Ja ja het lukt me al aardigquote:Op donderdag 18 november 2010 20:41 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis !
Nu zélf blijven oefenen hier he ?!
Succes !
It's alivequote:Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef ZangerPetro het volgende:
Langs deze weg wil ik iedereen op dit forum van hárte danken voor jullie steun !
Niet alleen door middel van dit forum, maar ook via Youtube en via het stemmen bij TV Oranje !
Ik heb er geen woorden voor !
Wát een kanjers !
Ik heb de FOK!-Petro fans voor altijd in m'n hart gesloten.
Jongens, tóppie ! Zo ontzettend bedankt allemaal !
Een muzikale groet van jullie grote vriend,
Zanger Petro
Nee al deze goedkope troep is lekker, waarom zwemmen die mensen dan niet in bakken met geld en hebben ze moderne clips...quote:
In dit topic zitten de mensen die dat kunnen: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #79quote:Op donderdag 18 november 2010 21:02 schreef MeissieMeissie het volgende:
Hey... Wie van jullie is er goed in 'icons' maken ?
Velen van jullie hebben zo'n leuk bewegende icon... (gifje ?)
Lijkt me ook leuk voor Zanger Petro... Misschien dat je verschillende mini-fragmentjes er in kwijt kan of zo.... Al sla je me lek hoor, ik heb er de ballen verstand niet van...
Maar als iemand een leuke icon naar mij kan opsturen, zorg ik dat ie bij Petro terecht komt...
PM me even...
Dat is het punt juist. De artiesten uit dit topic zijn (nog) niet gegijzeld door het grote geld, maar maken nog muziek voor de echte liefhebbers, en niet uit commercieel oogpunt.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:36 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Nee al deze goedkope troep is lekker, waarom zwemmen die mensen dan niet in bakken met geld en hebben ze moderne clips...
Dus als je clip kut is , is je liedje ook kutquote:Op donderdag 18 november 2010 22:36 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Nee al deze goedkope troep is lekker, waarom zwemmen die mensen dan niet in bakken met geld en hebben ze moderne clips...
De Jellinek is een instelling voor verslavingszorg in Amsterdam en de Gooi- en Vechtstreek en is één van de grootste instellingen voor verslavingszorg in Nederland.quote:
Ariequote:Op vrijdag 19 november 2010 00:19 schreef Gronkel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet Nanko er tegenwoordig oud uit.
Arie Pater
Klopt , maar zij zijn ook klein begonnen , met een beetje mazzel staat op deeltje 3 , Petro , Anita & Ed , zanger William , etc etcquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:45 schreef kikoooooo het volgende:
Veel te professioneel allemaal. Commerciele ratten. Bah. Staan veel te ver van het normale volk af.
Helaas dat kan ik niet weet wel dat hij uit Almelo komt en dat hij Mark heetquote:Op donderdag 18 november 2010 21:55 schreef kikoooooo het volgende:
OhPetro
Kunt u ons in contact brengen met de hakkende jongen uit 'we gaan weer feesten'?
Groetjes,
Fred en Sylvia.
Wie weet We Gaan Er Voorquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Klopt , maar zij zijn ook klein begonnen , met een beetje mazzel staat op deeltje 3 , Petro , Anita & Ed , zanger William , etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |