Krijg een vriendin en we spreken elkaar weer. Women are evil!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:16 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wat verraadt je je eigen geslacht nou dan, wolf in schaapskleren.
Denken dat ik ooit een vriendin krijgquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Krijg een vriendin en we spreken elkaar weer. Women are evil!
Huh wat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:16 schreef Lamon. het volgende:
Toch wel tof dat ook met de chat mee post.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:16 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nee hoor, soms zijn mannen gewoon te dom om iets te begrijpen. Dan ga ik mijn energie niet steken in het verder overtuigen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nah, t is eigenlijk vrij triest.
Beetje een teken dat je een discussie niet kan winnen.
Mannen willen het oplossen en dan krijgen ze een oké.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee hoor, soms zijn mannen gewoon te dom om iets te begrijpen. Dan ga ik mijn energie niet steken in het verder overtuigen.
Nee, de mannen zijn niet te dom. De vrouwen zijn te koppig om het van een ander punt te bekijken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee hoor, soms zijn mannen gewoon te dom om iets te begrijpen. Dan ga ik mijn energie niet steken in het verder overtuigen.
Dat ook.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:18 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nee, de mannen zijn niet te dom. De vrouwen zijn te koppig om het van een ander punt te bekijken.
Het is toch ook zo:quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:16 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik ken ook mannen die na een discussie op dan zeggen "is goed" en dan vervolgens dezelfde discussie hervatten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mannen willen het oplossen en dan krijgen ze een oké.
Ik spreek ff voor mezelf hier, maarquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:18 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nee, de mannen zijn niet te dom. De vrouwen zijn te koppig om het van een ander punt te bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Haha, mannen en oplossenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mannen willen het oplossen en dan krijgen ze een oké.
jij moet je 1e ex nog krijgen hoorquote:
ojaquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
jij moet je 1e ex nog krijgen hoor
Ik moest hardop lachen om mezelfquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:21 schreef Sok. het volgende:
[..]
Versier haar door kwijl in haar haren te smeren.
Menquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ken ook mannen die na een discussie op dan zeggen "is goed" en dan vervolgens dezelfde discussie hervatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |