Erfzonde héquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, want het is relevant wat mijn vader/grootvader/overgrootvader is of doet voor wat ík moet vinden...

Mijn ouders zijn wel babyboomers, moet ik zeggen.quote:

Daar heb je je huidige luxe positie aan te danken zak stront .quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, want het is relevant wat mijn vader is of doet voor wat ík moet vinden...

Die hebben als generatie onze maatschappij grotere financiële schade toegebracht dan 'de' Islam ooit zal kunnen....quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn wel babyboomers, moet ik zeggen.

De heidenen!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn wel babyboomers, moet ik zeggen.

Gaat goed, hier.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar heb je je huidige luxe positie aan te danken zak stront .
Denk je nou werkelijk dat als je voorouders net zulke lafbekken waren geweest dat jij nu deze mate van rijkdom zou hebben genoten ?
Ga je lekker conformeren aan de Sharia. Achterlijke .

quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat als je voorouders net zulke lafbekken waren geweest dat jij nu deze mate van rijkdom zou hebben genoten ?

hoe triestquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]

Daar ben ik zeer blij om, maar daar hoef ik mij toch niet naar te gedragen? Ik vraag me af wat deze stelling betekent voor kinderen en kleinkinderen van oorlogsmisdadigers en NSB'ers?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]

Jezus manquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]

mijn voorouders waren slavenhandelaren moet ik nu gaan ronselen in almere ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar ben ik zeer blij om, maar daar hoef ik mij toch niet naar te gedragen? Ik vraag me af wat deze stelling betekent voor kinderen en kleinkinderen van oorlogsmisdadigers en NSB'ers?

Jij vindt "hun land" wel een mooi voorbeeld waar we naar moeten streven?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:22 schreef omg-rmc het volgende:
Het gaat er toch om dat ze in Nederland verwachten van ons dat we ons schikken aan hun overtuiging, maar dat wij in hun land de vrouwen moeten bedekken en christelijke geloofsovertuigingen moeten verbergen?

Of hij ligt te ROFL'en om al die happers.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:26 schreef Five_Horizons het volgende:
TS zit nu met een rood hoofd zich te verbijten om zoveel 'moslims' in één topic....

Wij hebben onze rijkdom louter te danken aan dominantie en onderwerping van andere volken en landen . Deels door technische suprematie gedurende de Gouden Eeuw , daarna door het maken van verstandige keuzen zoals ons conformeren aan het kapitalisme .quote:

Eerst moet je gaan roven in Afrika.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn voorouders waren slavenhandelaren moet ik nu gaan ronselen in almere ?

Daar sluit ik me bij aan. Wat een geestelijke armoe.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:55 schreef Five_Horizons het volgende:
Het ergste van dit alles vind ik eigenlijk dat mensen op basis van dit soort argumenten mee mogen beslissen over de overheid waar ook ik mee te maken krijg....

Ok, dan ga ik nu jou domineren en onderwerpen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wij hebben onze rijkdom louter te danken aan dominantie en onderwerping van andere volken en landen . Deels door technische suprematie gedurende de Gouden Eeuw , daarna door het maken van verstandige keuzen zoals ons conformeren aan het kapitalisme .
Zonder die factoren had je hier nu een veredeld Bangladesh gehad, vol armoede en vol water .

Nee, je streeft naar wederzijdse tolerantie lijkt me.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:27 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Jij vindt "hun land" wel een mooi voorbeeld waar we naar moeten streven?

Uh nee, we hebben onze dominantie en luxe te danken aan gastvrijheid, tolerantie, verbroedering en samenwerking met andere landen, culturen en volkeren. Tijdens de Gouden Eeuw hebben de moslims in zowel Indonesië als het Ottomaanse rijk een enorm groot invloed gehad op de voorspoed en macht van Nederland.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wij hebben onze rijkdom louter te danken aan dominantie en onderwerping van andere volken en landen . Deels door technische suprematie gedurende de Gouden Eeuw , daarna door het maken van verstandige keuzen zoals ons conformeren aan het kapitalisme .
Zonder die factoren had je hier nu een veredeld Bangladesh gehad, vol armoede en vol water .

dat is dan wel allemaal heel eerlijk gegaan hehquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |