quote:Brothers, sisters
One day we will be free
From fighting, violence
People crying in the street
| 1 2 3 4 | The man in the moon has a cold in the back of his head today So dark is the river as the old bridge of lovers finds it's getting washed all away There are three wise men in the darkness of the desert |
august burns red?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:57 schreef BzP het volgende:
Kristine W - Feel What You Want
[ afbeelding ]
hoe heet deze band?
idd... maar ik ken ze wel tis een goede band. althans als je van metalcore houdtquote:Op woensdag 10 november 2010 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als die meneer even opzij stapt, staat dat er vast..
Als ik de pose van meneer de zangert zie, hoeft t van mij al niet meerquote:Op woensdag 10 november 2010 14:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
idd... maar ik ken ze wel tis een goede band. althans als je van metalcore houdt
Die gasten zijn juist zo goed in hun genre dat veel non-metalcore liefhebbers die richting ingaan..quote:Op woensdag 10 november 2010 14:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
idd... maar ik ken ze wel tis een goede band. althans als je van metalcore houdt
volgens mij is hij in zn broek aan het poepen...quote:Op woensdag 10 november 2010 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als ik de pose van meneer de zangert zie, hoeft t van mij al niet meer
Nee hij geeft zichzelf een wedgie...quote:Op woensdag 10 november 2010 14:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
volgens mij is hij in zn broek aan het poepen...
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
aan mij de eer om een vraag te stellen?
welk nummer van welke artiest?quote:There is no escape
And that is for sure
This is the end we won't take any more
Say goodbye
To the world you live in
antwoord is nog niet compleet/correctquote:
Mdvries brrr koud +1quote:
ik dacht trivium...quote:
wel een gave dean gitaar...quote:
Dat klinkt als een contradictio in terminis.......quote:Op woensdag 10 november 2010 14:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wel een gave dean gitaar...
vind je?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat klinkt als een contradictio in terminis.......
En een gave speelstijl,quote:Op woensdag 10 november 2010 14:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wel een gave dean gitaar...
debauchery is het niet...quote:Op woensdag 10 november 2010 15:30 schreef mdvries_2 het volgende:
Geen flauw idee... op de een of andere manier moet ik aan Debauchery denken...
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik dacht eerst dat Madonna een Blonde Ambition Reprise-tour begonnen was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |