quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
Raad je Plaatje in een nieuw autootje!! #758
Zou een modje het nummer willen veranderen in 758? Thnx!
Thanksquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:31 schreef Triggershot het volgende:
Heheh alleen maar een 100
Changed.
Dankje!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:31 schreef Triggershot het volgende:
Heheh alleen maar een 100
Changed.
Jazeker.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
Is dat één van onze nieuwe regeringsleden?
Correct.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij is dat die mevrouw met dubbele paspoorten. Toch?
Ze zal het zelf ook niet zo fijn vinden om formulieren in te vullen, denk ik. Marlies Veldhuijzen van Zanten-Hyllner, dat past nooit in het vakje.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan alleen haar naam niet onthouden..
Ze is het wel gewend natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zal het zelf ook niet zo fijn vinden om formulieren in te vullen, denk ik. Marlies Veldhuijzen van Zanten-Hyllner, dat past nooit in het vakje.
Moest je alweer een nieuwe jurk?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze is het wel gewend natuurlijk.
Sorry was even met pauze de stad in.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moest je alweer een nieuwe jurk?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Mama krijgt een nieuwe auto en de jongens krijgen sokken.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ze was vandeweek bij DWDD, dat ging er even heftig aan toe. Heb je het ook gezien?
Echt wel, ik denk dat het na de uitzending nog wel doorgegaan is. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.quote:
De dames hadden duidelijk hele andere verwachtingen, hadden waarschijnlijk gehoopt dat ze wel even ontdekt zouden worden als rapsters en volgend jaar in MTV-Cribs te zien zouden zijn. Dat neemt niet weg dat Mildred zo langzamerhand een twijfelachtige reputatie als documentaire-maakster heeft en ik sowieso al twijfels heb waarom zijzelf zonodig in beeld moet in haar docu's.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt wel, ik denk dat het na de uitzending nog wel doorgegaan is. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Die kans is idd wel erg groot. Ik kijk eigenlijk bijna nooit docu's. Maar ik ben het met je eens, bij een docu moet de maker/maakster zelf zo weinig mogelijk in beeld zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De dames hadden duidelijk hele andere verwachtingen, hadden waarschijnlijk gehoopt dat ze wel even ontdekt zouden worden als rapsters en volgend jaar in MTV-Cribs te zien zouden zijn. Dat neemt niet weg dat Mildred zo langzamerhand een twijfelachtige reputatie als documentaire-maakster heeft en ik sowieso al twijfels heb waarom zijzelf zonodig in beeld moet in haar docu's.
nope, niet zonder google iig en ik gok dat dat niet magquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mildred. Weet je haar achternaam ook?
Ik twijfel een beetje, ik kijk ook graag naar Louis Theroux en vond die serie van Jelle Brandt Corstius ook erg goed, maar er zijn ook zoveel ego-documentaires te zien, vooral bij de VPRO. Die documentaire over Wilders bijvoorbeeld, die vond ik niet om aan te zien omdat die maker me geen fluit interesseerde maar hij had wel de hoofdrol.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die kans is idd wel erg groot. Ik kijk eigenlijk bijna nooit docu's. Maar ik ben het met je eens, bij een docu moet de maker/maakster zelf zo weinig mogelijk in beeld zijn.
Google-en noemen we hier geestelijke zelfbevlekking.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nope, niet zonder google iig en ik gok dat dat niet mag
Dan pass ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Google-en noemen we hier geestelijke zelfbevlekking.
Maar buiten hier Google ik best veel!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Google-en noemen we hier geestelijke zelfbevlekking.
Kijk die docu's ken ik niet... misschien moet ik het toch meer gaan kijken. Ik vind het toch wel vaak interessant.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje, ik kijk ook graag naar Louis Theroux en vond die serie van Jelle Brandt Corstius ook erg goed, maar er zijn ook zoveel ego-documentaires te zien, vooral bij de VPRO. Die documentaire over Wilders bijvoorbeeld, die vond ik niet om aan te zien omdat die maker me geen fluit interesseerde maar hij had wel de hoofdrol.
Dat is toegestaan en wordt dus ook niet als zodanig aangeduid.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar buiten hier Google ik best veel!!
Daar kun je weer een jurkje van kopenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Mn autootje is verkocht![]()
Ik heb er nog ¤ 100,= voor gekregen!! Jippie..
Het gaat denk ik bij de auto..quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar kun je weer een jurkje van kopen
Die ligt in bed..quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:34 schreef wyccie het volgende:
Waar is Lennon?!
Vrouw verkocht baby voor nieuwe auto.
Maakt eigenlijk niet zoveel uit.. het is toch een duur cadeau. Ik ga van dat geld een nieuw autostoeltje voor Lennon kopen, denk ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, dat is een apart verjaarscadeau.
Je kunt het geld ook alvast apart zetten voor een scooter voor Twan.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk niet zoveel uit.. het is toch een duur cadeau. Ik ga van dat geld een nieuw autostoeltje voor Lennon kopen, denk ik.
Ik heb hem nu voor de deur staanquote:Op woensdag 10 november 2010 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, we waren even aan het rondrijden in Diaans nieuwe autootje.
Hartstikke mooiquote:Op woensdag 10 november 2010 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb hem nu voor de deur staan![]()
Volgens mij heb ik 'm net gevonden op Marktplaatsquote:Op woensdag 10 november 2010 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind hem hartstikke fijn rijden, morgen ga ik er even mee de snelweg op.. eens kijken hoe dat gaat. Later komt er nog wel even een fotootje, nu veel te vies weer.
Volgens mij is hij er al af. Welke heb je gezien?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm net gevonden op Marktplaats
Kenteken LG-XN-17 bij handelsonderneming van Onselen, ook wel cardiscounter, aan de Kanaalstraat in Enschede.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij er al af. Welke heb je gezien?
Nope, mijn kleur is mooier.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kenteken LG-XN-17 bij handelsonderneming van Onselen, ook wel cardiscounter, aan de Kanaalstraat in Enschede.
Ik heb ooit eens bij een oude tante van mij Turbo achter op haar Kadett geplakt. Bij haar garage moesten ze daar erg om lachen, zijzelf had niets in de gaten.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, dit keer geen sticker oid op de auto, heel misschien nog wel een peaceteken of iets dergelijks.
Nee die kleur ook niet...
haha dat is wel cool....quote:Op woensdag 10 november 2010 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens bij een oude tante van mij Turbo achter op haar Kadett geplakt. Bij haar garage moesten ze daar erg om lachen, zijzelf had niets in de gaten.
Op een gegeven moment kwam ze er achter toen er iemand bij het tankstation erg moest lachen toen die haar zag, oud mager wijffie lopend met een stok. Zij naar de achterklep van de auto kijken, ziet daar een badge met TURBO en denkt nog: "ze zetten ook de gekste dingen op auto's tegenwoordig."quote:
Jij kan weer andere dingen goed.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:24 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij had ik maar de helft goed.![]()
Het was erg warm in Benidorm.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:24 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij had ik maar de helft goed.![]()
Welkom terug, Wa!
Hoe was je vakantie?
Ik dacht dat je boos was op wyccie.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was erg warm in Benidorm.
Da's waar.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij kan weer andere dingen goed.
Nou, ik vond het vandaag ook best goed te doen in Nederland. Morgen gaat het stormen, woei!quote:
Waarom?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht dat je boos was op wyccie.
Ik ben nooit boos op wyccie.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht dat je boos was op wyccie.
Filesquote:Op donderdag 11 november 2010 00:29 schreef wyccie het volgende:
Nou, ik vond het vandaag ook best goed te doen in Nederland. Morgen gaat het stormen, woei!
Ze blijft tegenwoordig wel vaak heel laat op, hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben nooit boos op wyccie.
quote:
Jij hebt een afwasmachine?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik doe trouwens niet aan "vrouwendingen", daar sta ik echt boven, dus dan weten jullie dat ook.
Daar heb ik een werkster voor, die iedere dag komt afwassen. Jij niet dan?quote:
Ik wil best zo'n fiets, maar dan kom ik volgende week pas op mijn werk aan.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:43 schreef wyccie het volgende:
Op (groene) fietsen heb je daar geen last van.
Nee, ik ben heel gewoon gebleven.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar heb ik een werkster voor, die iedere dag komt afwassen. Jij niet dan?
Ik blijf gewoon de oude gebruiken.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
In de nieuwe template () gaan alle PI's mee in de quote, zie ik nu.
Je hoeft echt niet steeds je zonnebril op te zetten wanneer je tegen me praat.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik blijf gewoon de oude gebruiken.
Je bent oogverblindend. Trustenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet steeds je zonnebril op te zetten wanneer je tegen me praat.
Ik ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |