Rot je op met je tolerantie ? Het recht van de sterkste is wat telt !quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:29 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
Nee, je streeft naar wederzijdse tolerantie lijkt me.
Hou op ik kom niet meer bijquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rot je op met je tolerantie ? Het recht van de sterkste is wat telt !
Toen nu en straks !
0 troll pointsquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen nu en straks !
Ga toch heen, zelfs België heeft meer te zeggen dan Nederland.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen nu en straks !
Houzee!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen nu en straks !
Want, wat hebben de Palestijnen jou misdaan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:31 schreef Nikmans het volgende:
Enkeltje Gazastrook voor TS dan maar, mag hij daar met een RPG gaan rondzwaaien
Nee maar dat is niet wat telt . Het recht van de sterkste is aantoonbaar wat telt .quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is dan wel allemaal heel eerlijk gegaan heh![]()
landen plunderen en verdeeld achter laten is echt
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:38 schreef Five_Horizons het volgende:
Waarom mogen ze daar wél met 3 vrouwen trouwen en wij hier niet
Wat is dat voor verkeerd concept?
quote:Hoewel hij vijftien maal is getrouwd, heeft hij slechts drie echtgenotes.
heb je dat gejengel wel eens gehoordquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:49 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik vind zo'n moskee eigenlijk best mooi.
Je lult met de pipo de clown klas mee , maar feitelijk is het gewoon juist wat er staat .quote:
Prachtig :quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:32 schreef mmmkai het volgende:
[..]
heb je dat gejengel wel eens gehoord
Kloptquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je lult met de pipo de clown klas mee , maar feitelijk is het gewoon juist wat er staat .
mijn voorhamer is sterker dan jouw craniumquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee maar dat is niet wat telt . Het recht van de sterkste is aantoonbaar wat telt .
In de tijd van de Kruisvaarders zonden wij zendelingen naar 'ongelovige' gebieden . Nu zijn wij zelf aan de beurt !
Nou, er zijn wel grenzen natuurlijk...quote:
quote:
Ja dit ja :quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, er zijn wel grenzen natuurlijk...
Net zo'n ver van m'n bed show als misdienaartjes in de kerk.quote:
Ik zou mij eerder zorgen maken over Manita.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Net zo'n ver van m'n bed show als misdienaartjes in de kerk.
Dat tweede. En net zeg je nog dat we onze voorouders dankbaar moeten zijn voor onze rijkdom?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga nou eens op de inhoud in .
Hoe is onze rijkdom ca 1600 volgens jou exact tot stand gekomen ?
Eerlijke handelsbetrekkingen of het uitbuiten van de arme gebieden op basis van technologisch en materieel overwicht ?
Manita is een lekker gek dingetje.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou mij eerder zorgen maken over Manita.
Ik denk dat dat al een aantal keren aan jou is gevraagd, maar dat schijnt vrij lastig te zijn, geloof ik.quote:
En dat heeft precies wát met de huidige maatschappij te maken?quote:Hoe is onze rijkdom ca 1600 volgens jou exact tot stand gekomen ?
Eerlijke handelsbetrekkingen of het uitbuiten van de arme gebieden op basis van technologisch en materieel overwicht ?
Het zou beter zijn als zij zoals ons worden. Toleranter dus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:39 schreef Klaudias het volgende:
Tof, we moeten van TS een christelijke versie van Saudi-Arabië worden?
Terug naar de middeleeuwen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |