kwam eten voordat je zijn vlees gestolen hebt?
pi_88529723
Wat een topic :') die broer moet gewoon bellen hoe laat ie thuiskomt. Of jullie eten een halfuurtje later?
There are only 151 Pokémon.
pi_88529804
Bespreek het vanavond, als jullie samen in bad zitten.
pi_88529809
Laat je moeder gewoon extra vlees maken man. Jezus...wat een gezeik om niets.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_88531064
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:20 schreef Flashwin het volgende:
Dit.
pi_88531299
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 20:20 schreef Flashwin het volgende:
Extra kosten, als hij niet komt, extra afval.

Ja doei, dat gaat dus niet hè
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_88531366
Oftewel jullie zeggen gewoon: Jij hebt geen zin meer met ons samen te eten dus maken we geen eten meer voor je klaar. Als je nog honger hebt kook je zelf maar wat.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_88531746
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:03 schreef Maanvis het volgende:
Volgende topique in WGR: Broer doet de WC-bril niet omlaag nadat ie geplast heeft.
:')_!
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:18 schreef Basp1 het volgende:
En je had niet even je broer kunnen bellen om te vragen of die nog kwam eten voordat je zijn vlees gestolen hebt?
We hebben hem al veel te vaak gebeld, blijven niet aan de gang hé en trouwens het is zijn taak om te bellen niet de onze.
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]

Dit dus.
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:20 schreef tho_Omas het volgende:
Bespreek het vanavond, als jullie samen in bad zitten.
:')
pi_88532029
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:51 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ben je nou serieus?

if so: :')!
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_88533157
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:06 schreef erikkll het volgende:
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. :)
Precies. Opknagen die biefstukken.

Dan zorgt ie de volgende keren wel dat ie optijd aan tafel is.
pi_88533877
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 21:07 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Ben je nou serieus?

if so: :')!
Ja.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_88534150
In mijn ouderlijk huis ging het als volgt: je bent op tijd thuis voor het avondeten en als dat niet zo is dan geef je dat door. Bij geen enkele reactie kun je bij thuiskomst een paar boterhammen eten en dan kun je morgen weer een poging doen om een warme maaltijd te verkrijgen, het is hier namelijk geen hotel. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:55:04 #30
3185 Adelante
To let it go now
pi_88534306
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef trovey het volgende:
In mijn ouderlijk huis ging het als volgt: je bent op tijd thuis voor het avondeten en als dat niet zo is dan geef je dat door. Bij geen enkele reactie kun je bij thuiskomst een paar boterhammen eten en dan kun je morgen weer een poging doen om een warme maaltijd te verkrijgen, het is hier namelijk geen hotel. :P
Klinkt redelijk :Y
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_88534564
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:55 schreef Adelante het volgende:

[..]

Klinkt redelijk :Y
:Y , en na een paar keer niet laten weten dat je later kwam liet je het wel om of niet op tijd te komen of niet door te bellen dat je later kwam....altijd boterhammen gaat ook vervelen. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:25:32 #32
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_88535892
Idd gewoon iedere dag doen, is hij voortaan wel optijd of laat hij iets weten.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_88538396
Koop 10 rookworsten en eet het vlees voortaan op als je er zin in hebt. Is hij te laat dan mag hij zo'n ding in de magnetron duwen. Klaar. En anders duurt een lapje vlees braden hooguit 10 minuutjes. Als hij dat niet zelf kan heeft hij pech.
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:11:14 #34
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_88538545
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 19:13 schreef Dale. het volgende:

[..]

Ja wist niet goed waar ik het moest plaatsen. KLB en GC lokt te veel niet serieuze reacties uit :P en R&P leek me weer iets te dramatisch :')
PUB?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_88544002
hebben jullie een magnetron ? Zo ja, zet dan voortaan een bord met al zijn eten daarin en laat het hem zelf opwarmen dan sla je 2 vliegen in 1 klap. 1e vlieg.. dat je niet in de verleiding komt om zijn rechtmatige deel van zijn vlees op te eten en de 2e vlieg is dat hij dan zelf zijn eten op moet warmen dan leert hij dat het niet zo netjes is om zonder bericht te laat te komen voor het eten..
pi_88544013
oja.. als ik niet bel en te laat kom is het gewoon op en kan ik een boterham eten..tja.. tis maar net wat voor een afsrpaken je maakt thuis
pi_88544100
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 08:16 schreef missychicken het volgende:
oja.. als ik niet bel en te laat kom is het gewoon op en kan ik een boterham eten..tja.. tis maar net wat voor een afsrpaken je maakt thuis
Maar het is natuurlijk te bizar voor woorden dat een van de pubers in dat huis de regels gaat bepalen, en deze aanpast naar zijn/haar eigen goeddunken.
pi_88544134
Als je het er niet mee eens bent neem je lekker een eigen huis. Het is het huis en de regels van je ouders. Je kan het er over hebben met je ouders maar zo te horen zijn ze het niet met je eens. Dan heb jij je aan te passen.
  woensdag 10 november 2010 @ 08:33:09 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88544192
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:16 schreef Dale. het volgende:

[..]

Nou me moeder verdient hier de kost, me vader trekt alleen WW die luilak. Ze was het wel met me eens omdat het gewoon te vaak is gebeurd dat er eten weggegooid moest worden.
MIJN moeder, MIJN vader. AAAAAAAAARGH!!! MIJN ogen, wat doe je?! :( :'( :(.

Verder ben ik het met je eens!
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')