Hoe kan freya nou meer geven dan andere bazen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je wie een idioot aantal justice points geeft? Freya!In de 80 of zoiets (zal wel meerdere bosses tellen). Ik zal er vanavond eens op letten.
Lezenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:09 schreef Bartcoah het volgende:
Hoe kan freya nou meer geven dan andere bazen?
Klopt, als wij eerder klaar zijn met de raid doen we soms nog wel eens OS3D om iemand de Drake te geven (meestal alts). Toch ook weer rond de 80 JPquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je wie een idioot aantal justice points geeft? Freya!In de 80 of zoiets (zal wel meerdere bosses tellen). Ik zal er vanavond eens op letten.
Aggyquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:30 schreef Mxbo het volgende:
[..]
Welke realm speel je dan?,, je maakt ook zo weer nieuwe vriendjes en vriendinnetjes hoor!!
Kijk eerst even naar wow voor je add ons gaat installeren, want Blizzard heeft de neiging dingen die veelvuldig als add on worden gebruikt te implementeren. Questhelpers etc zijn niet meer nodig, die van wow voldoet heel erg goed en neemt niet zo belachelijk veel memory in beslag als questhelper.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Instal: 12.41GB
uiteraard zonder de add-ons die ik ook nog allemaal weer binnen moet halen
x-perl
zo'n quest dingetje
gatherer
zo'n raid tooltje
mailhelper
Lezen zei je toch.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk eerst even naar wow voor je add ons gaat installeren, want Blizzard heeft de neiging dingen die veelvuldig als add on worden gebruikt te implementeren. Questhelpers etc zijn niet meer nodig, die van wow voldoet heel erg goed en neemt niet zo belachelijk veel memory in beslag als questhelper.
Yupz. Semi-cheaten ftw.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:27 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Lezen zei je toch.
met een quest dingetje bedoelt de beste man vast dat pijltje dat op je scherm wordt aangegeven.
ok, sorry!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Maar Isa, ik ga sowieso eerst in het spel kijken wat ik echt nodig heb
Imo als de beste man weet hoe Xperl werkt denk ik ook wel dat ie dat pijltje bedoelt toch? Niet meteen hier altijd in demo mode gaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, sorry!Ik zag dat je een questdingetje wilde installeren en dat was dan meestal questhelper
Ik heb van MC/BWL t/m die raid helemaal in het noorden van northrend gedaan, op vrij hoog niveauquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:38 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Imo als de beste man weet hoe Xperl werkt denk ik ook wel dat ie dat pijltje bedoelt toch? Niet meteen hier altijd in demo mode gaan
Ja ik ben ook nog van de 40 man tijden leuke tijden waren datquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb van MC/BWL t/m die raid helemaal in het noorden van northrend gedaan, op vrij hoog niveau
En je password?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed... daar gaan we weer:
ACCOUNT NAME
STBABYLON
STATUS
ACTIVE (Renews: 09/02/2011 02:33)
CURRENT GAME TIME SOURCE
(3 month subscription), 35.97 ¤
PRODUCT LEVEL
Cataclysm (Upgrade Complete)
Standard Edition
REGION
Europe (EU)
You always, always, come back..
Whipen avond na avond in raids die je nu solo-edquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:44 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja ik ben ook nog van de 40 man tijden leuke tijden waren dat
Ook voor Nokia n900?!??!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:50 schreef stbabylon het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT? Een remote AH app voor mijn Android! HOE VET!
Rijk worden
Web, iPhone en Android. En als je ook echt wil handelen, kost dat 2,99 per maand.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:51 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ook voor Nokia n900?!??!
Ik moet een link hebben kom kom
Moet je wel 3 euro per maand extra betalen volgens mij.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:50 schreef stbabylon het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT? Een remote AH app voor mijn Android! HOE VET!
Rijk worden
2 lvl85 blues en dan houd je een paar honderd JP over.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:28 schreef Mxbo het volgende:
Ja dat weet ik, maar hoevel items denk je dat je kan halen straks voor 4k jp? is dat al bekend wss echt 1 ofzo, dussjaa..
quote:Op dinsdag 9 november 2010 07:08 schreef Zith het volgende:
[..]
Wacht maar tot garrosh hellscream aan de macht komt. Wat speel je, tauren? News for ya; onze Garrosh Hellscream gaat jullie leider duelleren en doden![]()
Hellscream
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees er maar trots op.
[ Bericht 7% gewijzigd door Rikketik op 09-11-2010 16:15:07 ]Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Zou je dat volgende keer helemaal in een spoiler willen zetten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:04 schreef Rikketik het volgende:
Ik moet toch echt nog even hier op reageren, want niemand komt aan Cairne:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:12 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Zou je dat volgende keer helemaal in een spoiler willen zetten.
Ik zal er aan denken. Ik heb ook mijn vorige post aangepast, voor wat het nog waard is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:12 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Zou je dat volgende keer helemaal in een spoiler willen zetten.
Top! Probeer nu een beetje weg te blijven van het hele Shattering gebeuren, wil dat zo tof mogelijk meemaken als het op live komt ook.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken. Ik heb ook mijn vorige post aangepast, voor wat het nog waard is.
Kan nog steedsquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:21 schreef Sjiznit het volgende:
Nog een mooi verhaal, ik heb 5min geleden de FoS Onyxia's Lair level 60 gehaald
Uhuh, kreeg em toen ik een deel van de scepter quest inleverede. Zon draconic for dummies part moest je bij onyxia vandaan slepen. Zal daar wel op getriggered zijn.quote:
Ben benieuwd hoe je tot dat besluit gekomen benquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:24 schreef SweexNL het volgende:
net even het verhaal gelezen over mijn fanboy vraag...en concludeer daaruit dat ik toch maar is met een horde char moet gaan beginnen. ben benieuwd!
Denk dat het dat gedeelte was dat er iemand een reply op een post deed dat er weldegelijk pubers en foute 20+ op ally speelde... no hard feelings, omdat er ook vroeger in mijn guild mensen van boven de 40 zaten. maar alsnog, denk eerst even mijn human rogue naar 85 levelen. en daarna een horde char aanmaken. ander verhaal lijn, andere mensen, en een vreselijk lelijke stad.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:27 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je tot dat besluit gekomen ben
O mij heb je er niet mee, was gewoon benieuwd. Zoals ik zei voor mij is het gewoon een gevoel en welk ras je het tofste vind. Alleen het argument over kleine kinderen is volgens mij redelijk overtrokken, die heb je op elke factie en server wel. Veel plezier iigquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:37 schreef SweexNL het volgende:
[..]
Denk dat het dat gedeelte was dat er iemand een reply op een post deed dat er weldegelijk pubers en foute 20+ op ally speelde... no hard feelings, omdat er ook vroeger in mijn guild mensen van boven de 40 zaten. maar alsnog, denk eerst even mijn human rogue naar 85 levelen. en daarna een horde char aanmaken. ander verhaal lijn, andere mensen, en een vreselijk lelijke stad.
Haha , rofl wat een noobsquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:21 schreef Sjiznit het volgende:
Haha, net even dat Thunderbrew gedoe gedaan in Dalaran. Goede grap was datAllemaal wisps van ben je gm etc.
Eh?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:21 schreef Sjiznit het volgende:
Haha, net even dat Thunderbrew gedoe gedaan in Dalaran. Goede grap was datAllemaal wisps van ben je gm etc.
Als je aan het wipen bent op LK 25 hc met die klote slome ghost mounts moet je toch wat doen hequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:10 schreef Metonae het volgende:
TVP... spam dit topic eens niet zo hard vol... kolere zeg!:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |