abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88513482
Er zijn kerken in moslimlanden , ook nieuwe.
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:40:22 #227
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88513493
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:39 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Het zou beter zijn als zij zoals ons worden.
beter voor wie?

in welke bekrompen opzicht hebben wij voordeel als heel Saudi arabist precies zo wordt als hier?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_88513494
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:39 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Het zou beter zijn als zij zoals ons worden.
Het zou beter zijn als we ons gewoon eens gingen bezig houden met onze eigen problemen. :) (en nee, die liggen niet in het feit dat hier moskeeën komen of daar geen kerken)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_88513495
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat tweede. En net zeg je nog dat we onze voorouders dankbaar moeten zijn voor onze rijkdom?
Dat ben ik ook ! :)
Waarmee ik wil zeggen dat het onvoorwaardelijk toestaan van allerlei vreemde culturen en religies toestaan er uiteindelijk toe zal leiden tot het uiteenvallen van die al zo gekoesterde vrijheden .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88513538
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:40 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Waarmee ik wil zeggen dat het onvoorwaardelijk toestaan van allerlei vreemde culturen en religies toestaan er uiteindelijk toe zal leiden tot het uiteenvallen van die al zo gekoesterde vrijheden .
Want we zijn hier altijd christelijk geweest? (ben ik christelijk :? )

Dus binnenkort vallen we hier uiteen?? :o
pi_88513566
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:40 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Het zou beter zijn als we ons gewoon eens gingen bezig houden met onze eigen problemen. :) (en nee, die liggen niet in het feit dat hier moskeeën komen of daar geen kerken)
Dat ben ik met je eens. Maar wie zijn wij om niet hun intolerantie te veroordelen. Fuck, we doen precies hetzelfde tegenover China en hun belabberde mensenrechten. Moeten we maar gewoon ons kop in het zang steken?
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:42:11 #232
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_88513571
quote:

[..]

Gekoesterde vrijheden? Is dat de nette vertaling voor: door moord en plundering toegeëigende welvaart ten koste van anderen?
Dit, dus.
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:42:13 #233
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88513575
quote:

[..]

ja daar zal 7% van de bevolking toe in staat zijn ja :Y
pi_88513596
En wie is er precies voor het 'onvoorwaardelijk toestaan van allerlei vreemde culturen en religies' ?

Geen enkele partij in de Tweede Kamer in iedrr geval.
pi_88513612
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:41 schreef Halve_Maen het volgende:
. Maar wie zijn wij om niet hun intolerantie te veroordelen. Fuck, we doen precies hetzelfde tegenover China en hun belabberde mensenrechten. Moeten we maar gewoon ons kop in het zang steken?
Nou, je mag van mij prima vinden wat je vindt, natuurlijk. Ik snap alleen niet wat het bouwen van moskeeën hier te maken heeft met het eventueel achterlijk zijn van mensen in een compleet ander land. :)
pi_88513663
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:43 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nou, je mag van mij prima vinden wat je vindt, natuurlijk. Ik snap alleen niet wat het bouwen van moskeeën hier te maken heeft met het eventueel achterlijk zijn van mensen in een compleet ander land. :)
Het geeft imo aan dat er 'werk' te verrichten is in de landen waar geen religieuze vrijheid aanwezig is.
pi_88513698
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:38 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik denk dat dat al een aantal keren aan jou is gevraagd, maar dat schijnt vrij lastig te zijn, geloof ik.

[..]

En dat heeft precies wát met de huidige maatschappij te maken?
Wat je nu aan rijkdom bezit heb je te danken aan de Christelijke idioten en fundamentalisten van toen . Lees je geschiedenisboekje er maar op na . Alle 'helden' die onze natie rijk is geweest handelden vanuit een of ander (opgelegde) Calvinistische moraal .....

Jullie zijn echter te dom om oorzaak en gevolg te bevatten . De eerste ruk naar rechts is gemaakt, ik hoop dat er snel meer zal volgen .
Zelfs de door jullie heilig verklaarde democratie toont jullie ongelijk in dezen keihard aan _O-
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:46:01 #238
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88513731
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:45 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wat je nu aan rijkdom bezit heb je te danken aan de Christelijke idioten en fundamentalisten van toen . Lees je geschiedenisboekje er maar op na . Alle 'helden' die onze natie rijk is geweest handelden vanuit een of ander (opgelegde) Calvinistische moraal .....

Jullie zijn echter te dom om oorzaak en gevolg te bevatten . De eerste ruk naar rechts is gemaakt, ik hoop dat er snel meer zal volgen .
Zelfs de door jullie heilig verklaarde democratie toont jullie ongelijk in dezen keihard aan _O-
ben je 14 ofzo? of heb je een bepaalde beperking?
pi_88513742
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:44 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Het geeft imo aan dat er 'werk' te verrichten is in de landen waar geen religieuze vrijheid aanwezig is.
Misschien was ik niet duidelijk. :) Excuus daarvoor. :)

Stel dat ik een moskee wil bouwen, omdat ik als moslim een gebedshuis wil hebben. Wat heeft de situatie in Iran of Saudi-Arabië te maken met dat feit? :)
pi_88513749
quote:

[..]

We hebben de Dark Ages ook te danken aan de fundamentalisten...
pi_88513770
quote:

[..]

Wat je nu aan rijkdom bezit
Welke rijkdom?

*slaat de financiële staatshuishouding er nog even op na
pi_88513778
Trouwens Nel Veerkamp is ook dood ;(
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:46 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

We hebben de Dark Ages ook te danken aan de fundamentalisten...
Met de halfbakken mentaliteit van dit soort linkse kneusjes komen we idd niet verder . :N
Groetjes, Ezio.
pi_88513780
quote:

[..]

Wanneer wil je de sharia nou invoeren?
Ga weg
pi_88513801
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:46 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Welke rijkdom?
Achter je toetsenbord, lul .
Wil jij een weekje naar Bangladesh 'rijkdom' ervaren ?
Groetjes, Ezio.
pi_88513805
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:47 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens Nel Veerkamp is ook dood ;(
[..]

Met de halfbakken mentaliteit van dit soort linkse kneusjes komen we idd niet verder . :N
Ja ik weet zeker dat Mark Rutte eigenljik ook precies zo denkt als jij TS :')
Ga weg
pi_88513833
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:47 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hoe bevalt dat nou?
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:48:26 #247
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88513843
quote:

[..]

heerlijk man, het weer, geen blauwe brieven O+
pi_88513846
quote:

[..]

Waarom geen Singapore als voorbeeld nemen? Omdat het je opvattingen gaat slopen? :')
pi_88513850
Verder gaat dit topiqué nu over Zanger Raymond

Ga weg
pi_88513875
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:47 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Wanneer wil je de sharia nou invoeren?
Ga nou maar op de inhoud in trololo ;)
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')