quote:Brothers, sisters
One day we will be free
From fighting, violence
People crying in the street
| 1 2 3 4 | The man in the moon has a cold in the back of his head today So dark is the river as the old bridge of lovers finds it's getting washed all away There are three wise men in the darkness of the desert |
august burns red?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:57 schreef BzP het volgende:
Kristine W - Feel What You Want
[ afbeelding ]
hoe heet deze band?
idd... maar ik ken ze wel tis een goede band. althans als je van metalcore houdtquote:Op woensdag 10 november 2010 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als die meneer even opzij stapt, staat dat er vast..
Als ik de pose van meneer de zangert zie, hoeft t van mij al niet meerquote:Op woensdag 10 november 2010 14:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
idd... maar ik ken ze wel tis een goede band. althans als je van metalcore houdt
Die gasten zijn juist zo goed in hun genre dat veel non-metalcore liefhebbers die richting ingaan..quote:Op woensdag 10 november 2010 14:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
idd... maar ik ken ze wel tis een goede band. althans als je van metalcore houdt
volgens mij is hij in zn broek aan het poepen...quote:Op woensdag 10 november 2010 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als ik de pose van meneer de zangert zie, hoeft t van mij al niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |