abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:13:11 #151
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_88512414
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:11 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, maar het klopt dan niet. Dan toorn je aan de gulden regel.
Dat het net zo intolerant als hen is, klopt wel.
Dat is mijn punt, dat je tornt aan de gulden regel met een argument als 'zij geen kerken wij geen moskees.'. En daarom alleen is het al een onzinnig argument.
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:13:24 #152
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88512426
de meerderheid :D

er zijn net zoveel pvv stemmers als moslims beide is dat nu toch wel zo'n 1.1 % van de totale bevolking _O- :D

zulks een dreiging
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_88512443
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:12 schreef RM-rf het volgende:
Vreemd eigenlijk dat het juist de 'anti-moslims' zijn die ervoor zijn om wetten die in moslimlanden gelden, hier óók in te voeren:

in Saoedie-Arabie zijn wetten die bv kerken verbieden en zelfs mensen met bijbels in de gevangenis laten komen (korte tijd terug nog een nederlander die een jaar lang in S-A gevangen zat omdat hij een bijbel bij zich had)

In Marokko worden Imams door de Regering aangewezen en eist de regering het recht te mogen bepalen wat die Imams wel of niet van de preekstoel mogen vertellen..
In Turkije zijn hoofddoekjes in publieke instellingen verboden...

Allemaal dingen die veel 'anti-moslim-groeperingen' hier in Nederland óók willen invoeren, maar juist typisch zijn voor de achterlijke cultuur in die landen die ver verwijderd is van modern verlicht liberaal westers beleid.

De basisbeginselen van modern wetsres liberalisme is nu juist dat daar de Overheid ieder individu veel vrijheid geven en zich bv zo min mogelijk inmengt in hun religieuze beleving of bepaalt wat ze wel of niet mogen dragen en als levenswijze kiezen.

dat is Liberale en Individuele vrijheid en juist dat is iets wat de grootste tegenstelling is tot de 'cultuur' in moslimlanden, waar individuele vrijheid enorm ontbreekt en ook niet gewaardeerd wordt.
Goede post ^O^
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_88512458
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

We zullen zien . Al moet ik met het zwaard ten strijde gaan tegen lieden zoals jou .
Jij vergeet voor het gemak welke Christelijke grondslag in essentie aan de basis van de welvaart en vrijheid zoals jij die momenteel ervaart staat . :)
Hypocriete lul .
Lul nou eens niet zo achterlijk, man. :)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_88512459
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Neen, dat is een misperceptie, in een democratie tellen de meeste stemmen, maar het is geen dictatuur van de meerderheid, de minderheden worden beschermd en niet benadeeld.
Het recht van de meeste stemmen = het recht van de meerderheid , ei . _O-
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88512460
quote:

[..]

We zullen zien . Al moet ik met het zwaard ten strijde gaan tegen lieden zoals jou .
Jij vergeet voor het gemak welke Christelijke grondslag in essentie aan de basis van de welvaart en vrijheid zoals jij die momenteel ervaart staat . :)
Hypocriete lul .
YES, we hebben hem jongens. Het is een extremist :')
Dat lieden als jou stemrecht hebben in een vrij land als Nederland is toch van de gekken :N
Ga weg
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:14:07 #157
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88512465
quote:

[..]

Hypocriete lul .
_O- _O- _O- _O-
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:14:40 #158
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88512488
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:13 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Dat is mijn punt, dat je tornt aan de gulden regel met een argument als 'zij geen kerken wij geen moskees.'. En daarom alleen is het al een onzinnig argument.
Op die manier! Ja daar geef ik je gelijk in. Ik ging er meer vanuit in de vorm dat religie daadwerkelijk die regel ten uitvoering brengt (waar ik het dus oneens mee was), maarja dat is een andere discussie dus.
pi_88512503
quote:

[..]

Hypocriete lul .
Verlicht mij met wijsheid, wat is deze christelijke grondslag?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_88512515
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:14 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja en een Surinaamse kip, is een Surinaamse kip, Antilliaan.

Lees mijn reactie nog eens voor je 2 maal copy paste doet.
pi_88512526
Ik hoopte eigenlijk dat TS wat meer in zijn mars had dan 'mijn religie is beter dan jouw religie' maar helaas blijkt het extremist nummertje zoveel te zijn :{ Jammer, jammer, jammer.
Ga weg
pi_88512542
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:14 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Lul nou eens niet zo achterlijk, man. :)
Ga nou maar eens spitten in je stamboom . Je zou verstelt staan wat voor Christelijke fundies je tegenkomt naarmate je verder terug gaat in de tijd :D
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88512551
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:14 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

_O-
pi_88512563
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:15 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

_O-
pi_88512575
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:15 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ga nou maar eens spitten in je stamboom . Je zou verstelt staan wat voor Christelijke fundies je tegenkomt naarmate je verder terug gaat in de tijd :D
Je bent gewoon een troll, toch? Dat kan toch niet anders? Zo dom is toch niemand?

Toch?
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:17:03 #166
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_88512587
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:15 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Als je maar ver genoeg bijt graven kom je waarschijnlijk bij de vikingen uit, ik zie alleen niet wat dat hiermee te maken heeft.
Dit, dus.
pi_88512591
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:16 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Je bent gewoon een troll, toch? Dat kan toch niet anders? Zo dom is toch niemand?

Toch?
http://en.wikipedia.org/wiki/Wishful_thinking
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:17:07 #168
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88512594
quote:

[..]

Toch?
ik mag het hopen :D
pi_88512608
Hij lijkt me inderdaad een troll. Ik heb wel wat beters te doen dan.
pi_88512613
quote:

[..]

Toch?
Ga nou maar eens kijken . En kom dan terug . Met je pseudo gematigde toontje .
Figuren als jij win je geen oorlogen mee :{w
Groetjes, Ezio.
pi_88512618
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als je maar ver genoeg bijt graven kom je waarschijnlijk bij de vikingen uit, ik zie alleen niet wat dat hiermee te maken heeft.
TS IS EEN MOORDENAAR
EEN MARTELAAR
EEN PLUNDERAAR :r

Ga eens gauw terug je boot in TS ;(
Ga weg
pi_88512644
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hou nou maar gewoon op, je hebt jezelf buitenspel gezet.
Ga weg
pi_88512652
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je bent geen troll? Echt niet?
:'(
pi_88512672
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Welnee 2 of 3 generaties terug is voldoende . :)
Post een screenshot om aan te tonen dat jij louter voortgekomen bent uit atheïsten .
Groetjes, Ezio.
pi_88512689
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:19 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Welnee 2 of 3 generaties terug is voldoende . :)
Post een screenshot om aan te tonen dat jij louter voortgekomen bent uit atheïsten .
Ja, want het is relevant wat mijn vader/grootvader/overgrootvader is of doet voor wat ík moet vinden... :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')