Nee, Hilbrand Nawijn heeft echt geen ene, maar dan ook geen ene connectie met alle HELDEN die hiervoor vernoemd worden! Wat een diskwalificatie is dit voor Zanger Petro, Boanita, het ijsselduo en desalniettemin de spinnen in het web van de Nederlandstalige entertainment, John en Willeke.quote:
Mensen die dit topic niet voelen en tof komen doenquote:
Nog 3 kwartier wachten en dan kan ik weer stemmen.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mensen die dit topic niet voelen en tof komen doen
Ik ben alweer begonnen met stemmen op Petro
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mensen die dit topic niet voelen en tof komen doen
Ik ben alweer begonnen met stemmen op Petro
ach man, je zeurt!quote:
Wel als hier wordt afgesproken op welk nummer er gestemd moet worden.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:04 schreef eleusis het volgende:
Meer Zanger Petro, het moet ooit toch lukken?
Tief aus Meinem Herzen.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wel als hier wordt afgesproken op welk nummer er gestemd moet worden.
Ik heb al mijn afspraken afgezegd.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:47 schreef MeissieMeissie het volgende:
Vanavond nį 19.00 uur ga ik naar Petro en Greetje toe om ze even een klein beetje wegwijs te maken op 't forum... Stay tuned !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Speciaal voor Petro nog een keer op hem gestemd.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:47 schreef MeissieMeissie het volgende:
Vanavond nį 19.00 uur ga ik naar Petro en Greetje toe om ze even een klein beetje wegwijs te maken op 't forum... Stay tuned !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |