Het was erg warm in Benidorm.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:24 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij had ik maar de helft goed.![]()
Welkom terug, Wa!
Hoe was je vakantie?
Ik dacht dat je boos was op wyccie.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was erg warm in Benidorm.
Da's waar.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij kan weer andere dingen goed.
Nou, ik vond het vandaag ook best goed te doen in Nederland. Morgen gaat het stormen, woei!quote:
Waarom?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht dat je boos was op wyccie.
Ik ben nooit boos op wyccie.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht dat je boos was op wyccie.
Filesquote:Op donderdag 11 november 2010 00:29 schreef wyccie het volgende:
Nou, ik vond het vandaag ook best goed te doen in Nederland. Morgen gaat het stormen, woei!
Ze blijft tegenwoordig wel vaak heel laat op, hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben nooit boos op wyccie.
quote:
Jij hebt een afwasmachine?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik doe trouwens niet aan "vrouwendingen", daar sta ik echt boven, dus dan weten jullie dat ook.
Daar heb ik een werkster voor, die iedere dag komt afwassen. Jij niet dan?quote:
Ik wil best zo'n fiets, maar dan kom ik volgende week pas op mijn werk aan.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:43 schreef wyccie het volgende:
Op (groene) fietsen heb je daar geen last van.
Nee, ik ben heel gewoon gebleven.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar heb ik een werkster voor, die iedere dag komt afwassen. Jij niet dan?
Ik blijf gewoon de oude gebruiken.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
In de nieuwe template () gaan alle PI's mee in de quote, zie ik nu.
Je hoeft echt niet steeds je zonnebril op te zetten wanneer je tegen me praat.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik blijf gewoon de oude gebruiken.
Je bent oogverblindend. Trustenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet steeds je zonnebril op te zetten wanneer je tegen me praat.
Ik ga
Yeps... ben bij IKEA en Prenatal geweest!!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lekker geshopt met je nieuwe wagentje?
Dat zou nog eens nieuws zijn hè? Maar helaas nee, mn buurvrouw is dinsdag bevallen en ik heb daar even wat gekocht. Vandaag is het zusje van Peace ingeleid dus vandaag of morgen worden we weer oom en tante..quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zou nog eens nieuws zijn hè?
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]En dat peaceman het via Fok! moet vernemen.
Nou, dat in ruil voor hem om 6 uur 's morgens wakker maken... hmm ik weet het zo net nog niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat je echtgenoot daar in dat geval héél anders over zou denken
Anders laat je het aan Lennon over om z'n vader om 6 uur 's ochtends te vertellen dat er nog een broertje of zusje bijkomt.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, dat in ruil voor hem om 6 uur 's morgens wakker maken... hmm ik weet het zo net nog niet.![]()
Dan slaapt Lennon ook nog, nou ja bijna altijd. Afn en toe een uitzondering.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anders laat je het aan Lennon over om z'n vader om 6 uur 's ochtends te vertellen dat er nog een broertje of zusje bijkomt.
Onder het mom van.. een brutaal mens heeft de halve wereld. Mn broertje heeft ook een leugenachtige cv gemaakt, maar wel aangenomen.. ik zou dat nooit doen/durven.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit nu van een aantal collega's hun online-cv te bekijken. Godallemachtig, wat een stelletje leugenaars
Ik doe dat ook niet en ik zou het al helemaal niet online zetten.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Onder het mom van.. een brutaal mens heeft de halve wereld. Mn broertje heeft ook een leugenachtige cv gemaakt, maar wel aangenomen.. ik zou dat nooit doen/durven.
Nee, wel een beetje dom.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik doe dat ook niet en ik zou het al helemaal niet online zetten.
hoeveel glimlachen had jij goed?
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/mind/surveys/smiles/
Leuke test. Of je een echte van een onechte glimlach kunt onderscheiden.
Gefeliciteerdquote:Krijg net een smsje van de moeder van Peace dat we weer oom en tante zijn geworden.Geen idee hoe de baby heet, gewicht e.d. mn zwager/schoonzusje hebben nog niet gebeld, de baby is al om 11 uur geboren.
Ik vind het ook wel apart, je weet dat er iets geboren is maar hoe, wat, wie, waar?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjewel!! Ik vind het alleen raar dat wij nog niets gehoord hebben.![]()
Wie: de baby van mn zwager en schoonzus, waarschijnlijk een jongen...quote:Op donderdag 11 november 2010 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel apart, je weet dat er iets geboren is maar hoe, wat, wie, waar?
Friezen zijn vreemde mensen, Diaanquote:Op donderdag 11 november 2010 16:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wie: de baby van mn zwager en schoonzus, waarschijnlijk een jongen...
Waar: ziekenhuis in Friesland
Da's best goed. Wyccie had nog niet eens de helft goed.quote:Ik had trouwens 14 glimlachen goed. Is dat goed?
Het zijn ook niet eens echte Friezen. Alhoewel... ze zijn er wel allebei geboren en getogen.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Friezen zijn vreemde mensen, Diaan
[..]
quote:Da's best goed. Wyccie had nog niet eens de helft goed.
Mooi verhaal wat ik eens hoorde: een stelletje was 2 jaar met de rugzak op wereldreis geweest. Toen ze na hun reis voor het eerst weer op bezoek gingen bij haar ouders op het Friese platteland liepen ze van de bushalte het dorp in. Ze kwamen de buurman tegen op de fiets die ze al haar hele leven kende en waar ze ook al haar hele leven over de vloer kwam. Hij stopte even en vroeg: "Zo, ben je ook weer terug?" Zij bevestigde dat en terwijl buurman weer aanstalten maakte om verder te fietsen zei hij nog:"Nou, dan zie ik je wel weer." En weg was-ie. Hele warme mensen, die Friezenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het zijn ook niet eens echte Friezen. Alhoewel... ze zijn er wel allebei geboren en getogen.
Ik had er 17 goedquote:[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi verhaal wat ik eens hoorde: een stelletje was 2 jaar met de rugzak op wereldreis geweest. Toen ze na hun reis voor het eerst weer op bezoek gingen bij haar ouders op het Friese platteland liepen ze van de bushalte het dorp in. Ze kwamen de buurman tegen op de fiets die ze al haar hele leven kende en waar ze ook al haar hele leven over de vloer kwam. Hij stopte even en vroeg: "Zo, ben je ook weer terug?" Zij bevestigde dat en terwijl buurman weer aanstalten maakte om verder te fietsen zei hij nog:"Nou, dan zie ik je wel weer." En weg was-ie. Hele warme mensen, die Friezen
[..]
ow dat is echt goed zeg.quote:Ik had er 17 goed
Jaiksquote:Op donderdag 11 november 2010 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
Even Twan naar trainen brengen.. arm kind.
Heel erg herkenbaar, helaas.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi verhaal wat ik eens hoorde: een stelletje was 2 jaar met de rugzak op wereldreis geweest. Toen ze na hun reis voor het eerst weer op bezoek gingen bij haar ouders op het Friese platteland liepen ze van de bushalte het dorp in. Ze kwamen de buurman tegen op de fiets die ze al haar hele leven kende en waar ze ook al haar hele leven over de vloer kwam. Hij stopte even en vroeg: "Zo, ben je ook weer terug?" Zij bevestigde dat en terwijl buurman weer aanstalten maakte om verder te fietsen zei hij nog:"Nou, dan zie ik je wel weer." En weg was-ie. Hele warme mensen, die Friezen
van hartequote:Op donderdag 11 november 2010 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, wel een beetje dom.
Glimlachen?
Krijg net een smsje van de moeder van Peace dat we weer oom en tante zijn geworden.Geen idee hoe de baby heet, gewicht e.d. mn zwager/schoonzusje hebben nog niet gebeld, de baby is al om 11 uur geboren.
Ja, Friezen vinden het vaak geen vreemd verhaal.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heel erg herkenbaar, helaas.
Dat dus. Ik heb hem lekker dikke jas aangedaan, hopelijk houdt die ooke en beetje regen tegen.quote:
Ik vond zulk weer altijd geweldig om te trainen.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb hem lekker dikke jas aangedaan, hopelijk houdt die ooke en beetje regen tegen.
Misschien Twan ook wel, die ging ook zonder mopperen of gedoe er naartoe.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vond zulk weer altijd geweldig om te trainen.
Ik ook maar ik zat op judoquote:Op donderdag 11 november 2010 17:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vond zulk weer altijd geweldig om te trainen.
Als de wind uit de goeie richting staat hoef je 'm ook niet op te halen, dan komt hij vanzelf voorbij gewaaid.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien Twan ook wel, die ging ook zonder mopperen of gedoe er naartoe.
quote:Op donderdag 11 november 2010 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als de wind uit de goeie richting staat hoef je 'm ook niet op te halen, dan komt hij vanzelf voorbij gewaaid.
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:13 schreef brother52 het volgende:
Tong, ze hebben een treinstation naar ons genoemd![]()
Arnhem Centraal voor even Herman Centraal
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik een kledingkast
[ afbeelding ]
quote:
Herman in de dumb ass.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Zit voor geen meter volgens mij maar je kunt ze wel mooi opstapelen.
Dan passen ze vast wel in jouw kast.
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:11 schreef tong80 het volgende:
Ik hoorde via mijn GSM op mijn werk dat ik oom was geworden. Na werktijd naar huis en miniatuur voetbalschoentjes gekocht. Door de brievenbus gegooid. Zijn eerste kadootje. Inmiddels is ie tien en een hardwerkende middenvelder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |