quote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik denk ook niet meer dat je dan kunt zitten.
Je zet er een punt achter?quote:
Je wilt zijn zak hebben?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Lieve sinterklaas....
[ afbeelding ]
Je vroeg een gitaar en een goochelspel.quote:
Mooi lichtspel, leuke druppels.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Lieve sinterklaas....
[ afbeelding ]
Ja BGother bedoelde ik ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee het is over het algemeen wel wat harder ja
Maar Bother en Through Glass blijven mijn favorieten
Die clip van Bother is een juweeltje:
Misschien vond ik daarom Oh Oh Cherso wel leuk... ze mochten elkaar (tot op zekere hoogte). Deze mensen beginnen al meteen met elkaar haten.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:14 schreef mike_hunt het volgende:
Canada heeft ook zijn eigen Jershey Shore. Het heet, Lake Shore.![]()
hot bitches. Ze hebben het lichaam én the face. En er zit een homo in.![]()
maar ze bringen wel de drama. dat miste ik bij Oh Oh...quote:Op woensdag 10 november 2010 15:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien vond ik daarom Oh Oh Cherso wel leuk... ze mochten elkaar (tot op zekere hoogte). Deze mensen beginnen al meteen met elkaar haten.
Ik hou niet zo van mensen die gemeen tegen elkaar doen. Gewoon een beetje plagen, okee, maar dat soort gezeik... Ik heb liever dat het drama van buitenaf komt en dat ze dan een front vormen en elkaar helpen.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ze bringen wel de drama. dat miste ik bij Oh Oh...
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:11 schreef mike_hunt het volgende:
wtf?! 'bringen wel de drama'... oy
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gelezen. Of wel gelezen, maar geaccepteerd als juist
Ik heb twee cd's van ze dus I knew what tot expectquote:Op woensdag 10 november 2010 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja BGother bedoelde ik ja.
Maar Bother en Through the glass zijn de singles, en nu precies de 2 nummers die uit de toon vallen met de rest van hun werk vond ik
Dus als je daar op afgaat en denkt "Leuk, een soort nickleback, fff concert gaan bekijken" dan kom je best bedrogen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |