abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88713264
En denk je ook dat ze niet moe is dan?
Later op bed een optie?
Minder laten slapen smiddags misschien, of wat Stiemie zei; om de dag laten slapen?

Wat is jouw reactie op haar? mag ze dan gezellig bij jou blijven?
Als het erg gezellig is dan begrijp ik haar ook wel weer.... :P
Dan wordt ze als het ware beloond voor het eruit komen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88713316
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wel een gaaf bed, wat ik me alleen dan afvraag (net als met die bedden met glijbaan eraan) of het niet teveel een speelplaats wordt als een slaapplaats.
Aan deze kan ook een glijbaan, maar dat past niet in zijn kamer. Maar meneer wil hier elke keer een hut bouwen en dat doet hij nu met lakens en kussens van de bank, ik heb goede hoop dat hiermee zijn hutprobleem (en dat van ons) in 1 keer opgelost is.

Maar het eerste jaar heeft hij een normaal bed, als hij iets van 4 is mag het pas omhoog van ons.
  zondag 14 november 2010 @ 21:04:56 #103
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_88714043
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En denk je ook dat ze niet moe is dan?
Later op bed een optie?
Minder laten slapen smiddags misschien, of wat Stiemie zei; om de dag laten slapen?

Wat is jouw reactie op haar? mag ze dan gezellig bij jou blijven?
Als het erg gezellig is dan begrijp ik haar ook wel weer.... :P
Dan wordt ze als het ware beloond voor het eruit komen.
Moe of niet moe, ze wil gewoon niet. En ik doe uiteindelijk weinig gezellig tegen haar, daar hoeft ze het ook niet voor te doen. Ik heb haar trouwens net overgetild naar het nieuwe bed, ze was hier in slaap gevallen :o.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_88714132
Jen is ook weer drama hoor. Je bent niet de enige.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88714677
Succes met jullie wakker peuters zeg!!

Leuk bed richardrahl! Zo'n (half)hoogslaper lijkt me ook mooi, als Chris uit zijn peuterbed is gegroeid.

Die van ons ging er met iets moeite in vanavond, maar die heeft vanaf 4 uur gestuiterd op chocolade muntjes. Domme sinterklaas kan beter volgende keer maar 2 muntjes in de schoen stoppen ipv een heel zakje :P

En we hebben de tondeuze maar weer eens over zijn koppie gehaald (standje 21 ;) ). Dag schattige krulletjes, hallo stoer kapsel.. Denk dat ik komende week heel wat commentaar ga krijgen. Maar haren wassen is hier zo'n gevecht, en met kort haar toch makkelijker
  zondag 14 november 2010 @ 21:26:02 #106
14746 k_i_m
pi_88715392
En ook alleen maar het bed inklimmen via het extra hulpstukje :').

In my life
Why do I smile
  zondag 14 november 2010 @ 21:27:29 #107
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_88715490
Ik heb hier vanaf 18.45 gevalletje diepe slaap.
Handen langs het hoofd, op de rug, volledig K.O.
pi_88717039
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef richardrahl het volgende:
Oei, die bedverhalen...

Wij gaan binnenkort over naar een groot bed (gelijk een bed van 2 meter). Het proces heeft echter wat vertraging omdat de automuur die we op het mooie effen behang wilde schilderen in de praktijk niet werkte (behang liet los).

In plaats van het bed in elkaar te zetten dit weekeinde heb ik dus 2 dagen behang lopen krabben :(
Morgen om 07:00 ga ik de muur verven en af en toe ermee bezig (snelwegen erop schilderen en daarna auto's).

Dit bed is het uiteindelijk geworden (al beginnen we met de basisstand, dus niet half hoog):
[ afbeelding ]

Ik ben gewoon jaloers, zo'n mooi bed had ik vroeger ook wel willen hebben :o
Leuk! Pepijn heeft hier de peuterbed uitvoering van. Dus ook half hoog, alleen zonder de kasteeldoeken.
pi_88720167
even uit de lurkstand voor o.a. kim:

als ze echt moe is zou het dan ook kunnen helpen om een stoel naast haar bed te gaan liggen en te zeggen: je hoeft niet te slapen maar je moet wel gaan liggen en stil zijn en dan net zo lang te wachten tot ze slaapt?
Mijn moeder doet dat wanneer kinderen wel moe zijn maar zich niet kunnen overgeven aan de slaap en vaak werkt het echt binnen tien minuten.. moet je wel net zoveel overwicht hebben als mijn moeder, als die zei dat je stil moest liggen dan deed je dat gewoon ;)
freedom is just another word for nothing left to lose
  zondag 14 november 2010 @ 22:56:32 #110
14746 k_i_m
pi_88720933
Dat deed ik ook toen ze nog niet haar bed uit kon, dan kon ik daar rustig uren zitten. Maar bedankt voor het meedenken!
In my life
Why do I smile
  zondag 14 november 2010 @ 22:58:30 #111
14746 k_i_m
pi_88721037
Mijn nieuwe plan is gewoon mee naar boven gaan, en dan ook in bed liggen en het licht uitdoen. Dan gaat ze vanzelf wel ergens liggen :') Niet vergeten de stekkers uit de lampjes te halen, anders knipt ze zelf het licht weer aan
In my life
Why do I smile
pi_88721529
Balen dat het slapen zo moeilijk gaat k_i_m, hopelijk is het een fase die niet te lang zal duren
pi_88727539
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:51 schreef p_iglet het volgende:
Leuk! Pepijn heeft hier de peuterbed uitvoering van. Dus ook half hoog, alleen zonder de kasteeldoeken.
Vanaf welke leeftijd heb je hem half hoog gedaan?
  maandag 15 november 2010 @ 07:45:04 #114
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_88727595
quote:
Op maandag 15 november 2010 07:31 schreef richardrahl het volgende:

[..]

Vanaf welke leeftijd heb je hem half hoog gedaan?
Die van mij liggen ook half hoog. 3 jaar en nog wat maanden.
pi_88727775
K_i_m helpt het ook niet om boekjes in dr bed te leggen en te zeggen dat ze best nog zelf mag lezen?

Dana mocht dr schoen gister zetten en was helemaal hyper vanmorgen toen er ook iets in zat :D
pi_88727882
Lotte mocht ook gisteren haar laars thuis zetten en was ook helemaal verbaasd vanmorgen, zo leuk om te zien. De puzzel die er in zat werd dan ook gelijk gemaakt, ging verbazendwekkend goed moet ik zeggen (45 stukjes), met beetje hulp voor de buitenranden.
pi_88728769
45 stukjes :D
wij zijn nog bij de puzzels met 4/6/8 stukjes hihi
  maandag 15 november 2010 @ 09:32:57 #118
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_88728945
Ik ga zometeen met de dames naar de kapper.
De een wil roze haar met krullen, de ander kaal haar met stippels.
Dus...eens kijken bij de kinky kapper.
pi_88729076
quote:
Op maandag 15 november 2010 09:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
45 stukjes :D
wij zijn nog bij de puzzels met 4/6/8 stukjes hihi
De 6/9/12/16 puzzels maakt ze zonder problemen, beetje uitdaging nu ;) heeft ze ook wel nodig merk ik
Maar hij is wel goed te doen voor haar denk ik, met klein beetje hulp
pi_88729391
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 08:25 schreef mrien het volgende:
Lotte mocht ook gisteren haar laars thuis zetten en was ook helemaal verbaasd vanmorgen, zo leuk om te zien. De puzzel die er in zat werd dan ook gelijk gemaakt, ging verbazendwekkend goed moet ik zeggen (45 stukjes), met beetje hulp voor de buitenranden.
wooooo, wat knap :o
Hier gaan inlegpuzzels makkelijk en ook inlegpuzzels met wat moeilijkere vormen en waar je 5 vormen in één gat moet samenvoegen enzo, maar bij 'echte' puzzels zijn we nog bij 4 :+
pi_88729495
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 09:38 schreef mrien het volgende:
De 6/9/12/16 puzzels maakt ze zonder problemen, beetje uitdaging nu ;) heeft ze ook wel nodig merk ik
Maar hij is wel goed te doen voor haar denk ik, met klein beetje hulp
Erg knap hoor :Y
  maandag 15 november 2010 @ 09:55:38 #122
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88729530
Beppie maakt nu van die houten knopjespuzzels. En dan gooit ze er liefst 2 door elkaar en legt ze binnen no time weer goed. Echte legpuzzels vind ze niks aan..die snapt ze nog niet.

Ze zit nu zo`n 3 maanden op de psz en vind het nog steeds helemaal niets. Jammer is dat!
De eerste keer dat ze ging heeft ze een duw gehad van een kindje en daar heeft ze het nu nog steeds over. Ook vind ze een van de juffen niet lief.
Hoop dat ze er wel snel overheen groeit want er is geen lol aan steeds een tegenstribbelend kind weg te brengen :{
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_88729654
Dat is inderdaad niet leuk TF...
  maandag 15 november 2010 @ 12:05:23 #124
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88733178
Anna zingt in het Engels!

Heppiebeuree koe joe
Heppiebeuree koe joe

goed he mam, ik ga nu
zenk joe en baj baj

_O-
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88735011
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:05 schreef Memmel het volgende:
Anna zingt in het Engels!

Heppiebeuree koe joe
Heppiebeuree koe joe

goed he mam, ik ga nu
zenk joe en baj baj

_O-
Gaaf :D
Dat zou je moeten filmen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo