In de categorie: ik weet me niet zo goed een houding te geven ?quote:
Dylan & Jagger?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:31 schreef peaceman het volgende:
Welke 2 grootheden zullen naast de leden van R.E.M. op het nog te verschijnen album van R.E.M. te horen zijn?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:57 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij wel goed, dus verder aangezien ik over een uur weg moet:
Wat van wie is de absolute grondlegger voor de kreet 'Mama Appelsap'?
Michiel Veenstra. Toch?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:06 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, hele vraag vergeten...![]()
Weet niemand van de Top 3 van de NL Popquiz deze vraag te beantwoorden?
[..]
quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:11 schreef peaceman het volgende:
Michael Jackson - Wanna be startin'
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat antwoord was te verwachten.
De absolute grondlegger graag...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:59 schreef MadMaster het volgende:
It is probably best known for the chanted vocal refrain "ma-mako, ma-ma-sa,", which was adapted and used in songs by many prominent artists.
Paul Weller en Patti Smith?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:08 schreef peaceman het volgende:
Wel iets minder groot dan dat.
Cryptische hint:
De ene (man) heeft iets met kleur en broodbeleg.
De andere (vrouw) heeft iets met paarden.
Robyn Hitchcock en Patti Smith?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:08 schreef peaceman het volgende:
Wel iets minder groot dan dat.
Cryptische hint:
De ene (man) heeft iets met kleur en broodbeleg.
De andere (vrouw) heeft iets met paarden.
Is die voor een punt, of mag er gewoon gezocht worden ? Met zoeken vind je immers het antwoord vrij vlot.quote:Wat van wie is de absolute grondlegger voor de kreet 'Mama Appelsap'?
Volgens mij is het gewoon voor een punt dus de bedoeling is dat er niet gezocht wordtquote:Op zaterdag 13 november 2010 08:31 schreef Blogman het volgende:
[..]
Is die voor een punt, of mag er gewoon gezocht worden ? Met zoeken vind je immers het antwoord vrij vlot.
Opzoeken en vervolgens antwoorden is hier een 'No Go'!!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:31 schreef Blogman het volgende:
[..]
Is die voor een punt, of mag er gewoon gezocht worden ? Met zoeken vind je immers het antwoord vrij vlot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |