Ja het zijn idd 2 prima dingen, alleen bij elkaar niet echt passend. Maar ach misschien bestaat ie wel echt. Een brute vent met een engelachtig hoofd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een lief engelachtig hoofdEn ik val normaal niet op blond.
Het lijf schrikt me dan echter weer af. Dat past imho niet bij het hoofd
Als er nu een brute donkerharige stoppelkop op zou zitten zou het meer kloppen
Wat een bobbel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht Vlarp nog kijken.
Ik denk dat hij nog een ouderwetse Nokia heeft.quote:
Je zegt het zelf, werkvloer.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga dit topic maar gewoon mijden op de werkvloer
Ja! Pluspunten!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je zegt het zelf, werkvloer.
[ afbeelding ]
Wat Mondrianerig fleurig.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja da's nu te laat
even wat mooie foto's van gisteren
De hoofdrol: [ afbeelding ]Totaaltje met wat spelers: [ afbeelding ]
Ik ga dus NIET trouwen: [ afbeelding ]
Met zo'n lijf staat bijna alles lijkt wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En een leuk broekje, trouwens.
Ja, dat is de marketingtruuc. Je denkt "mooi lijf, dus mooi broekje." En vervolgens koop je zo'n broekje, ongeacht of het jezelf ook mooi staat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met zo'n lijf staat bijna alles lijkt wel.
Gay-clash ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik heb een auto-ongeluk gehad... en iets zegt me dat die twee franse jongens echt geen familie van elkaar waren
best leuke gozers.
Daar trap ik bij mezelf niet in. Ik weet heel goed dat ik geen mooi lijf heb.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, dat is de marketingtruuc. Je denkt "mooi lijf, dus mooi broekje." En vervolgens koop je zo'n broekje, ongeacht of het jezelf ook mooi staat.
was het mooi?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:56 schreef Ang3l het volgende:
Tataaaaaaaaaaaaa tadada ta ta ta
tadada taaaaaaaa tata
tadadadada tadada tadada tadadaaaaaaaaaaaaaa da!
(Aida)
Hoe reageerde het publiek?quote:Op woensdag 10 november 2010 00:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
Werk in uitvoering, echt best tevreden over de "eerste try out" er valt genoeg te doen maar vanaf nu kan het alleen nog maar groeien, vanavond was de eerste klasgenoot er voor beoordeling
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zorgt er meer voor dat ik liever thuis blijf.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En om ervoor te zorgen dat jullie gewoon weer gaan werken vandaag:
[ afbeelding ]
Ik heb vrij vandaagquote:Op woensdag 10 november 2010 09:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
er was niet veel publiek nog, donderdag is pas de eerste echte try out, maar de meeste mensen komen gewoon bij de voorstelling.quote:
heb altijd een aversie gehad tegen een studentencore, dat associale gebras en die machtsverhoudingen, maar nu ik het broederlijke zie vind ik dat toch wel iets.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Die Manuel mag er zeker zijn ja
Of ik de serie nou zo goed vind weet ik nog niet.. ben er nog niet uit
Kritieken waren niet heel denderend geloof ik. Werd benoemd als "costa met ballen".quote:Op woensdag 10 november 2010 12:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
Gaat Feuten zien, ook te kijken op de site van BNN, mooi sfeerbeeld van een studentencore en ook nog een boeiend/spannend verhaal.
Oh ja en ook mooie jongens![]()
Ja, dat zorgt er wel voor dat ik weer ga werken, want dit topic checken onder werktijd wordt steeds problematischerquote:Op woensdag 10 november 2010 09:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
Wel niet het meest representatieve nummer van zequote:Op woensdag 10 november 2010 10:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb vrij vandaag
Stone Sour was
Is dat die gast die ook in die NL film zit? Dinges, over die sterke verhalen.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef TheVulture het volgende:
kijk een afleverinkje en dan hoor ik je graag nog eens, en het feit dat Helmert Woudenberg meespeelt is voor mij ook een enorme plusquote:Op woensdag 10 november 2010 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kritieken waren niet heel denderend geloof ik. Werd benoemd als "costa met ballen".
En dan niet "the guts" en de pit, maar de corpsballen.
quote:
Rooie kruisjes zijn niet zo schokkend op 't schermquote:
Ik vind corpsen en corpsmensen vervelend.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk een afleverinkje en dan hoor ik je graag nog eens, en het feit dat Helmert Woudenberg meespeelt is voor mij ook een enorme plus
ja dat beeld had ik vooraf ook, maar het heeft ook iets broederlijks/kameraadschappelijks, ik heb mijn militaire dienstplicht ook altijd als een gemis ervaren.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind corpsen en corpsmensen vervelend.
En ik heb al te weinig tijd op dit moment.
Dus ik zet hem ff in de ijskast.
Nee het is over het algemeen wel wat harder jaquote:Op woensdag 10 november 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel niet het meest representatieve nummer van zeTenminste, dat merkte ik op Pinkpop destijds. Tis de zanger van Slipknot wat VELE malen harder is.... en de rest van de Stone SOur nummers, op deze en nog een enkele uitzondering na, waren ook wel een stuk harder
Altijd hetzelfde met die wijven.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Rooie kruisjes zijn niet zo schokkend op 't scherm
Ik kreeg uitstel, had iets met opleiding te maken of zo.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Zijn er hier overigens ook jongens die wel dienstplicht hebben doorlopen? en was je toen al uit de kast? en hoe was dat?
Ligt eraan in welk corps je zit he..quote:Op woensdag 10 november 2010 12:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hoe zou dat gaan met homoseksuelen binnen zo'n core?
Het homosexuele corps.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk corps je zit he..
Ik denk ook niet meer dat je dan kunt zitten.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar moet je niet als homoseksueel tussen gaan zitten.
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik denk ook niet meer dat je dan kunt zitten.
Je zet er een punt achter?quote:
Je wilt zijn zak hebben?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Lieve sinterklaas....
[ afbeelding ]
Je vroeg een gitaar en een goochelspel.quote:
Mooi lichtspel, leuke druppels.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Lieve sinterklaas....
[ afbeelding ]
Ja BGother bedoelde ik ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee het is over het algemeen wel wat harder ja
Maar Bother en Through Glass blijven mijn favorieten
Die clip van Bother is een juweeltje:
Misschien vond ik daarom Oh Oh Cherso wel leuk... ze mochten elkaar (tot op zekere hoogte). Deze mensen beginnen al meteen met elkaar haten.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:14 schreef mike_hunt het volgende:
Canada heeft ook zijn eigen Jershey Shore. Het heet, Lake Shore.![]()
hot bitches. Ze hebben het lichaam én the face. En er zit een homo in.![]()
maar ze bringen wel de drama. dat miste ik bij Oh Oh...quote:Op woensdag 10 november 2010 15:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien vond ik daarom Oh Oh Cherso wel leuk... ze mochten elkaar (tot op zekere hoogte). Deze mensen beginnen al meteen met elkaar haten.
Ik hou niet zo van mensen die gemeen tegen elkaar doen. Gewoon een beetje plagen, okee, maar dat soort gezeik... Ik heb liever dat het drama van buitenaf komt en dat ze dan een front vormen en elkaar helpen.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ze bringen wel de drama. dat miste ik bij Oh Oh...
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:11 schreef mike_hunt het volgende:
wtf?! 'bringen wel de drama'... oy
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gelezen. Of wel gelezen, maar geaccepteerd als juist
Ik heb twee cd's van ze dus I knew what tot expectquote:Op woensdag 10 november 2010 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja BGother bedoelde ik ja.
Maar Bother en Through the glass zijn de singles, en nu precies de 2 nummers die uit de toon vallen met de rest van hun werk vond ik
Dus als je daar op afgaat en denkt "Leuk, een soort nickleback, fff concert gaan bekijken" dan kom je best bedrogen uit
Ik was van de geitjesquote:Op woensdag 10 november 2010 16:13 schreef mike_hunt het volgende:
Wie was degene die van geitjes hield?
Dit is wel disturbing on so many levels..
http://www.vkmag.com/videos/videos_doe_eens_een_geitje_na/
Ik zou publiceren ook niet als publiseren publicerenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
xou maar oppassen dat je dat niet zo publiseert.
hoezo je kan het niet aan? zo ranzig is het niet. Of wordt de site geblokt?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was van de geitjes
Maar ik kan die vkmag troep niet aan op 't werk
o fuck, i'm losing it. AAAAHHHHHRRR... i really must lay of the hay.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou publiceren ook niet als publiseren publiceren
inlog voor Gmail? que?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
kunnen jullie eens zeggen wat jullie hier van vinden?
https://mail.google.com/m(...)3e96a8b&attid=0.1&zw
Gmail? Gebruik ik niet maar dat inlogscherm ziet er best oke uit.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
kunnen jullie eens zeggen wat jullie hier van vinden?
https://mail.google.com/m(...)3e96a8b&attid=0.1&zw
Geblockt jaquote:Op woensdag 10 november 2010 16:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo je kan het niet aan? zo ranzig is het niet. Of wordt de site geblokt?
Wondere zie ik jou vrijdag gewoon na de voorstelling dat we dan na de voorstelling met je spullen naar mij gaan?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gelezen. Of wel gelezen, maar geaccepteerd als juist
zonde..mis je al die pareltjes.quote:
nee een compositie, ik weet ook niet hoe ik dat dan moet postenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
Hij wilde vast gewoon een plaatje linken, maar dat ging niet helemaal zoals dat moest (en bedoeld is).
De foto bijvoorbeeld bij tinypic.com uploaden en de link hier kopiëren.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee een compositie, ik weet ook niet hoe ik dat dan moet posten
is een geluidsclipjequote:Op woensdag 10 november 2010 17:14 schreef Steve het volgende:
[..]
De foto bijvoorbeeld bij tinypic.com uploaden en de link hier kopiëren.
Yep, lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wondere zie ik jou vrijdag gewoon na de voorstelling dat we dan na de voorstelling met je spullen naar mij gaan?
Anders komt het volgende keer wel. Of je koopt zelf zo'n pakje als je weer terug bent in NYC of zo.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
@Wonderer..... Ik weet niet of het volgende week dinsdag gaat lukken, maar ben er nog mee bezig...
de voorstelling is in Nuenen in theater het klooster, park 1, er is te komen met het OV 10 minuten lopenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, lijkt me een goed plan.
Ik weet alleen niet WAAR die voorstelling is... Steph, kan ik met jou meerijden of zo? Of is het gewoon in Eindhoven?
Het is in Nuenen, kun je wel meerijden vanaf Eindhoven hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, lijkt me een goed plan.
Ik weet alleen niet WAAR die voorstelling is... Steph, kan ik met jou meerijden of zo? Of is het gewoon in Eindhoven?
Dan kom ik gewoon naar Eindhoven met de trein, naar jouw huis? Hoe laat wil je weg?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is in Nuenen, kun je wel meerijden vanaf Eindhoven hoor.
Waar zit je dan?
Okee, prima. Zie ik je danquote:Op woensdag 10 november 2010 18:25 schreef Ang3l het volgende:
Begint om 20:15 geloof ik?
Uuuh, half 8 bij mij of zo?
Kunnen we rustigaan doen.
Manuelquote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Tim heeft zo'n mopshondgezichtquote:Op woensdag 10 november 2010 21:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Manuel
Zoals die daar in de eerste aflevering met z'n hoodie stondEn aflevering 3 natuurlijk
Maar toch is Tim ook niet verkeerd
En die promenade naar het 18 septemberpleinquote:Op woensdag 10 november 2010 23:46 schreef Steve het volgende:
Glow was leuk! Stadhuis was erg gaaf, kerken ook..
quote:
Je vergeet de luciferfabriek, over de ruwheid van het bestaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:11 schreef TheVulture het volgende:
En die promenade naar het 18 septemberplein
Met de steegjes had wel wat meer gedaan mogen worden!
En het leven dat vaak een grote puinhoop kan zijn... zonder lichtpunten!quote:Op donderdag 11 november 2010 00:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Je vergeet de luciferfabriek, over de ruwheid van het bestaan.
Je hebt een vacuümpomp gekocht?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
het groeit en kan alleen maar door groeien, lekker hoor
ik ben een voorstelling aan het regisserenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt een vacuümpomp gekocht?
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt een vacuümpomp gekocht?
Ik vond de Vijksteeg, bij de Nieuwe Emma Singel, anders ERG mooi gedaanquote:Op donderdag 11 november 2010 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En die promenade naar het 18 septemberplein
Met de steegjes had wel wat meer gedaan mogen worden!
Ik vond de luciferfabriek eng. En Erik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 00:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Je vergeet de luciferfabriek, over de ruwheid van het bestaan.
Steve en ik hebben vooral geconcludeerd dat je van elke stoeptegel een kunstobject kunt maken, als je het maar met een wazig verhaal aan de man kunt brengen!quote:Op donderdag 11 november 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de luciferfabriek eng. En Erik ook
Ik mocht kiezen, en alhoewel ik altijd een geheime fantasie heb gehad over een peloton kloppende piemels heb ik er toch maar van afgezien!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
Kan ik uit het weg blijven van reacties opmaken dat er niemand van de posters hier in militaire dienst heeft gezeten?
Dat is toch sowieso wel vaker met moderne kunst?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Steve en ik hebben vooral geconcludeerd dat je van elke stoeptegel een kunstobject kunt maken, als je het maar met een wazig verhaal aan de man kunt brengen!
Ik trek als de beste.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
Jij bent goed in conclusies trekken
Ja we hebben gisteren al wat projectjes opgezet... Glow 2011 wordt het gepresenteerd!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch sowieso wel vaker met moderne kunst?
Teken een lijn op een doek, maak er een verhaal van over verloren jeugd en de keurslijverrij van de huige maatschappij en BAM.... kunst!
Ach welnee. Gewoon een streep op je doek kalken, je krabbel er onder, er dan iedere week een ander verhaal bij verzinnen en hopsa... cashen! Geen subsidie meer nodigquote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
Bij kunstenaars komt het meestal andersom he, eerst het verhaal dan de vertaling naar het kunstwerk, maar dat weten jullie ook wel he
Ik vind het amper een bots te noemenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:33 schreef Great.Expectations het volgende:
Je zult maar hard tegen de Koningin aan botsen, op een receptie met allerlei bobo's. Een grotere blunder kun je je toch niet voorstellen?![]()
Ik denk dat Bea niet vaak mee maakt dat mensen tegen haar opbotsen.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het amper een bots te noemen
Au... kom op zeg
Die Ruben?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Wat is mijn belgische rpins toch een verschrikkelijke preutse zeiksnor aan het worden zeg
Die moet hoognodig weer eens genaaid worden
Ja, Ruben Cottenjee de Dauphin.quote:
Is dat de man met de snor die ik nu in mijn scherm zie?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Wat is mijn belgische rpins toch een verschrikkelijke preutse zeiksnor aan het worden zeg
Die moet hoognodig weer eens genaaid worden
Ik haal opgelucht ademquote:
Foto!!!!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Kennen jullie die slapstickfilmpjes waarin mensen zeiknat worden gereden door een auto die door een plas heen scheurt? Dat heb ik dus net aan den lijve ondervonden![]()
Tot op je ondergoed nat?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Kennen jullie die slapstickfilmpjes waarin mensen zeiknat worden gereden door een auto die door een plas heen scheurt? Dat heb ik dus net aan den lijve ondervonden![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef TheVulture het volgende:
lekker hoorquote:
Wordt het gefilmd?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanavond zowaar een bijna perfecte generale repetitie gehad, klaar voor het echte werk nu laat het publiek maar binnen
[ afbeelding ]
dat is gisteren gebeurt evenals profesioneel gefotografeerdquote:
Noem jij je bed zo tegenwoordig?quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dan ga ik nu op weg naar kantoor
Nee dan noem ik het thuiswerken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Noem jij je bed zo tegenwoordig?
De gleuf van de tikklok hangt naast je bed?quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dan noem ik het thuiswerken.
Dat jij nou je pas door de gleuf moet halen als je met je vent naar bed bent geweest.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De gleuf van de tikklok hangt naast je bed?
houd er rekening mee dat het amateurtheater is en dat je dus met wisselend tallent te maken hebtquote:
Ik ben allergisch voor gleufjesquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja hall
[..]
Dat jij nou je pas door de gleuf moet halen als je met je vent naar bed bent geweest.
en het eerste wat ik zie is deze post.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor gleufjes
Tally!!!!!quote:
Ik ben natuurlijk nog steeds dol op je!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tally!!!!!![]()
![]()
jezus, das lang geleden. En aan je ava te zien, hou je nog steeds van me.
![]()
hoe is het? was jij nou degene die zwanger was? of ben ik in de war met iemand anders? Zit je nog steeds in SEX SC? ik moet er ook maar weer eens posten..
Ja, ik onthoud nog weleens dingenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk nog steeds dol op je!
Het gaat onwijs goed! En ja ik ben zwanger
Goed onthouden
Sinds ik geen modje meer ben post ik niet meer in SEX SC
Hoe ist met jou?
Alleen van de belangrijkste mensen natuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, ik onthoud nog weleens dingen![]()
Hoeveelste week zit je nu in?
Ja gaat goed met me. Ben nu een tijdje in Nederland voor familie, begin volgend jaar ga ik weer naar huis. Moet ook weer werken natuurlijk, Tis niet altijd feest.
niet de memo gekregen?quote:
waarom ben je geen mod meer?quote:
1 | Heb ik je afscheidstopic gemist? |
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:55 schreef mike_hunt het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 12 november 2010 15:52 schreef murp het volgende:
[ code verwijderd ]
vooruit doen je hier in het klein
[ afbeelding ] TALLY![]()
![]()
![]()
Almost couldn't care less.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:50 schreef mike_hunt het volgende:
Een hele discussie met een homo gisteren over het optreden van die groep in de Melkweg dat dat niet kon etc.. hij was echt verbolgen. Ik, on the other hand, couldn't care less.
Wat zijn de meningen hier omtrent die groep?
quote:
Dat denk ik dan jaquote:
Ik was des tijd bezig met hormonen voor de IVF behandeling die ik heb ondergaan.quote:
o echt waar? ik vind het so not them...quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Almost couldn't care less.
Maar zeg dat maar niet tegen Dirk en Pieter
1 | Dat denk ik dan ja :) |
1 2 | Ik was des tijd bezig met hormonen voor de IVF behandeling die ik heb ondergaan. En die hormonen hielpen niet mee aan mijn humeur en humor :) Daardoor dacht ik dat het beter was om even geen mod te zijn :)[s][/s] |
mijn 'even' of die van haar?quote:
Gewoon aangeven dat ik weer zin had. Heb het al 2 maal eerder gedaan en heb ook op het forum gemodquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mijn 'even' of die van haar?
o, ik zie dat jij redactie frontpage bent.. Who what did u have to do to get the job?![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef Vlarp het volgende:
Het topic gaat weer doodbloeden heh? 't is weer die periode van het jaar
Er zit rook voor waardoor ik niet goed kan inschatten of hij echt leuk isquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plaatje dan maar?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plaatje dan maar?
Op deze had ik niets te zeiken. Mooiquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef Great.Expectations het volgende:
Ang3l is er toch niet om ze af te zeiken.
Sorry, maar die skater heeft toch echt wel handtas trekjes....quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wil een echte vent en geen halve handtas.
Die ogenquote:
Hij heeft in ieder geval een te foute slip aanquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, maar die skater heeft toch echt wel handtas trekjes....
Het is wasdag...zijn echte mannenondergoed zit in de was.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval een te foute slip aan
Van wie niet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik mag er alleen niet aanzitten.
Ik vind dat wel ontzettendquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij valt op helblauwe ogen?
mag het ietsje meer zijn?quote:
Dan denken ze straks dat je met kleine jongetjes sms.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, die zal ik eens instellen als contactpersoon plaatje in m'n telefoon
Dat doe ik ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan denken ze straks dat je met kleine jongetjes sms.
Ik wist niet dat ze nog handige apps maakten voor Symbianquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zolang ik WhatsApp niet kan afsluiten op mijn E71 ga ik het niet gebruiken.
Ik mag volgend jaar pas een nieuwe telefoon van mezelf.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze nog handige apps maakten voor Symbian
Koop een iPhone 4!!! Loop achter de massa aan!quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik mag volgend jaar pas een nieuwe telefoon van mezelf.
ja en dat ik hem uit mijn poten laat vallen en dat ie dan stuk is..don't think so.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Koop een iPhone 4!!! Loop achter de massa aan!
Glas is breekbaar jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
ja en dat ik hem uit mijn poten laat vallen en dat ie dan stuk is..don't think so.
Ik vind zo veel niet leukquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat vind ik geen leuke opmerking!
?quote:
Carnavalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |