quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:40 schreef Flitspaal het volgende:
Alle landen waar de Donau doorheen stroomt in 1 post.
Niet juist. Iets te veel en iets te weinig.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:28 schreef DuTank het volgende:
Jezus, dat zijn er nog wat, kijken hoe ver ik kom:
Duitsland
Oostenrijk
Roemenië
Kroatië
Hongarije
Bulgarije
Slovenië?
Onder Oostenrijk volgens mij, noordelijkste land van voormalig joegoslavie?quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen idee trouwens waar Slovenenië ligt, maar dat terzijde.
Haha hij doelde op Sloveneniëquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Onder Oostenrijk volgens mij, noordelijkste land van voormalig joegoslavie?
quote:
+quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:54 schreef De_Hertog het volgende:
Duitsland
Oostenrijk
Slowakije
Hongarije
Roemenie?
Bulgarije?
Oekraïne
Ah nu zie ik hetquote:
had het moeten zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:40 schreef DuTank het volgende:
Duitsland
Oostenrijk
Roemenië
Kroatië
Hongarije
Bulgarije
Slowakije
Roemenië Oekraïne
Servië en Moldavië dan?
Ik zag net op tijd dat je 2 keer Roemenie hebt, ipv Oekraine.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:40 schreef DuTank het volgende:
Duitsland
Oostenrijk
Roemenië
Kroatië
Hongarije
Bulgarije
Slowakije
Roemenië
Servië en Moldavië dan?
Stand deel 2089quote:
Maar dan staat Oekraine er toch alsnog niet bij? Die hoort er wel bij namelijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:11 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik zag net op tijd dat je 2 keer Roemenie hebt, ipv Oekraine.
[..]
Stand deel 2089
1 Yankee
Daarom kreeg ik de punten ook nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar dan staat Oekraine er toch alsnog niet bij? Die hoort er wel bij namelijk
Hij is ook wel eens bij P&W geweestquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm. Wel eens van het boek gehoord, maar daar is ook alles mee gezegd.
quote:Theezakje!
Ik zat alleen in een vuile kameel.
Kut Koeman gooit alle dingen om.
En dat er mensen zijn die innig sjoelen.
Stand deel 2089quote:
Eigenlijk studenten roeiverenigingenquote:
Paul Kagamequote:
Stand deel 2089quote:
Is met rum ook. Caipirinha is goed.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Mojito is met limoen, maar volgens mij niet Braziliaans, toch?
Caipirinhaquote:
Stand deel 2089quote:
quote:
?quote:Het woord wordt regelmatig in gedrukte, letterlijk geciteerde teksten geplaatst om aan te geven dat in dat citaat een fout staat, maar dat deze fout niet is gecorrigeerd. Het woord wordt dan achter de geconstateerde fout geplaatst, tussen ronde of vierkante haakjes, dus als () of [
].
Stand deel 2089quote:
Welke twee worden missen voor deze tekst?quote:dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Stand deel 2089quote:
Nee, bijvoorbeeld Amsterdam Centraal - Sittard.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Je bedoelt dus van A naar C zonder in B te stoppen zeg maar?
Juist, 57 minuten.quote:
Nop, de sneltreinverbinding doet er 51 minuten over.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:55 schreef Yankee het volgende:
amsterdam centraal - den haag centraal
en
even denken
nee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh. Vlissingen - Amsterdam Centraal.
Daar stond net 52 minutenquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:55 schreef Bart het volgende:
Arnhem-Amsterdam - 1h07
Utrecht-Roosendaal - Geen directe verbinding
Arnhem-Den Haag - meer dan 80 min
Ja ik had eerst aangenomen dat je roosendaal had gezegd ipv amsterdam, maar dat was dus niet zo.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar stond net 52 minuten. Geloof mij, dat duurt een heel stukje langer.
Welke heb ik niet gecontroleerd dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij zijn we er al een tijdje hoor.
2 en 3 duren langer dan 1h05.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
1. Groningen - Zwolle
2. Vlissingen - Amsterdam
3. Arnhem - Amsterdam
Da's dan toch 3? Dus punt voor Bart?
1h02quote:
Die was dus 52 minuten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Ohhh ik dacht langer dan een uur. Maar het is dus echt ongeveer een uur. Hmm. Vlissingen - Roosendaal dan maar.
Juistem. Kan ik eindelijk douchenquote:
Stand deel 2089quote:
Stand deel 2089quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Paul Scholes?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ole Gunnar scoorde de winnende in de sensationele CL finale tegen Bayern in '99. Voor wie was hij ingevallen?
Ja, Andy.quote:
Klopt. Excuses dat het even duurde maar ik was even aan het etenquote:
jazeker....op MOOIE vrouwen welteverstaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:14 schreef Ireyon het volgende:
Ik wil de naam van die middelste brunette weten![]()
Mensen die er niet minstens 5 kennen.. zijn dat nou mannen die op vrouwen vallen![]()
Inderdaad, dit is niks.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:15 schreef Yankee het volgende:
[..]
jazeker....op MOOIE vrouwen welteverstaan
quote:
5!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:10 schreef Ireyon het volgende:
Nathalie Portman
Mila Kunis
Zoë Dechanel
Melanie Laurent
Elisha Cuthbert
nee.quote:
6!quote:
neequote:
7!quote:
Eliza Dushku, van Buffy/Angel en Dollhouse. Gruwelijk lekker wijfquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:14 schreef Ireyon het volgende:
Ik wil de naam van die middelste brunette weten![]()
Mensen die er niet minstens 5 kennen.. zijn dat nou mannen die op vrouwen vallen![]()
Stand deel 2089quote:
Stand deel 2089quote:
quote:is een Amerikaans film- en theateracteur. Hij wordt beschouwd als een van de meest getalenteerde acteurs die opkwam in de jaren tachtig. Hij werd voor zijn rollen in Kiss of the Spider Woman, Children of a Lesser God, Broadcast News en A History of Violence genomineerd voor een Oscar. De nominatie voor Kiss of the Spider Woman verzilverde hij door de Academy Award voor Beste Acteur te winnen.
Stand deel 2089quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:42 schreef PhysicsRules het volgende:
dat was die Duitser met een russische/poolse naam
Chodowski of zo.
ik moest even denken aanquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:50 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Bijna.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/G%C3%BCnter_Schabowski
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik moest even denken aan
[ afbeelding ]
Lebowskiquote:
Stand deel 2089quote:
sympathieke kerelquote:
Stand deel 2089quote:
quote:
Stand deel 2089quote:
Stand deel 2089quote:
Wie isquote:(Venray, 28 april 1964 - Nijmegen, 15 november 2005) was een Nederlandse politiek activist, journalist en publicist.
quote:
Bedankt voor de voorzet.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:55 schreef macondo het volgende:
Die vermoorde kraker, Louis hoe-heet-ie-ook-alweer?
Stand deel 2089quote:
Stand deel 2089quote:
14 seconden, je wordt langzaam Yankquote:
Ah, vandaar dat je me geen punt geeftquote:Op woensdag 10 november 2010 11:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
14 seconden, je wordt langzaam Yank![]()
Stand deel 2089quote:
Wiens carrière is dit?quote:Halmstads BK
IFK Goteborg
AFC Ajax
AIK Solna
Korsnas IF
Falu BS
Die wel.quote:
Stand deel 2089quote:
Stand deel 2089quote:
Stand deel 2089quote:
quote:
Henry Fondaquote:Op woensdag 10 november 2010 13:03 schreef lubje25 het volgende:
Tom Hanks lijkt me die linker maar kan niet bedenken welke film.
Ik bedoelde eigenlijk de andere koningin, maar Fabiola heeft ook nog steeds die titel.quote:
Die lijkt en profiel echt veel op Tom Hanks danquote:
Dan was ie wel heel makkelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |