Juist, 57 minuten.quote:
Nop, de sneltreinverbinding doet er 51 minuten over.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:55 schreef Yankee het volgende:
amsterdam centraal - den haag centraal
en
even denken
nee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh. Vlissingen - Amsterdam Centraal.
Daar stond net 52 minutenquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:55 schreef Bart het volgende:
Arnhem-Amsterdam - 1h07
Utrecht-Roosendaal - Geen directe verbinding
Arnhem-Den Haag - meer dan 80 min
Ja ik had eerst aangenomen dat je roosendaal had gezegd ipv amsterdam, maar dat was dus niet zo.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar stond net 52 minuten. Geloof mij, dat duurt een heel stukje langer.
Welke heb ik niet gecontroleerd dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij zijn we er al een tijdje hoor.
2 en 3 duren langer dan 1h05.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
1. Groningen - Zwolle
2. Vlissingen - Amsterdam
3. Arnhem - Amsterdam
Da's dan toch 3? Dus punt voor Bart?
1h02quote:
Die was dus 52 minuten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Ohhh ik dacht langer dan een uur. Maar het is dus echt ongeveer een uur. Hmm. Vlissingen - Roosendaal dan maar.
Juistem. Kan ik eindelijk douchenquote:
Stand deel 2089quote:
Stand deel 2089quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Paul Scholes?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ole Gunnar scoorde de winnende in de sensationele CL finale tegen Bayern in '99. Voor wie was hij ingevallen?
Ja, Andy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |