lekker hoorquote:
Wordt het gefilmd?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanavond zowaar een bijna perfecte generale repetitie gehad, klaar voor het echte werk nu laat het publiek maar binnen
[ afbeelding ]
dat is gisteren gebeurt evenals profesioneel gefotografeerdquote:
Noem jij je bed zo tegenwoordig?quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dan ga ik nu op weg naar kantoor
Nee dan noem ik het thuiswerken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Noem jij je bed zo tegenwoordig?
De gleuf van de tikklok hangt naast je bed?quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dan noem ik het thuiswerken.
Dat jij nou je pas door de gleuf moet halen als je met je vent naar bed bent geweest.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De gleuf van de tikklok hangt naast je bed?
houd er rekening mee dat het amateurtheater is en dat je dus met wisselend tallent te maken hebtquote:
Ik ben allergisch voor gleufjesquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja hall
[..]
Dat jij nou je pas door de gleuf moet halen als je met je vent naar bed bent geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |