Als zij op 1 kan staan... moet ik ook maar es een NL-talig liedje van mezelf opsturen...quote:Op woensdag 17 november 2010 18:57 schreef Enchanter het volgende:
NR 1
Ik weet niet waarom deze zeekoe op nr 1 staat , zo geweldig is dit nummer nou ook weer niet
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:55 schreef MeissieMeissie het volgende:
Zelfs het fragmentje met die duif hebben ze rood weten te krijgen..
@#$%^&* !!!
![]()
![]()
Nee, Hilbrand Nawijn heeft echt geen ene, maar dan ook geen ene connectie met alle HELDEN die hiervoor vernoemd worden! Wat een diskwalificatie is dit voor Zanger Petro, Boanita, het ijsselduo en desalniettemin de spinnen in het web van de Nederlandstalige entertainment, John en Willeke.quote:
Mensen die dit topic niet voelen en tof komen doenquote:
Nog 3 kwartier wachten en dan kan ik weer stemmen.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mensen die dit topic niet voelen en tof komen doen
Ik ben alweer begonnen met stemmen op Petro
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mensen die dit topic niet voelen en tof komen doen
Ik ben alweer begonnen met stemmen op Petro
ach man, je zeurt!quote:
Wel als hier wordt afgesproken op welk nummer er gestemd moet worden.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:04 schreef eleusis het volgende:
Meer Zanger Petro, het moet ooit toch lukken?
Tief aus Meinem Herzen.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wel als hier wordt afgesproken op welk nummer er gestemd moet worden.
Ik heb al mijn afspraken afgezegd.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:47 schreef MeissieMeissie het volgende:
Vanavond ná 19.00 uur ga ik naar Petro en Greetje toe om ze even een klein beetje wegwijs te maken op 't forum... Stay tuned !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Speciaal voor Petro nog een keer op hem gestemd.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:47 schreef MeissieMeissie het volgende:
Vanavond ná 19.00 uur ga ik naar Petro en Greetje toe om ze even een klein beetje wegwijs te maken op 't forum... Stay tuned !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal wakker blijven.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Speciaal voor Petro nog een keer op hem gestemd.
Ik ben er vanavond niet , kan iemand even TV Oranje in de gaten houden om te kijken welk nummer Petro staat ?
Melodie-suggesties ?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:29 schreef sjakie007 het volgende:
Het nummer Sabrina heeft alleen haar periode niet mee. Het is te hopen dat Petro nog een ware kerstklassieker uit de mouw schudt. Maar we moeten petro blijven pushen!
Ik had Petro verwittigd dat we een lobby houden om hem op de 1e plaats te krijgen. Hij is er erg blij mee. Dit alleen al moet voldoende steun geven om de actie voort te zetten.quote:ZANGERPETRO
ZANGERPETRO (8 minuten geleden)
Verwijderen | Gebruiker blokkeren | Spam Gemarkeerd als spam
Hey kerel heeeeeel erg top dat jullie me steunen
Ik ben jullie echt dankbaar
Sjakie, dan moet je wel de juiste Zanger Petro aanschrijven...quote:Op donderdag 18 november 2010 19:32 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Ik had Petro verwittigd dat we een lobby houden om hem op de 1e plaats te krijgen. Hij is er erg blij mee. Dit alleen al moet voldoende steun geven om de actie voort te zetten.
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:52 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Sjakie, dan moet je wel de juiste Zanger Petro aanschrijven...
GOEDENAVOND ALLEMAAL ! HIER BEN IK DAN EVEN !
(Ik krijg even een snelcursus FOK!-forum van MeissieMeissie...)
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Doen we graag. Hardwerkende artiesten die nog echt muziek voor het volk maken en nog echt kunnen genieten van de muziek die ze maken krijgen tegenwoordig veel te weinig aandacht. Altijd als ik weer zo'n commerciële artiest op de televisie zie moet mijn hart een beetje huilen. "Daar had eigenlijk een echte hardwerkende volkse artiest moeten staan" denk ik dan. Gelukkig is er nu zoiets als internet, een prachtig medium om de liefde voor muziek met elkaar te kunnen delen.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef ZangerPetro het volgende:
Langs deze weg wil ik iedereen op dit forum van hárte danken voor jullie steun !
Niet alleen door middel van dit forum, maar ook via Youtube en via het stemmen bij TV Oranje !
Ik heb er geen woorden voor !
Wát een kanjers !
Ik heb de FOK!-Petro fans voor altijd in m'n hart gesloten.
Jongens, tóppie ! Zo ontzettend bedankt allemaal !
Een muzikale groet van jullie grote vriend,
Zanger Petro
[..]
![]()
Ik ben weer thuis !quote:Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef ZangerPetro het volgende:
Langs deze weg wil ik iedereen op dit forum van hárte danken voor jullie steun !
Niet alleen door middel van dit forum, maar ook via Youtube en via het stemmen bij TV Oranje !
Wát een kanjers !
Zanger Petro
Ja ja het lukt me al aardigquote:Op donderdag 18 november 2010 20:41 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis !
Nu zélf blijven oefenen hier he ?!
Succes !
It's alivequote:Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef ZangerPetro het volgende:
Wát een kanjers !
Zanger Petro
Nee al deze goedkope troep is lekker, waarom zwemmen die mensen dan niet in bakken met geld en hebben ze moderne clips...quote:
In dit topic zitten de mensen die dat kunnen: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #79quote:Op donderdag 18 november 2010 21:02 schreef MeissieMeissie het volgende:
Hey... Wie van jullie is er goed in 'icons' maken ?
Velen van jullie hebben zo'n leuk bewegende icon... (gifje ?)
Lijkt me ook leuk voor Zanger Petro... Misschien dat je verschillende mini-fragmentjes er in kwijt kan of zo.... Al sla je me lek hoor, ik heb er de ballen verstand niet van...
Maar als iemand een leuke icon naar mij kan opsturen, zorg ik dat ie bij Petro terecht komt...
PM me even...
Dat is het punt juist. De artiesten uit dit topic zijn (nog) niet gegijzeld door het grote geld, maar maken nog muziek voor de echte liefhebbers, en niet uit commercieel oogpunt.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:36 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Nee al deze goedkope troep is lekker, waarom zwemmen die mensen dan niet in bakken met geld en hebben ze moderne clips...
Dus als je clip kut is , is je liedje ook kutquote:Op donderdag 18 november 2010 22:36 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Nee al deze goedkope troep is lekker, waarom zwemmen die mensen dan niet in bakken met geld en hebben ze moderne clips...
De Jellinek is een instelling voor verslavingszorg in Amsterdam en de Gooi- en Vechtstreek en is één van de grootste instellingen voor verslavingszorg in Nederland.quote:
Ariequote:Op vrijdag 19 november 2010 00:19 schreef Gronkel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet Nanko er tegenwoordig oud uit.
Arie Pater
Klopt , maar zij zijn ook klein begonnen , met een beetje mazzel staat op deeltje 3 , Petro , Anita & Ed , zanger William , etc etcquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:45 schreef kikoooooo het volgende:
Veel te professioneel allemaal. Commerciele ratten. Bah. Staan veel te ver van het normale volk af.
Helaas dat kan ik niet weet wel dat hij uit Almelo komt en dat hij Mark heetquote:Op donderdag 18 november 2010 21:55 schreef kikoooooo het volgende:
OhPetro
Kunt u ons in contact brengen met de hakkende jongen uit 'we gaan weer feesten'?
Groetjes,
Fred en Sylvia.
Wie weet We Gaan Er Voorquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Klopt , maar zij zijn ook klein begonnen , met een beetje mazzel staat op deeltje 3 , Petro , Anita & Ed , zanger William , etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |