Ik ben met je eens dat de TS kinderachtig overkomt met 'waarom wel hier en niet daar'. Het maakt ook geen moer uit voor moslims die hier wonen en van mij mogen ze hun gebedshuizen hebben. Ik stoorde mij alleen een beetje aan het feit dat intolerante culturen verdedigd worden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:46 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Misschien was ik niet duidelijk.Excuus daarvoor.
Stel dat ik een moskee wil bouwen, omdat ik als moslim een gebedshuis wil hebben. Wat heeft de situatie in Iran of Saudi-Arabië te maken met dat feit?

Geen laf gezever .quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
heerlijk man, het weer, geen blauwe brieven

Nee daar ben jij goed in, er is je tot drie keer toe gevraagd uit te leggen waar de christelijke grondslag dan daadwerkelijk terug te vinden is in het huidige kapitalisme en het antwoord heb je nog steeds niet gegeven.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga nou maar op de inhoud in trololo

Nou, niet door mij, i.i.g.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:49 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
I Ik stoorde mij alleen een beetje aan het feit dat intolerante culturen verdedigd worden.

De tekst raakt zo diep..quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:48 schreef Nikmans het volgende:
Verder gaat dit topiqué nu over Zanger Raymond

Dat tongetje.... maak me gek!quote:

ik woon al jaren in een kansarm gebied vol moslimsquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen laf gezever .
Wanneer ga je ?

Wat is het BNP van Signapore ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom geen Singapore als voorbeeld nemen? Omdat het je opvattingen gaat slopen?

Dat blijkt ja !quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik woon al jaren in een kansarm gebied vol moslims

Idd gewoon optieften met je Moskee, als we daar geen kerk mogen bouwen . En dat meen ik .quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:51 schreef Halve_Maen het volgende:
Of het een trol is of niet, het is ook van de gekken dat anno 2010 er nog zoveel intolerantie is op veel plekken waar religie heerst.

Singa zit in de top 5 het snelst groeiende economieën, het voorbeeld was meer om aan te geven dat het 'daar' ook kan, rapper en stabieler dan het Westen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is het BNP van Signapore ?
Geen domme vergelijkingen maken . Als je perse in armoede wilt leven ga je naar Bangladesh

Wederom een goede pogingquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd gewoon optieften met je Moskee, als we daar geen kerk mogen bouwen . En dat meen ik .

heerlijk man, mijn buurvrouw komt eten brengen, een andere buurman repareert je auto of fiets voor niks of een dienstquote:

Jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:51 schreef Halve_Maen het volgende:
Of het een trol is of niet, het is ook van de gekken dat anno 2010 er nog zoveel intolerantie is op veel plekken waar religie heerst. Maar deze topicwending is een beetje gaar geworden, jammer.

gaar geworden? lees de OP eens, veel; gaarder dan dat wordt het niet hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:51 schreef Halve_Maen het volgende:
Of het een trol is of niet, het is ook van de gekken dat anno 2010 er nog zoveel intolerantie is op veel plekken waar religie heerst. Maar deze topicwending is een beetje gaar geworden, jammer.

quote:
Waaromquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja
Ik hoopte dat er eindelijk een redelijke PVV-stemmer op was gestaan die me van zijn denkbeelden kwam overtuigen, maar TS blijkt weer een extremistje te zijn.
Gemiste kans, jammer
Redelijke PVV stemmers bestaan niet . Maar de PVV komt er hoe dan ook aan .quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja
Ik hoopte dat er eindelijk een redelijke PVV-stemmer op was gestaan die me van zijn denkbeelden kwam overtuigen, maar TS blijkt weer een extremistje te zijn.
Gemiste kans, jammer

Jij bent zelf volgens ook maar een of andere kuttroll omdat je toevallig een Turkse kapper hebt .quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
gaar geworden? lees de OP eens, veel; gaarder dan dat wordt het niet hoor

dus omdat jij te dom bent een goede vraag te stellen mogen aderen mensen niks?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Waarom
[..]
Redelijke PVV stemmers bestaan niet . Maar de PVV komt er hoe dan ook aan .
Als je dit soort vragen niet fatsoenlijk kunt stellen dan maar helemaal geen moskee

ik troll niet man, doe eens normaal, ooh wacht sorry aan wie vraag ik hetquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent zelf volgens ook maar een of andere kuttroll omdat je toevallig een Turkse kapper hebt .
Werkelijk gast . Ik heb je nog geen inhoudelijk argument zien posten
 _!
_! 

Wat jij in je aderen spuit moet je lekker zelf wetenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus omdat jij te dom bent een goede vraag te stellen mogen aderen mensen niks?

ongekende vol idiootquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat jij in je aderen spuit moet je lekker zelf weten
 _!
_!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |