Ik ook niet.. Hoewel ik best een herfstbokje wil nu.. Maar dat ga ik maar ff niet doenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:09 schreef Sok. het volgende:
[..]
Net al even op. Doe k niet zo veel doordeweeks.

Dat kan wel zo zijn. Maar alleen vrouwen kunnen dat zo zeggenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat nou weerWat moet ik dan zeggen, ik hoef er gewoon verder niet over in discussie dus dan is het toch klaar zo
 .
.

Herfstbokquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Hoewel ik best een herfstbokje wil nu.. Maar dat ga ik maar ff niet doen
Xander: And was there a lesson in all of this? What have we learned about beer?
Buffy: Foamy!
Xander: Good. Just so that's clear.

Oké.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:10 schreef Sok. het volgende:
[..]
Oh wacht, ik weet t al.
Jij voelde je natuurlijk aangevallen door mijn opmerking, omdat je zelf ook gehandicapt bent, en nu denkt dat ik jou geen mens vind.
Sorry wd, het was maar een fopje, natuurlijk zijn gehandicapten, en dus jij ook, gewoon mensen

Zo gebruik ik 'm ook wel trouwensquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:09 schreef reetveter het volgende:
- Nee, maar ik bedoelde het echt niet zo. Je begrijpt het gewoon verkeerd
Oké
DE KILHEID

quote:

Ik vind t heerlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:12 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nee echt, k vind t echt niet lekker.

Ik snap niet dat je haar niet zou doen. Zelfs sok zou er doen ondanks die discussies.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tja, wat dat betreft is er weinig veranderd idd.

Knap hoe jij weet jezelf altijd weer kenbaar te maken.quote:

Alleen jammer dat t daar beneden zo zuur is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je haar niet zou doen. Zelfs sok zou er doen ondanks die discussies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Omdat ze te jong is, duh.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je haar niet zou doen. Zelfs sok zou er doen ondanks die discussies.

Nee, ik wed dat in den beginnen van den mens al oké werd gebruikt. Zodat de man daarna boos naar buiten ging omdat die de discussie toch niet kon winnen.quote:

Ah hou op, je weet dat als je doorgaat je uiteindelijk altijd de sjaak bent.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nah, t is eigenlijk vrij triest.
Beetje een teken dat je een discussie niet kan winnen.

Wat verraadt je je eigen geslacht nou dan, wolf in schaapskleren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik wed dat in den beginnen van den mens al oké werd gebruikt. Zodat de man daarna boos naar buiten ging omdat die de discussie toch niet kon winnen.

okequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ah hou op, je weet dat als je doorgaat je uiteindelijk altijd de sjaak bent.

quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef Sok. het volgende:
[..]

Krijg een vriendin en we spreken elkaar weer. Women are evil!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:16 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wat verraadt je je eigen geslacht nou dan, wolf in schaapskleren.

Denken dat ik ooit een vriendin krijgquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Krijg een vriendin en we spreken elkaar weer. Women are evil!

Huh wat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:16 schreef Lamon. het volgende:
Toch wel tof dat ook met de chat mee post.

quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:16 schreef Sok. het volgende:
[..]

Nee hoor, soms zijn mannen gewoon te dom om iets te begrijpen. Dan ga ik mijn energie niet steken in het verder overtuigen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef Sok. het volgende:
[..]

Mannen willen het oplossen en dan krijgen ze een oké.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee hoor, soms zijn mannen gewoon te dom om iets te begrijpen. Dan ga ik mijn energie niet steken in het verder overtuigen.

Nee, de mannen zijn niet te dom. De vrouwen zijn te koppig om het van een ander punt te bekijken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee hoor, soms zijn mannen gewoon te dom om iets te begrijpen. Dan ga ik mijn energie niet steken in het verder overtuigen.

Dat ook.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:18 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nee, de mannen zijn niet te dom. De vrouwen zijn te koppig om het van een ander punt te bekijken.

Het is toch ook zo:quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:16 schreef Sok. het volgende:
[..]
 Kun je beter gewoon weglopen.
 Kun je beter gewoon weglopen. 

Ik ken ook mannen die na een discussie op dan zeggen "is goed" en dan vervolgens dezelfde discussie hervatten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mannen willen het oplossen en dan krijgen ze een oké.

Ik spreek ff voor mezelf hier, maarquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:18 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nee, de mannen zijn niet te dom. De vrouwen zijn te koppig om het van een ander punt te bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww

Haha, mannen en oplossenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mannen willen het oplossen en dan krijgen ze een oké.

jij moet je 1e ex nog krijgen hoorquote:

ojaquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
jij moet je 1e ex nog krijgen hoor

Ik moest hardop lachen om mezelfquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:21 schreef Sok. het volgende:
[..]
Versier haar door kwijl in haar haren te smeren.

Menquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ken ook mannen die na een discussie op dan zeggen "is goed" en dan vervolgens dezelfde discussie hervatten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |