Aan deze kan ook een glijbaan, maar dat past niet in zijn kamer. Maar meneer wil hier elke keer een hut bouwen en dat doet hij nu met lakens en kussens van de bank, ik heb goede hoop dat hiermee zijn hutprobleem (en dat van ons) in 1 keer opgelost is.quote:Op zondag 14 november 2010 20:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wel een gaaf bed, wat ik me alleen dan afvraag (net als met die bedden met glijbaan eraan) of het niet teveel een speelplaats wordt als een slaapplaats.
Moe of niet moe, ze wil gewoon niet. En ik doe uiteindelijk weinig gezellig tegen haar, daar hoeft ze het ook niet voor te doen. Ik heb haar trouwens net overgetild naar het nieuwe bed, ze was hier in slaap gevallenquote:Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En denk je ook dat ze niet moe is dan?
Later op bed een optie?
Minder laten slapen smiddags misschien, of wat Stiemie zei; om de dag laten slapen?
Wat is jouw reactie op haar? mag ze dan gezellig bij jou blijven?
Als het erg gezellig is dan begrijp ik haar ook wel weer....![]()
Dan wordt ze als het ware beloond voor het eruit komen.
Leuk! Pepijn heeft hier de peuterbed uitvoering van. Dus ook half hoog, alleen zonder de kasteeldoeken.quote:Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef richardrahl het volgende:
Oei, die bedverhalen...
Wij gaan binnenkort over naar een groot bed (gelijk een bed van 2 meter). Het proces heeft echter wat vertraging omdat de automuur die we op het mooie effen behang wilde schilderen in de praktijk niet werkte (behang liet los).
In plaats van het bed in elkaar te zetten dit weekeinde heb ik dus 2 dagen behang lopen krabben
Morgen om 07:00 ga ik de muur verven en af en toe ermee bezig (snelwegen erop schilderen en daarna auto's).
Dit bed is het uiteindelijk geworden (al beginnen we met de basisstand, dus niet half hoog):
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon jaloers, zo'n mooi bed had ik vroeger ook wel willen hebben
Vanaf welke leeftijd heb je hem half hoog gedaan?quote:Op zondag 14 november 2010 21:51 schreef p_iglet het volgende:
Leuk! Pepijn heeft hier de peuterbed uitvoering van. Dus ook half hoog, alleen zonder de kasteeldoeken.
Die van mij liggen ook half hoog. 3 jaar en nog wat maanden.quote:Op maandag 15 november 2010 07:31 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd heb je hem half hoog gedaan?
De 6/9/12/16 puzzels maakt ze zonder problemen, beetje uitdaging nuquote:Op maandag 15 november 2010 09:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
45 stukjes
wij zijn nog bij de puzzels met 4/6/8 stukjes hihi
wooooo, wat knapquote:Op maandag 15 november 2010 08:25 schreef mrien het volgende:
Lotte mocht ook gisteren haar laars thuis zetten en was ook helemaal verbaasd vanmorgen, zo leuk om te zien. De puzzel die er in zat werd dan ook gelijk gemaakt, ging verbazendwekkend goed moet ik zeggen (45 stukjes), met beetje hulp voor de buitenranden.
Erg knap hoorquote:Op maandag 15 november 2010 09:38 schreef mrien het volgende:
De 6/9/12/16 puzzels maakt ze zonder problemen, beetje uitdaging nuheeft ze ook wel nodig merk ik
Maar hij is wel goed te doen voor haar denk ik, met klein beetje hulp
Gaafquote:Op maandag 15 november 2010 12:05 schreef Memmel het volgende:
Anna zingt in het Engels!
Heppiebeuree koe joe
Heppiebeuree koe joe
goed he mam, ik ga nu
zenk joe en baj baj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |