Wachten op een ressquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je aan het wipen bent op LK 25 hc met die klote slome ghost mounts moet je toch wat doen he
Ja die mounts zijn zwaar klote. En het ziet er naar uit dat ik mijn ULduar 10 draakje niet ga redden. Raiden is doodgevallen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je aan het wipen bent op LK 25 hc met die klote slome ghost mounts moet je toch wat doen he
Ze geven nu toch niet meer de 310% speed dus ik zou er niet zo over inzittenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:12 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja die mounts zijn zwaar klote. En het ziet er naar uit dat ik mijn ULduar 10 draakje niet ga redden. Raiden is doodgevallen.
Wel als je al 310% mounts hebt toch?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:27 schreef Friday12 het volgende:
Ze geven nu toch niet meer de 310% speed dus ik zou er niet zo over inzitten
Ja ok maar dan is alles 310 je krijgt er alleen geen master riding meequote:Op dinsdag 9 november 2010 23:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel als je al 310% mounts hebt toch?
Gewoon annoying dat het nog 2 achievs, dus ik wil em wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze geven nu toch niet meer de 310% speed dus ik zou er niet zo over inzitten
'Copy from' van één van je chars waar alles wel goed staat?quote:Op woensdag 10 november 2010 00:19 schreef Friday12 het volgende:
Als iemand mij uit kan leggen hoe dit gebeurd. Want op andere characters doet alles het prima maar een full reset van profile etc werkt het nog steeds niet en blijft het zo
[ afbeelding ]
Ja zelfs nieuwe profile etc geprobeerd maar niets...quote:Op woensdag 10 november 2010 01:49 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
'Copy from' van één van je chars waar alles wel goed staat?
Na nog 2 uitbreidingen na Cata kun je Ulduar gewoon solo-enquote:Op woensdag 10 november 2010 01:29 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Gewoon annoying dat het nog 2 achievs, dus ik wil em wel.
Volgens mij moet BQL dan iemand anders bijten na een tijdje. Dit geldt ook wanneer iemand MC is. Dan bijt ze volgens mij na een tijdje alsnog iemand andersquote:Op woensdag 10 november 2010 07:52 schreef Silmarwen het volgende:
Gisteren een halve PuG voor ICC. Ging prima, lootship op HC, daarbij 2 wipes omdat ik suf stond (tijdje niet geraid) maar verder alles prima. Tot die Queen. We hadden een paladin die wat noobish was, maar wel werd gebeten, alleen vervolgens gewoon doodleuk in de purple goo bleef staan. Dood dus. Geen bites meer, maar goed, wel doornuken als een debiel. Op 4 seconden enragetimer over, was ze down.Toch niet slecht voor een halve PuG.
Delete je cache mapje eens in world of warcraft map.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:19 schreef Friday12 het volgende:
Als iemand mij uit kan leggen hoe dit gebeurd. Want op andere characters doet alles het prima maar een full reset van profile etc werkt het nog steeds niet en blijft het zo
[ afbeelding ]
Niet dus. Dat dachten wij ook, maar ze beet niemand. Dus na de eerste bite, die meteen doodging, hebben we geen bites meer gehad.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:00 schreef jagga het volgende:
[..]
Volgens mij moet BQL dan iemand anders bijten na een tijdje. Dit geldt ook wanneer iemand MC is. Dan bijt ze volgens mij na een tijdje alsnog iemand anders
Toch netjes dat je haar op tijd down kreeg dan, zonder die 100% extra damage buff!quote:Op woensdag 10 november 2010 08:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Niet dus. Dat dachten wij ook, maar ze beet niemand. Dus na de eerste bite, die meteen doodging, hebben we geen bites meer gehad.
Hoofdtip: Niet té veel tijd, moeite en geld in gear steken. Over een klein maandje is het allemaal waardeloos.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:21 schreef Mxbo het volgende:
Shaman level 80!!! joepie:)
Iemand tips om snel te gearen...?
Shaman healing is trouwens echt te vet,leuk,makkelijk en goed:D
Heb je toevallig een bron?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:44 schreef Zith het volgende:
De eerste quest geeft al ilevel 274 gear
Whahahahahaquote:Op woensdag 10 november 2010 09:40 schreef drumstickNL het volgende:
Hoezo niet? Als je nu echt enorm veel tijd inzet om de beste items te halen dan ben je misschien wel nét iets eerder level 81 maar daarna is je gear waardeloos. Is dat niet fantastisch?
Onze nieuwe guild 10-man guild waar ik in zit heeft in de eerste week 12/12 ICC10 HC en Halion10 HC neer. Week daarna al 10 bloodbathed drakes. Vanavond weer 10 drakes erbij voor guildies wss.quote:
Dat was met Wrath zo ja, dat je T6 nog tot aan heroics nog goed was. Maar vergelijk de stats eens: http://db.mmo-champion.com/i/65865/ankh-inscribed-bracers/quote:Op woensdag 10 november 2010 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Whahahahaha
Maar goed, als het zo ging als in TBC en Wrath, kun je wel een aardig tijdje doorlevellen met top-raidinggear. Groene items zullen vrij snel een hogere iLevel hebben, maar geven toch een mindere bonus. Purple heeft ladingen stats, en who cares dat dat groene item dan wat meer armor heeft
Maar er nu heel veel tijd in steken, neh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |